11 פברואר 2015 | 21:37 ~ 3 תגובות | תגובות פייסבוק

הטריילר לסרט החדש של ג׳אד אפאטו, שמוקרן לפני ״50 גוונים של אפור״ (בונוס: החדש של קמרון קרואו)

Screen Shot 2015-02-11 at 9.34.02 PM

עדכון: הפוסט עודכן. זה בוקר לטריילרים לקומדיות רומנטיות של במאים/תסריטאים נהדרים.

א.

תעצרו אותי אם זה נשמע לכם מוכר: עיתונאית צעירה נשלחת לראיין מקצוען בכיר ובין השניים מתפתחת מערכת יחסים לא צפויה. לא, זה לא ״50 גוונים של אפור״ אלא תקציר הסרט שהטריילר שלו מוקרן לפני הסרט ההוא. זהו ״Trainwreck״ (״תאונת רכבת״, שאין סיכוי שזה יהיה שמו בעברית) סרטו החדש של ג׳אד אפאטו (״הדייט שתקע אותי״, ״בתול בן 40״), שהטריילר מציג אותו בתור המפיק של ״מסיבת רווקות״. אבל יש כאן חידוש מעניין: אפאטו הוא לא רק אחד הבמאים האהובים עליי כרגע בהוליווד – הוא מעין ג׳יימס ל׳ ברוקס לדור שלי – הוא גם תסריטאי נפלא. אלא שבסרט הזה הוא מביים תסריט שכתבה הקומיקאית איימי שומר, שגם משחקת בתפקיד הראשי (לצד ביל היידר, לברון ג׳יימס – שרץ הביתה לראות ״אחוזת דאונטון״ – וטילדה סווינטון). צילם ג׳ודי לי ליפס, הצלם של ״בנות״ (הסדרה שאפאטו מפיק).

אז אם איחרתם ל״50 גוונים של אפור״ והחמצתם את הבקרובים, הנה הטריילר.

 

ב.

וגם לקמרון קרואו, שג׳אד אפאטו ללא ספק מושפע ממנו, יש סרט חדש, גם הוא קומדיה רומנטית. ״אלוהה״ שמו. בראדלי קופר מגלם איש צבא שמנודה לתפקיד נידח בהוואיי, שם הוא פוגש מחדש את הבוס הישן שלו, ואת בת זוגו לשעבר. ליהוק נפלא – קופר, אמה סטון, רייצ׳ל מקאדמס, ביל מוריי. הבעיה היא שקרואו צילם את הסרט הזה כבר לפני כשנתיים, ובפריצה הגדולה למחשבי סוני נחשפו מיילים שבהם איימי פסקל ושאר ראשי סוני הביעו אכזבה מהסרט הגמור, אותו הם דחו שוב ושוב. אז הסרט הזה מגיע אל המסכים פצוע ודי מושפל. מצד שני, זה קמרון קרואו. הכותרת בטריילר מזכירה שהוא כתב וביים את ״ג׳רי מגווייר״, אבל חשוב יותר לזכור שהוא זכה באוסקר על התסריט של "כמעט מפורסמים״. והוא ללא ספק אחד התסריטאים האהובים עליי (ואת הערצתו לבילי וויילדר, המנטור שלו, הוא תיעד היטב בספר שיחות ביניהם). את הסרט צילם הצלם הצרפתי, אריק גוטייה, שממש השבוע נמצא בתל אביב ומצלם את סרטו החדש של עמוס גיתאי. הנה הטריילר ל״אלוהה״. ועכשיו רק צריך להחליט: איזה סרט יותר מסקרן אתכם לראות?

נושאים: בשוטף

3 תגובות ל - “הטריילר לסרט החדש של ג׳אד אפאטו, שמוקרן לפני ״50 גוונים של אפור״ (בונוס: החדש של קמרון קרואו)”

  1. עמית איצקר 11 פברואר 2015 ב - 22:01 קישור ישיר

    "אנשים מצחיקים" הוא עדיין אחד הסרטים האהובים עליי בעשור האחרון.

  2. עמית איצקר 12 פברואר 2015 ב - 0:50 קישור ישיר

    יש כבר טריילר רד בנד!
    https://www.youtube.com/watch?v=v_yfdk_jSN8

  3. פרנק 12 פברואר 2015 ב - 14:36 קישור ישיר

    אפאטו הוא אחד הבימאים האהובים עלי בזכות "בתול" ו"הדייט", אבל הסרטים הבאים שלו לא היו טובים כמו שני אלה. אני עדיין נהנה מהסרטים שלו, פשוט כי אני אוהב את הסגנון שלו וכמו שאמרת (או רמזת), הוא במאי שיודע לעשות קומדיות רומנטיות "קלאסיות", סרטים עם לב. לכן נהניתי מהטריילר ואני בהחלו רוצה לראות אותו.

    לגבי קרואו… אין לי כל כך מה להגיד על הטריילר חוץ מזה שזו תצוגת השחקנים הכי מרשימה שראיתי כבר די הרבה זמן. כולם חמודים ואהובים ונראה לי ששווה ללכת רק בשבילם. הטריילר מרמז על כך שהסרט מנסה מאוד לרגש, אבל לא נדע כמה הוא מצליח עד שזה לא יגיע לפה.


השאירו תגובה