22 אוגוסט 2014 | 12:10 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

טבלת המבקרים החדשה של ישראל, 22.8.2014

שלושה סרטים חדשים נכנסו השבוע לטבלה, ושלושתם מאת במאים בעלי שם, אם לא – לאו דווקא סרטיהם המשובחים ביותר (על פי ציוני המבקרים המשוקללים). רוברט רודריגז (יחד עם פרנק מילר) מביא את ״עיר החטאים 2: עלמה להרוג״, שעל פי הטריילר נראה לי שהשם ״עיר החטטים״ מתאים לו יותר. לוק בסון מביים את ״לוסי״, עם סקרלט ג׳והנסון, שאתמול הופתעתי לגלות שהוא יותר סרט מדע בדיוני/פילוסופי/מיסטי מאשר סרט אקשן (הרחבה בעניין בקרוב). וקרן ידעיה מוציאה את ״הרחק מהיעדרו״, דרמת גילוי עריות שכבר הוקרנה השנה במסגרת מבט מסוים בקאן. שלושתם, יש לציין, קיבלו ציונים מגוונים מאוד ממבקרינו. אין קונסנזוס סביב אף אחד מהם.

לא נכנס לטבלה, כי אף אחד מהמבקרים לא ראה: ״אם אשאר״, דרמת נעורים על פי רב מכר שמעולם לא שמעתי עליו. מה שכן, תוכלו לשמוע את בק בפסקול גם של ״אם אשאר״ וגם של ״לוסי״ (גילה כל מי שעשה כמוני אתמול דאבל פיצ׳ר עם שניהם).

המרו: מי מהשלושה קיבל את הציון הממוצע הכי גבוה? הנה הטבלה עם כל הסרטים, הציונים, הכוכבים והממוצעים:

 

מי שגולש לכאן בטלפון ומתקשה לראות את הטבלה המלאה. הנה לינק ישיר אליה.

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “טבלת המבקרים החדשה של ישראל, 22.8.2014”

  1. רוני 23 אוגוסט 2014 ב - 19:51 קישור ישיר

    הזוי לגמרי ששושנה חלוץ מרכזי הכיפי במקום האחרון (?!) וכל מיני זבלונים אמריקאים כמו סקס טייפ או תקועים בחופשה מדורגים לפניו. מצטער חבר'ה, יש פה באג רציני ביותר. כנראה שכל מיני אמוציות/חשבונות אישיים/השד יודע מה התערבבו פה עם השכל הישר.


השאירו תגובה