13 יוני 2016 | 21:42 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

״מואנה״, טריילר ראשון לסרט הנסיכות החדש של דיסני

״מואנה״. אריאל או טיאנה או פוקהונטס?

״מואנה״. אריאל או טיאנה או פוקהונטס?

אנחנו צריכים לשנן את השם לין-מנואל מירנדה. השחקן/מחזאי/מוזיקאי בן ה-36 סחף אמש 11 פרסי הטוני על מיוזיקל ההיפ-הופ התקופתי שהוא כתב והלחין, ״המילטון״, שבחודשים האחרונים הפך לאירוע הכי מדובר בברודוויי. מירנדה זכה אמש בשני פרסי טוני, על כתיבת המחזה והלחנת הפסקול (אבל הוא הפסיד את פרס השחקן לאחד השחקנים האחרים בהצגה). כשהוא עלה לקבל את פרס המלחין הוא הקריא סונטה שהוא כתב זמן קצר לפני כן, שמגיבה לאירועי הטבח במועדון הלילה באורלנדו (זה הטוני השני שהוא זוכה בקטגוריה הזאת, אחרי שכבר זה ב-2008 על המיוזיקל ״In the Heights״, וגם את הפרס ההוא הוא קיבל בנאום בחרוזים).

הנה לין-מנואל מירנדה אמש:

ובגלל כולם ידעו שהערב הזה יהיה כולו בסימן ״המילטון״, כך הוא גם נפתח: משתתפי המחזמר מציגים את מנחה הערב, ג׳יימס קורדן, מנחה תוכנית הלייט נייט של סי.בי.אס (ובמקור, איש תיאטרון בריטי):

ולמה אני מדבר איתכם על לין-מנואל מירנדה? כי נראה שדיסני חטפה אותו אליה. תוכניות לגרסה קולנועית ל״המילטון״ כרגע לא נראים בעתיד הקרוב, אבל מירנדה לוהק לשחק לצד אמילי בלאנט ב״מרי פופינס חוזרת״, סרט ההמשך ל״מארי פופינס״ שמצטלם עכשיו (בבימויו של רוב מרשל). בלאנט תהיה מרי פופינס, אבל מירנדה יגלם דמות שלא היתה בסרט המקורי אבל שתתכתב עם הדמות של דיק ון-דייק. אבל זה לא נגמר: בסרט האנימציה הקרוב של אולפני דיסני, ״מואנה״, מירנדה שותף לכתיבת השירים (מה שאומר, שאחרי שכבר זכה בטוני, בגראמי ובאמי, יש סיכוי טוב שבפברואר יהיה לו גם אוסקר).

עבור בנות הבית המתבגרות שלי, סרטי הנסיכות של דיסני הם עדיין עניין גדול (מעניין מתי זה עובר). ולכן, עצם העניין שדיסני ממציאה נסיכה חדשה מעורר סקרנות. ״מואנה״ מספר על בתו של האל מאווי, אחד האלים של ילידי הוואי (דוויין ג׳ונסון מדבב אותו). בפעם הקודמת שדיסני הקדישו סרט להוואי זה היה ב״לילו וסטיץ׳״, שלא הרשים אותי (אבל הבנות חיבבו). הקרדיטים של יוצרי הסרט, ג׳ון מאסקר ורון קלמנטס, בעצמו מעורר לבטים: מצד אחד הם חתומים על ״אלאדין״ ו״בת הים הקטנה״, שניים מסרטי האנימציה הכי טובים של דיסני, מצד שני הם חתומים על ״הנסיכה והצרפדע״ החלש. אז מה תהיה מואנה: אריאל או טיאנה (או פוקהונטס)?

הנה הטיזר הראשון לסרט שהופץ היום, לקראת עלייתו בנובמבר:

נושאים: בשוטף

השאירו תגובה