14 מאי 2014 | 09:09 ~ 7 תגובות | תגובות פייסבוק

יש לכם שאלה למישל גונדרי?

מישל גונדרי

מישל גונדרי

מחר (חמישי) ב-19:45 יוקרן במסגרת פסטיבל דוקאביב בסינמטק תל אביב סרט האנימציה התיעודי, ״האם האיש שהוא גבוה שמח״, שבו מנפיש מישל גונדרי כמה וכמה מפגשים שהיו לו עם נועם חומסקי במשרדו בבוסטון, ובהם חומסקי מדבר על חייו ועל התיאוריות החדשניות שלו בעולם הבלשנות וחקר השפה. אחרי ההקרנה יעלה גונדרי לבמה לכשעה של כיתת אמן, אותה אני אנחה. נדבר, מן הסתם, על הסרט החדש, אבל גם על סרטיו הקודמים. נקדיש נתח נכבד מהשיחה לשאלות מהקהל. אז אם כבר יש לכן כרטיסים – הם סולד אאוט בערך שבועיים – הכינו שאלות טובות.

אבל אם אתם לא תהיו שם, אל דאגה. את הסרט תוכלו לראות באחת ההקרנות הנוספות שלו בימים הבאים בפסטיבל, וביום שלישי בערוץ 8. ואם אתם מצטערים שלא תוכלו להגיע ולשאול אותו את השאלה שתמיד בערה בכם בקשר לסרטיו, גם כאן, אל דאגה. אהיה השליח שלכם. יש לכם שאלה לגונדרי? השאירו כאן בתגובות, ואת הטובות אשאל על הבמה במהלך המפגש.

מה אני מחפש? שאלות טובות. רצוי דברים ממש נקודתיים. דברים שרצים לדעת על ״שמש נצחית בראש צלול״, ״המין האנושי״, ״מדעי החלום״, ״צל הימים״. דברים שאתם חייבים להבין בקשר לקליפים שלו? אם אתם במאים ואתם רוצים טיפים יצירתיים, בקשו אותם כאן. קדימה, שאלו.

 

נושאים: בשוטף

7 תגובות ל - “יש לכם שאלה למישל גונדרי?”

  1. hamlet 14 מאי 2014 ב - 10:16 קישור ישיר

    גייגר הגדול ניפטר.
    ALIEN
    היה ונשאר סרט חזק

  2. יובל 14 מאי 2014 ב - 10:21 קישור ישיר

    מי החליט להוריד את החלק מהתסריט של "שמש נצחית בראש צלול" שמראה שג'ואל וקלמנטיין מחקו אחד את השני במשך 50 שנים ולמה.

  3. עפר סקר 14 מאי 2014 ב - 17:28 קישור ישיר

    האם העיבוד הקולנועי שלו ל"יוביק" אכן בוטל? אם כן, למה? והאם יש סיכוי לראות אותו מעבד יצירה כלשהי של פיליפ ק. דיק בהמשך הדרך בכל זאת?

  4. איתן 14 מאי 2014 ב - 18:26 קישור ישיר

    אופטופיק:

    אני עכשיו בחופשה בפריס. בין שאר הדברים שאני עושה, שמתי לב גם לכמה דברים שקשורים לקולנוע:

    1. כמות בתי הקולנוע כאן מעוררת קנאה. יש רחובות שבהם יש קולנוע כל כמה עשרות מטרים. וההיצע רחב, בהתאם.
    2. אני אנסה לדגום כמה סרטים במהלך השבוע שאני כאן. לא כולם מוקרנים בדיבוב לצרפתית. הנה, למשל, בסופ"ש הזה עולה כאן החדש של טומי לי ג'ונס, טרי מפסטיבל קאן. ואולי יש עוד סרט או שניים שאראה.
    3. בינתיים, "כידון" הישראלי-צרפתי עולה כאן השבוע.
    4. גם קרוננברג החדש מגיע לכאן טרי מפסטיבל קאן. אבל זה בסופ"ש הבא, ואני כבר אהיה בחזרה בישראל.
    5. בינתיים, קבלו שמות בצרפתית-מפיצית: ג'ייסון רייטמן נעלם לנו. זה כבר סרט שני שלו שנכשל. אבל עדיין, לקהל בצרפת יש אפשרות לראות אותו. אבל בשם אחר. במקור: Labor Day. בצרפת הסרט מופץ תחת השם Last Days of Summer
    (באנגלית). וגם: באנגלית: Walk of Shame. בעברית: אבודה במיני. ובצרפת? Blackout Total

  5. גולם123 14 מאי 2014 ב - 18:52 קישור ישיר

    הייתי שמח לדעת מה פשר קיצוץ הסרט הקודם! בכל מקרה, מתרגש לקראת האירוע.

  6. יעקב 14 מאי 2014 ב - 23:15 קישור ישיר

    כבר מלא זמן שאני מת לדעת איך הוא צילם את הואן שוט של המסך המתפצל ל24 בצרעה הירוקה. ומעניין לשמוע ממנו מה הסרט שהוא מגדיר הכי אישי שלו, ולמה? (למרות שמניחוש גס, הייתי מנחש שזה מדעי החלום).

  7. אייל 15 מאי 2014 ב - 0:53 קישור ישיר

    ב"שמש נצחית בראש צלול" נראה שהייתה כוונה ברורה ליצור את רוב האפקטים על הסט בזמן הצילום עצמו בעזרת תחבולות קולנועיות שונות, ולהתחמק כמה שאפשר מאפקטים ממוחשבים. הייתי רוצה לדעת האם יש במאי או סרט מיוחדים שהשפיעו עליו בבחירה הזאת.


השאירו תגובה