01 אוקטובר 2009 | 16:00 ~ 4 תגובות | תגובות פייסבוק

משבר? איזה משבר?

האם מצבו של הקולנוע האמריקאי העצמאי בצרות? שני כנסים שהתקיימו השבוע באמריקה מציגים תמונה עגומה של הקולנוע העצמאי ודל התקציב. אן תומפסון דיווחה על אווירת המשבר בכנס אחד (ומהרהרת). וביל מקאניק, לשעבר יו"ר פוקס, נאם בכנס מפיקים וניתח את מצב העניינים אצל המפיקים העצמאים. (הנה הנוסח המלא של הנאום).


אבל דיוויד פולנד מראיין את טום ברנרד ומייקל ברקר, אנשי "סוני פיקצ'רס קלאסיקס" (המפיצים של "ביקור התזמורת", "ואלס עם בשיר" ו"לבנון") שטוענים שהם לא מרגישים שום משבר. המטרה היא לדאוג לכך שההכנסות יהיו יותר גדולות מההוצאות, ובזכות העובדה שהם שומרים על המצב הזה הם שורדים כבר 18 שנה. הנה הראיון בפריים המלא אצל פולנד. והנה, במסך חלקי (עדיין יש בעיות אימבוד כאן), אבל ממילא השיחה היא החשובה:



נושאים: בשוטף

4 תגובות ל - “משבר? איזה משבר?”

  1. דוקטור קולנוע 1 אוקטובר 2009 ב - 21:17 קישור ישיר

    כל מי שעוקב אחרי התעשייה האמריקאית יודע כי הקולנוע העצמאי האמריקאי במשבר עמוק כבר מספר שנים. בגלל הזמן שלוקח לסרט להגיע למסכים, הקהל מרגיש את המשבר רק עכשיו, אבל למעשה לפנינו מדבר גדול ורק אחריו הארץ המובטחת. זה לא מפתיע שמקאניק מזכיר את הסרט העצמאי שהפיק פיטר ג'קסון. זהו אינו סרט אמריקאי אלא זר – הופק ע"י ניו-זילנדים בדרום אפריקה, וללא ג'קסון גם הוא היה נעלם. גם נער החידות אינו אמריקאי עצמאי, וגם הסרט הזה לא תוכנן ליציאה לבתי הקולנוע (איפה הכוכבים?). תיאוריו של מקאניק (להוציא את הטפיחות העצמיות על השכם) מדוייקות וכואבות.

  2. יוסף המספר 2 אוקטובר 2009 ב - 14:37 קישור ישיר

    הקולנוע העצמאי האמירקאי תלוי מאוד ברווחי האולפנים וחברות המכירות כגון ניו אימג ושות..והם תלויים במשקיעים הפרטים והבנקים והחלק הזה ירד ב50 אחוז ולכן יש בעיות מימון בארה"ב אבל בחודשים האחרונים מתפתחות בתוך חברות המכירות השקעות ריכזיות משקיע פרטי שם כסף וזה מפוזר לו על עשרה סרטים[15 אחוז יהיו סרטים עצמאים]לכן שוק המימון תוך חצי שנה יהיה במקום אחר והסרטים העצמאים יחזרו להפקה שתוך 18 חודשים בקצב שלפני המשבר המימון.

  3. CHALETS 18 אוקטובר 2009 ב - 17:23 קישור ישיר

    valium zqwye tramadol tif

  4. Abbitt 18 אוקטובר 2009 ב - 18:06 קישור ישיר

    tramadol =PP cialis :-DDD


השאירו תגובה