23 נובמבר 2015 | 07:38 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

״סאטרדיי נייט לייב״ מציגים: האודישנים הגנוזים ל״מלחמת הכוכבים״

לא ג׳ורג׳ לוקאס (מתוך ״סאטרדיי נייט לייב״ שלשום)

לא ג׳ורג׳ לוקאס (מתוך ״סאטרדיי נייט לייב״ שלשום)

יצאתי לסוף שבוע בהרים, וזה מה שהחמצתי:

  • בעודי נופש ושובת, מתברר שג׳יי.ג׳יי אברמס סגר, נעל וגמר את העבודה על ״מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר״. הקלטת הפסקול של ג׳ון וויליאמס התקיימה בשבוע שעבר, ואברמס סיפר לקהל באירוע בניו יורק, שעבודת המיקס הסופית הסתיימה בשתיים לפנות בוקר, בלילה שבין שישי לשבת, לפני יומיים. נקווה שזה סרט טוב.
  • חודש לפני צאתו, ״מלחמת הכוכבים״ מכר כבר כרטיסים בסך 50 מיליון דולר במכירות מוקדמות בארצות הברית. וכמה בישראל?
  • ולמרות ש״מלחמת הכוכבים, הכוח מתעורר״ הולך לשבור שיאים בסוף השבוע הראשון שלו, ולמרות שנראה שכל בלוגי הקולנוע (כולל זה) הפכו לפנזינים המדווחים רק על ״מלחמת הכוכבים״ 24/7, למרות כל זה מחלקת היח״צ של דיסני עובדת שעות נוספות לייצר עוד ועוד תוכן (כדי למלא עוד ועוד ביקוש מצד התקשורת), וכך הגיעו ג׳יי.ג׳יי אברמס ושניים מכוכבי הסרט, דייזי רידלי וג׳ון בויגה, ל״סאטרדיי נייט לייב״ שלשום. אברמס הציג את ״האודישנים הגנוזים״ לסרטו, כששחקניו ״ס.נ.ל״ עושים חיקויים של שחקנים שונים, פלוס הופעות אורח של ג׳ון האם (בתפקיד האם סולו) ואמה סטון:

 

תזכורת: הסרטון הזה הוא הומאז׳ עצמי למערכון קלאסי-למדי של ״סאטרדיי נייט לייב״ מ-1997, שהציג את האודישנים הגנוזים ל״מלחמת הכוכבים״ המקורי, במלאת לו 20 שנה. זה מערכון קלאסי כי הוא מציג את קווין ספייסי, שהיה השחקן האורח באותה תוכנית, עושה חיקויים נפלאים של כריסטופר ווקן, וולטר מתאו וג׳ק למון:

הצוות מ-1997 היה הרבה יותר מצחיק.

קדחת ״מלחמת הכוכבים״ המשיכה גם הלילה, בעת שידור טקס פרסי המוזיקה האמריקאית. תחילה הוצגה הסצינה הזאת:

 

ואז עלה הריסון פורד כדי לערוך מחווה למוזיקה של ג׳ון וויליאמס:

 

ואז הדבר הזה:

 

ועוד:

  • בעקבות ההצלחה של ״משימה בלתי אפשרית 5״, טום קרוז וצוותו סגרו עם הבמאי והתסריטאי של הסרט, כריסטופר מקווארי, שייכתוב וכנראה גם יביים את הסרט השישי בסדרה. אם זה אכן יקרה, מקווארי יהיה הבמאי הראשון בסדרה שיביים בה יותר מסרט אחד. ג׳יי.ג׳יי אברמס, שביים את הסרט השלישי בסדרה, הוא המפיק האחראי.
  • אתמול התאריך היה 22.11, שזה יום השנה לרצח ג׳ון פ. קנדי ב-1963. ותזמון טוב עבור שירות הסטרימינג הולו לשחרר את הטיזר הראשון למיני-סדרה החדשה שלו: ״22.11.63״, עיבוד לספרו עב הכרס של סטיבן קינג, המספר על אדם בן זמננו, המגלה דלת שהיא שער למסע בזמן, המעבירה אותו ל-1960. המשימה שלו: לעצור את ההתנקשות בנשיא קנדי. ג׳יימס פרנקו בתפקיד הראשי, ג׳יי.ג׳יי אברמס מפיק. בלי ג׳יי.ג׳י אברמס לא היו לנו כותרות השבוע, או תעשיית קולנוע. הנה ההצצה:

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “״סאטרדיי נייט לייב״ מציגים: האודישנים הגנוזים ל״מלחמת הכוכבים״”

  1. שלו 23 נובמבר 2015 ב - 22:30 קישור ישיר

    לפי הטוויטר של אברהמס, הסרט היה גמור כ ruff cut כבר ביוני. דיסני נתנו לו את הזמן הזה עד עכשיו כדי לשייף ולגזום את הסצינות ולהביא לשלמות. נראה לי מתחושה כללית שזה מה שהולך להיות, למרות שמי כמוני למוד שכגודל הציפייה וכו וכו וכו. אני אופטימי בעיקר כי בדיסני לא עושים רק יחצ אלא גם סרטים טובים. אני בטוח שלסטר עבר על הסרט יותר מפעם, ועוד מספיק אנשי מפתח בדיסני רבתי שמבינים דבר או שניים בקולנוע.
    בכל מקרה, פסקול חדש של ג'ון וויליאמס הוא תמיד סיבה למסיבה, לא משנה מה איכות הסרט. לצורך העניין הפסקול שלו לטרילוגיה האחרונה של לוקאס שהייתה זוועה מכל צורה וזווית היו הדבר הכי טוב בה.


השאירו תגובה