10 אפריל 2014 | 23:40 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

קולבר עובר ושירים אחרים

סטיבן קולבר. לטרמן החדש

סטיבן קולבר. לטרמן החדש

הכותרת הגדולה של היום, מבחינתי, היא ההכרזה של סי.בי.אס על כך שסטיבן קולבר יהיה המחליף של דיוויד לטרמן בתוכנית ״הלייט שואו״ החל מאי-שם ב-2015. זו הפתעה כפולה: ראשית, שסי.בי.אס מיהרו להכריז על היורש, וחסכו לנו שבועות או חודשים של ספקולציות, נבואות ושמועות. ושנית, כי עושה רושם שעשו בחירה מצוינת. קולבר ישאר ב-23:30, אבל יזנק מערוץ הכבלים קומדי סנטרל, לסי.בי.אס. ובמקום למלא 22 דקות בכל יום, הוא יצטרך למלא זמן אוויר כפול מזה לפחות. מה שכן, קולבר למעשה מנחה את התוכנית שלו כרגע בתור דמות בדיונית של פרשן ימני, שמרן וקצת גזען (ומאוד יהיר). המעבר לכסא של לטרמן ככל הנראה יחייב אותו לוותר על הפרסונה. הנה, למי שבמקרה לא מכיר, הפרק של ״קולבר ריפור״ של אמש. ״קולבר ריפור״, פורסם השבוע, תרד בעוד שמונה חודשים. טרם פורסם מי יחליף את קולבר במשבצת שאחרי ה״דיילי שואו״.

===================

ועוד כותרת הקרובה לעולם החוץ-קולנועי שלי: קליפ חדש לאילז (Eels). להקתו של מרק אוורט אוליבר כבר הוציאה השנה דיסק אחד, אבל הם החליטו להזדרז ולהוציא דיסק נוסף בול בזמן ליום הולדת שלי. וזה הקליפ הראשון מתוכו, שנראה לי קצת כמו הומאז׳ ל״כנפיים שבורות״ של ניר ברגמן:

 

==================

הכירו את רולה נאסר, מפיקה ירדנית שזוכה לכתבת פרופיל ב״וראייטי״, בזכות הקומדיה שהיא מפיקה כעת בשם ״אני, עצמי ומורדוך״, המספרת על פלסטיני שמתעורר מתרדמת ומגלה לתדמהתו שהוא מדבר עברית שוטפת.

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “קולבר עובר ושירים אחרים”

  1. עידו 11 אפריל 2014 ב - 4:04 קישור ישיר

    נראה לי שצ׳לסי הנדלר תירש את קולבר. מן משחק כסאות מוזיקליים שכזה.


השאירו תגובה