19 אפריל 2016 | 07:22 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

דייזי רידלי וג׳יי.ג׳יי אברמס ישתפו פעולה ברימייק האמריקאי ל״כל מה שיש לי״ של קרן מרגלית

ג׳יי.ג׳יי אברמס ודייזי רידלי עשויים לשתף פעולה ברימייק לדרמה הישראלית ״כל מה שיש לי״ של קרן מרגלית

ג׳יי.ג׳יי אברמס ודייזי רידלי עשויים לשתף פעולה ברימייק לדרמה הישראלית ״כל מה שיש לי״ של קרן מרגלית

קבלו את ״Kolma״, סרט חדש שנמצא בפיתוח באולפני פרמאונט בהפקת ג׳יי.ג׳יי אברמס ורם ברגמן. השחקנית הראשית המיועדת לסרט היא דייזי רידלי, שמגלמת את דמותה של ריי בסרטי ״מלחמת הכוכבים״ החדשים. מה זה ״Kolma״, זו הגרסה האמריקאית לדרמת הטלוויזיה הנהדרת שביימה קרן מרגלית ב-2002: ״כל מה שיש לי״. הבנתם? ״Kolma" = "כל מה״? כך דיווח הלילה ״וראייטי״.

רידלי עסוקה בצילומי ״מלחמת הכוכבים 8״ של ריאן ג׳ונסון, בהפקת ברגמן הישראלי. מריאל הלר, שביימה את הסרט העצמאי עטור השבחים ״יומנה של נערה מתבגרת״, נמצאת במו״מ לבימוי הסרט, שזו הברקה. מייגן הולי כתבה את התסריט. במילים אחרות, אברנס וברגמן מתכוונים להשאיר את הסרט בידיים נשיות.

"כל מה שיש לי" היא דרמה בת 50 דקות שהופקה לטלעד. הסרט נפתח בסצינה מצמררת ועוכרת שלווה – אבל מצולמת נפלא על ידי יורם מילוא – של תאונת דרכים. בתאונה הזאת נהרג גבר. אשתו נותרת בחיים. 50 שנה אחר כך היא הולכת לעולמה בשיבה טובה ומגיעה לספינה שתוביל אותה אל העולם הבא, ושם עליה לבחור: האם להיכנס לעולם הבא עם בעלה מזה חמישים שנה, או האם ללכת עם בעלה הראשון, אהבתה הגדולה הראשונה, שחיכה לה כל הזמן הזה על הספינה. כל כך מעט סרטים ישראליים עוסקים בקיומו של עולם הבא – או בכלל, בעולמות שמחוץ לעולם הזה שלנו – והסרט הזה מצא לכך פתרון ויזואלי מקסים. מעין ״החיים שאחרי״ של הירוקזה קורה-אדה. זה סרט מקסים על חשבונות נפש והמתימטיקה של סיכומי החיים.

הדיווח הזה רק מזכיר לנו שהפרויקט הזה עדיין חי וכנראה מתעורר לחיים. דיווחנו לכם עליו לפני שלוש שנים, ב-2013, תחת הכותרת ״איך הגיע ׳כל מה שיש לי׳ של קרן מרגלית לידיים של ג'יי.ג'יי אברמס?״ אז הכותרת היתה שרון הווארד מעוניין לביים את הסרט. נראה שהוא ירד מזה מאז.

הנה תזכורת לגלגולי הסרט הזה:

איך הגיע ״כל מה שיש לי״ להוליווד? על ידי רם ברגמן, הישראלי שהפך לאחד המפיקים העצמאיים הבכירים באמריקה כיום ("לופר", למשל). למרות ש"באד רובוט", החברה של אברמס, תהיה חתומה על הסרט, ברגמן הוא עדיין מפיק הסרט (הוא כבר מכר את האופציות לרימייק לאולפני פרמאונט לפני שנים). ברגמן ראה את הסרט לפני עשר שנים ומאז במשך שנים הוא בילה נתחים מביקוריו בישראל בפגישות עם מרגלית להרחבת הרעיון לסרט באורך מלא, ולהפוך אותו לסרט אמריקאי. יוצא לי מדי פעם להיתקל במרגלית ובברגמן ובעבר עוד הייתי שואל מה עם הסרט, אבל במרוצת השנים הפסקתי. חשבתי שהפרויקט הזה נגנז. והצטערתי: זה באמת סרט נהדר שלא קיבל את החשיפה שהגיעה לו (מאז, מרגלית, בתו של דן מרגלית, עשתה חיל ב"בטיפול" וב"פלפלים צהובים" – כלומר שקרן מרגלית עברה מעבודה עם ניר ברגמן לעבודה עם רם ברגמן). אז הנה, מגיעה הכותרת המשמחת ומעדכנת אותנו שהפרויקט הזה חי וקיים. אבל רגע, לא כל כך מהר. ברגמן, שנמצא עכשיו בפסטיבל סאנדאנס, מעדכן אותי שלמרות הכותרת יש עוד זמן עד שהסרט הזה ייצא אל הפועל.

זה היה ב-2013. שלוש שנים אחר כך יש כבר תסריט, שם וליהוק – התקדמות. אבל יש לי רק תהייה אחת: הסרט המקורי – בו שיחקו יגאל נאור, לאה שלנגר וירדן בר כוכבא – עוסק באשה מבוגרת שמתה ועולה על ספינת הנשמות בדרך לגן עדן. מה בדיוק תעשה דייזי רידלי? האם הם שינו את הדמות לאשה צעירה או שהיא רק תשחק בקטעי הפלאשבק העוסקים בגיבורים בצעירותם, בעודם חיים ומאוהבים?

הנה קטע מתוך הדרמה שביימה קרן מרגלית (עם המוזיקה של בלו מן גרופ, משום מה):

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “דייזי רידלי וג׳יי.ג׳יי אברמס ישתפו פעולה ברימייק האמריקאי ל״כל מה שיש לי״ של קרן מרגלית”

  1. איתן 19 אפריל 2016 ב - 9:18 קישור ישיר

    רעיון רע מאוד.
    כלומר, הרעיון בבסיס מעניין. רק הליהוק רע.
    כל הסיפור הזה, של חשבונות נפש בעולם הבא, הוא בדיוק על זה – על חשבון נפש. לא על העולם הבא. אבל עם אפקטים שיכסו על כל זה, האנושיות תעוף מהחלון. מה גם ש"יומנה של נערה מתבגרת" היה סרט גס ובוטה, שקיבל תשומת לב, לדעתי, רק בגלל זה – הנה, בואו תראו נערה מדברת על סקס. הו!
    בקיצור, מי שצריך לעשות את הסרט הזה זה מישהו אחר. נגיד, דאנקן ג'ונס (שלמד באחרונה על שכול, וביים בעבר את "ירח"), או הבמאי שביים את "הקשיבו לקולי" (Sound of my voice, עם ברית מארלינג).


השאירו תגובה