20 יוני 2014 | 00:02 ~ 2 תגובות | תגובות פייסבוק

ספייק ג׳ונז בדרך לפסטיבל ירושלים

jonze

עדכון שני מפסטיבל ירושלים היום (הם מטפטפים לנו הכל לאט לאט): ספייק ג׳ונז יהיה אורח הפסטיבל ויציג את סרט הביכורים שלו, ״להיות ג׳ון מלקוביץ׳״, במלאת 15 שנים לבכורתו.

אגב, שמו האמיתי של ספייק ג׳ונז הוא אדם ספיגל, ולאחיו הדי.ג׳יי והמפיק המוזיקלי קוראים סם (הוא מוכר יותר בתור סקוויק אי. קלין) . בית הספר לקולנוע סם שפיגל אמנם לא קרוי על שמו, אבל ככל הנראה – כך טען ג׳ונז בעבר – יש קשר משפחתי רחוק ומפותל שאיכשהו מחבר בינו ובין המפיק זוכה האוסקר של ״אורות הכרך״ ו״הגשר על הנהר קוואי״, שעל שמו קרוי בית הספר הירושלמי.

ותראו מה זה: לפני חודשיים היה בארץ מישל גונדרי, ובעוד חודש יגיע ספייק ג׳ונז. אם אפשר היה לקפל את כל השנה הזאת לשבוע אחד היינו מקבלים את גונדרי ואת ג׳ונז ואת קים ג׳י-וון ואת פארק צ׳אן-ווק באותו שבוע, ולא בתור מיני סדרה בהמשכים.

אתמול קיים ג׳ונז סדנת אומן בקאן, שם מתקיים פסטיבל ״קאן ליונס״, המחלק פרסים לעולם הפרסום. ג׳ונז מוכר כבמאי קליפים ופרסומות לא פחות מהיות במאי של ארבעה סרטים באורך מלא. כשנשאל אתמול מה יהיה סרטו הבא אמר ג׳ונז: ״אני רוצה לנוח עכשיו, אני עייף״. ושבימים אלה הוא מעדיף להעביר את זמנו בגלישת גלים.

אתר הפסטיבל כבר התעדכן עם שמות רוב הסרטים בתוכניה. מכירת הכרטיסים תתחיל ביום שישי הבא, 27.6.

(ואם גונדרי הגיע לדוקאביב וג׳ונז מגיע לפסטיבל ירושלים אני די אתאכזב אם צ׳רלי קאופמן לא יגיע לפסטיבל חיפה ויסגור לנו סריה).

 

נושאים: בשוטף

2 תגובות ל - “ספייק ג׳ונז בדרך לפסטיבל ירושלים”

  1. אידנס 20 יוני 2014 ב - 9:28 קישור ישיר

    ואולי הבא בתור בסדרה אחרי במאי הקליפים מישל גונדרי וספייק ג'ונס הוא אנטון קורביין, יחד עם סרטו החדש A Most Wanted Man. נראה לי שלא תתנגד.

    אם כבר ג'ונס מגיע אחרי גונדרי, קידום מהיר – סוף השבוע הבא ב-yes3 יורכב כולו מסרטים שבוימו על ידי במאי קליפים.

    ==========י

    רוה לאידנס: אנטון קורבין היה בארץ לבכורת "קונטרול", והסתובבתי איתו כמעט יום שלם בין תל אביב לירושלים, וגיליתי שאחד הבמאים האהובים עליי והאחד האנשים שהכי השפיעו עליי, הוא בן שיחה מאוד משעמם.

  2. דני הכט 21 יוני 2014 ב - 13:08 קישור ישיר

    1) אני זוכר לפני שש שנים שכבר הייתי בהקרנה של "להיות ג'ון מלקוביץ'" בפסטיבל ירושלים, אז זה היה בנוכחות ג'ון מלקוביץ'.
    2) שפיגל היה המפיק של "חופי הכרך"


השאירו תגובה