23 נובמבר 2014 | 02:23 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

טבלת המבקרים החדשה של ישראל, 22.11.2014

בכל שבוע אתם נכנסים לטבלת המבקרים כדי לראות אילו סרטים נכנסו אליה ואיפה הם ממוקמים. השבוע הרשו לנו לפתוח עם דיווח מי יצא ממנה: ״אפס ביחסי אנוש״. אחרי חמישה חודשים, כולל שבועות במקום הראשון, אחרי 550,000 כרטיסים, הלהיט הזה עוזב את הטבלה. כמו כל סרט, גם ״אפס ביחסי אנוש״ יוצא מהטבלה כשהוא יורד להקרנה אחת ביום או פחות מזה, אבל אם החמצם דעו שהוא עדיין מופיע בהצגות יומיות בלא מעט בתי קולנוע, הזדמנות אחרונה. ואגב, גם ההקרנות של ״גט״ ושל ״התבגרות״, הסרטים במקומות הראשונים, הולכות ופוחתות ותוך שבוע-שבועיים-שלושה גם הם יעזבו אותנו. סרטים נוספים עזבו השבוע את הטבלהף ובהם נעסוק, כמדי שבוע, אחרי הטבלה.

אבל יש לנו גם שני סרטים חדשים ומדוברים בטבלה השבוע, ועוד אחד מהשבוע שעבר. ״פוקס קצ׳ר״ הוא הסרט החדש של בנט מילר (״קאפוטה״), אחד הסרטים האמריקאיים המדוברים של העונה (מאז בכורתו בקאן) ומבחינתי אחת האכזבות הגדולות של השנה. ומולו, ״משחקי הרעב: עורבני חקיין חלק ראשון״, שעשוי להפוך לאחד הלהיטים הגדולים של השנה.

הסרט הרומני, ״כשערב יורד על בוקרשט״, שעלה בשבוע שעבר, נכנס השבוע לטבלה.

הנה כל הסרטים לפי הסדר:

 

 

לינק לטבלה לגולשים הסלולריים.

חוץ מ״אפס ביחסי אנוש״ יצא השבוע גם ״זינוק בעלייה״, גם הוא סרט ישראלי מהקיץ, שמכר כמאה אלף כרטיסים, וגם ״מנפאואר״. שלושה סרטים ישראליים יצאו מהטבלה בשבוע אחד. וגם: ״ג׳ון וויק״ ו״נקודת שיוויון״, שני סרטים עם עלילה כמעט זהה, ״אהבה היא מוזרה״ ו״הרץ במבוך״, גרסה מוצלחת ל״משחקי הרעב״.

נושאים: בשוטף

השאירו תגובה