30 מאי 2014 | 13:58 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

טבלת המבקרים החדשה של ישראל, 29.5.2014

או, בשביל זה השקתי את טבלת המבקרים החדשה. כדי לראות סרט כמו ״קצה המחר״ מזנק כמעט לצמרת הטבלה (בשעה שבטבלה של הזקנים ״הארץ״ הוא נמצא אי שם למטה).

שלושה סרטים חדשים בטבלה (וחמישה סרטים יצאו, בהם נעסוק בהמשך): ״קצה המחר״, סרט האקשן/מדע בדיוני/לולאת-זמן שביים דאג ליימן ועם טום קרוז ואמילי בלאנט בתפקידים הראשיים; ״מלפיסנט״, שמשום מה קוראים לו בכל הכרזות ״מליפיסנט״ (יש רק י׳ אחד ב״מלפיסנט״, כל מי שראה את הסרט אמור היה לדעת את זה); ו״גרייס ממונקו״, סרט הפתיחה של פסטיבל קאן, העוסק בשנה בחייה של גרייס קלי, ושצולל לקרקעית הטבלה כמו מכונית ללא בלמים.

ובגלל שהסרט שהיה במקום הראשון יצא מהטבלה, זה משאיר אותנו עם סרט חדש בצמרת: ״סיפור משפחתי״ של הירוקאזו קורה-אדה (שהוצג בפסטיבל קאן לפני שנה, ואמור לזכות לרימייק אמריקאי בהפקת סטיבן ספילברג). הסרט הזה מציג כבר חצי שנה בקולנוע אורלנדו, עובד לאט לאט, מפה לאוזן, ומגיע לתוצאות. מפיץ הסרט, עודד הורוביץ, מעדכן שהסרט הגיע כבר ל-125,000 צופים.

הנה הטבלה – סרט יפני שעומד לקבל רימייק אמריקאי בראש, וסרט אמריקאי המבוסס על רומן יפני, אחריו:

לא מעט סרטים מצליחים ומוצלחים יצאו השבוע מהטבלה. ובראשם, ״מלון גרנד בודפשט״ של ווס אנדרסון, שהיה בשבוע האחרון בראש הטבלה. באופן מפתיע, אנשי פורום פילם הצליחו לעשות עבודה יפה וסבלנית עם ההפצה של הסרט הזה. הם שמו אותו בקולנוע גת, וגילו איתו אורך נשימה שעבד יפה. הסרט, שהוקרן במעט עותקים, אבל זכה לביקורות טובות, הביא כ-60,000 צופים. להפצה קטנה זה מספר נאה.

הסיפורים של ״סיפור משפחתי״ ו״מלון גרנד בודפשט״ מוכיחים שהפצה קטנה שנעשית בסבלנות מגיעה לתוצאות יפות. וגם, הבלנות הזאת משתלמת בטבלה: שני הסרטים האלה חיכו בסבלנות והגיעו, כל אחד בתורו, למקום הראשון בטבלה.

עוד יצאו: ״המבול״ של דארן ארונופסקי, אחד הלהיטים המפתיעים של העונה האחרונה, עם כ-200,000 צופים. גם כאן, גילו המפיצים תושיה מעניינת: עותק ה-dcp שהגיע לישראל הכיל גם ערוץ דיבוב לרוסית (כנראה שהאולפן מפיק כונני dcp לטריטוריות מוגדרות, עם קבצי כתוביות ופסקול הניתנים לבחירה על ידי בית הקולנוע המקומי). וכך, בכמה בתי קולנוע יכולתם למצוא את ״המבול״ מוקרן בדיבוב לרוסית. אנשי ג.ג מעדכנים שזה דווקא עבד יפה.

וגם ״נון-סטופ״, עוד להיט גדול; וגם ״התעלות״, הפלופ של ג׳וני דפ; וגם ״חבלה״, סרט נוראי עם ארנולד שוורצנגר, שדווקא עבד לא רע.

לטובת אלה שמתקשים לראות את הטבלה בטלפונים הנה לינק אליה. וגם תמונה (לחצו להגדלה):

 

Screen Shot 2014-05-30 at 1.26.29 PM

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “טבלת המבקרים החדשה של ישראל, 29.5.2014”

  1. דודי מ 11 דצמבר 2014 ב - 2:08 קישור ישיר

    לא נעים לומר, אבל מילה טובה למבקרים שדווקא- קטלו את "מפריח היונים"-
    עם כל הרצון הטוב, הסרט מפוספס ומפספס, רץ מהר ובלי הרבה היגיון או דמויות עגולות, וגם רץ קדימה-אחורה הרבה פעמים.

    והם- רוה, סיגולי, שמיר. וגם מ EDB- אופיר איל, אורי קליין.


השאירו תגובה