29 יוני 2016 | 20:13 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

שלושה טריילרים ישראליים: ״ישמח חתני״, ״ארבע על ארבע״, ״היער שהיה״

לאן נעלמה עזרת נשים? מתוך ״ישמח חתני״

לאן נעלמה עזרת נשים? מתוך ״ישמח חתני״

זה לא קורה הרבה, אבל בבת אחת עלו היום הטריילרים לשלושה סרטים ישראליים חדשים ושונים זה מזה. הנה הם:

״ישמח חתני״

אמיל בן-שמעון זכה כבר בפרס אופיר על בימוי דרמת הטלוויזיה ״עד מדינה״ והוא ביים סדרה קטנה וחביבה שאולי שמעתם עליה בשם ״קטמנדו״. בסרט העלילתי הארוך הראשון שלו בן-שמעון מביים תסריט שכתבה אשתו, שלומית נחמה, שלפחות לפי הטריילר נראה מעין ״ליזיסטרטה במוסררה״: בקהילה הבוכרית בירושלים, הנשים יוצאות לקרב מול הגברים שמתחזקים באמונתם והולכים אחרי רב צעיר ומשפיע (אביב אלוש) שמשפץ את בית הכנסת השכונתי ומעלים ממנו את עזרת הנשים. אהובה עוזרי כתבה את פסקול הסרט (יחד עם שאול בסר, שהלחין את ״גט״). זיו ברקוביץ צילם, עינת גלזר זרחין ערכה, והשחקניות הן אוולין הגואל, אורנה בנאי, עינת שרוף, שרונה אלימלך ויפית אסולין. הסרט ייצא ב-29.9. מה שנקרא: בחגים.

״ארבע על ארבע״

מאת היוצרים של ״שושנה חלוץ מרכזי״ (הבמאי, השחקן והמפיקים) קומדיית קיץ חדשה, שכבר הפכה למסורת בשנים האחרונות. מסורת מבורכת, מצד אחד. אבל מצד שני, מעט הבדיחות שיש בטריילר גרמו לי לרצות לבכות, החל מהמשפט הראשון שאומר אבי דנגור (עם קרחת ומבטא רוסי), רפליקה כה צפויה, שגורמת לי לתהות האם זה סרט או מערכון. מצד שני, רוני דלומי ואליענה תדהר. הסרט, שביים שי כנות (״אהבה קולומביאנית״, ״שושנה חלוץ מרכזי״) ייצא ב-21.7.

״היער שהיה״

סרטו העצמאי של גיא רז (צלם עד כה, ״כלבת״), שמומן בהדסטארט, מקבל טריילר מלא לקראת בכורתו בתחרות הישראלית פסטיבל ירושלים. הסינופסיס המצמרר של הסרט עוסק בטראומת הורים ששכחו את ילדתם במכונית, והטריילר עצמו עוכר שלווה מבלי שהוא מראה דבר, רק עם אווירת הקטסטרופה, שלא נדע. ירון מוטולה ולירון וייסמן בתפקידים הראשיים. המוזיקה של רות דולורס וייס:

 

 

נושאים: בשוטף

השאירו תגובה