24 יוני 2014 | 08:35 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

ירושלים ושחור-לבן

Screen Shot 2014-06-24 at 2.27.11 AM

טוב, יש לי בשורה ממש משמחת לקוראיי. ואם לא משמחת, אז לפחות דרמטית. אה, רגע. שיט, עוד אין אישור לפרסם אותה? באסה. טוב, אז בקרוב. תזכרו שאני חייב לכם.

אבל עד אז, הנה כמה דברים שקשורים לירושלים. ובסוף גם אחד לתל אביב.

א.

אנשי פסטיבל ירושלים פנו לקולנועניות רונה סגל (התסריטאית של ״שש פעמים״) ואלה טל וביקשו הצעה לסרטוני טיזר לקראת הפסטיבל שיעלו באינטרנט. ״הצענו הצעה הזויה למדי ובאופן מפתיע הם זרמו איתנו לאורך כל הדרך הנה מה שיצא״, אומרת סגל. אנשי הפסטיבל תכננו להעלות את הסרטונים רק באתר ובפייסבוק, אבל עכשיו הם כבר מתכננים להציג אותם על המסך הענק בבריכת הסולטן, בערב הפתיחה.

סרטון א׳, בכיכובו של עמית איצקר (אותו אתם בוודאי מזהים בתור הקלידן מ״משיח״ והספרן מ״ספריית הקולנוע של סינמטק תל אביב״) ומירי אלוני:

 

סרטון ב׳, בכיכובה של תום יער:

בימוי: רונה סגל ואלה טל. תסריט: סגל.

ב.

ל״יונה״, סרטו החדש של ניר ברגמן, עוד אין טריילר, אבל יש טיזר קצרצר, שבעיקר מציג את נעמי לבוב בתפקיד יונה וולך:

 

ג.

וגם זה קורה בירושלים: מחר (רביעי) יצוין היום הבינלאומי למאבק בעינויים. בכנסת תתקיים הקרנת הסרט ״כופר נפש״ שזיכה את הבמאית קרן שעיו בפרס סרט הביכורים בפסטיבל דוקאביב האחרון. מיכל רוזין, שעומדת בראש ועדת העובדים הזרים, פותחת את ההקרנה ואת הדיון שיתקיים אחריו לכלל הקהל, בהרשמה מוקדמת. לראות סרט בכנסת. לא רע. קחו בחשבון שהסרט מציג דיווח עוכר שלווה העוסק בחטיפות ובעינויים של הפליטים מאריתריאה. ההזמנה והפרטים לאישור ההשתתפות, כאן.

ד.

ובתל אביב: ביום חמישי יתקיים הלילה הלבן. בבית אריאלה יתקיימו הרצאות והקרנות מ-20:00 ועד הלילה. ואם אתם רוצים לפגוש את ״סינמסקופ״ בשידור חי אתם יכולים להתחיל את הלילה הלבן שלכם שם: ב-20:00 אני ארצה באודיטוריום הגדול על חושך ואור בסרטים של האחים כהן. למרות הכותרת הכבדה, שהותאמה ללילה הלבן, זו אמורה להיות הרצאה די משעשעת. לא בגללי, אלא בגלל האחים כהן וקטעי הסרטים שלהם שאקרין. ננסה, למשל, להבין אחת ולתמיד איך קוראים לדמות של ניקולס קייג׳ ב״בייבי אריזונה״ ומה הקטע של האחים כהן עם חתולים.

ה.

ולבסוף: החבר הכי טוב שלי, אמנון וינר, רוצה למסור הודעה (והוא הביא איתו את שלמה בראבא, כדי שתקשיבו) –

זה הערב ב-20:00, למי שלא עסוק בענייני מונדיאל.

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “ירושלים ושחור-לבן”

  1. רני 25 יוני 2014 ב - 9:59 קישור ישיר

    חחחחחחחחחחח….הסרטונים לפסטיבל ירושלים מצחיקים….
    הסרטון של "יונה" מעולה ומעורר בי רצון עז לצפות בסרט
    את הטיזר של קצמן לא שרדתי.


השאירו תגובה