29 אוקטובר 2009 | 13:00 ~ 5 תגובות | תגובות פייסבוק

מחר ב-14:00: "מועדון סינמסקופ" מציג מעדן שוודי


"הכניסו את האדם הנכון", סרט נעורים/ערפדים שבדי, שהיה אחד הסרטים הכי מדוברים של השנה שעברה, מגיע בעותק פילם (35 מ"מ) ל"מועדון סינמסקופ", מחר בסינמטק הרצליה. אני אדבר כמה דקות לפני, אבל העיקר יהיה הסרט, שכן זו באמת הזדמנות לצפות בסרט יוצא דופן, שהמפיצים פשוט לא הבחינו בגדולותו. הנה התיקון שלנו. זה קורה מר (שישי) ב-14:00 בסינמטק הרצליה (סוקולוב 29, בפסאז'). לקוראי סינמסקופ כרטיס עולה רק 20 שקל. קופון להדפסה ועוד פרטים כאן.


נושאים: בשוטף

5 תגובות ל - “מחר ב-14:00: "מועדון סינמסקופ" מציג מעדן שוודי”

  1. 123 29 אוקטובר 2009 ב - 21:54 קישור ישיר

    לאחרונה, כמעט בכל הפוסטים שלך, נופלות אותיות מהמון מילים וזה מטריד.

  2. דני סגל 30 אוקטובר 2009 ב - 1:00 קישור ישיר

    וואו. היתי מת לראות את זה על מסך גדול. זה היה הסרט הכי טוב שיצא ב 2008. לא היה סרט יותר מקורי ממנו. מקווה שהרימייק של מט ריבס יצליח לשמר מזה משהו.

  3. whiteballoon@gmail.com 30 אוקטובר 2009 ב - 16:40 קישור ישיר

    יאיר תודה.

    היה מעולה.

    באמת – אחרי שנים של סרטים שבדיים נדושים וצפויים מראש (לפחות אלה שהגיעו לארץ), כיף לגלות יצירה מרעננת,מסוגננת ולא אופיינית כמו זאת.

    איזה מלכה ה-אלי הזאת! ואוסקר נראה כאילו יצא מסט של גאס ואן סאנט.

    פעם ראשונה שלי במועדון שלך. הפעם הבאה תהיה בראשמור, מן הסתם.

    דרך אגב, אם יום אחד תזדמן אפשרות לאיזה ז'אק טאטי – זה יהיה משמח מאד.

     

  4. רז 30 אוקטובר 2009 ב - 17:24 קישור ישיר

    סרט נהדר, אם לא בדיוק מה שציפיתי לו – גם אני חשבתי על שילוב בין "סרט נעורים" ו-"סרט ערפדים" לפני הצפייה, וההרצאה שלך די חיזקה אצלי את הרושם הזה, אבל הסרט הזה התברר כמשהו קצת אחר – אם הייתי צריך אנלוגיות כאן, הייתי הולך על "ממלכת טראביתיה עם איברים כרותים". ועדיין, מרשים מאוד, דוגמה מבריקה לעשיית סרט ז'אנר בתקציב לא-הוליוודי.
    שני דברים דווקא בנוגע להרצאה שלך, יאיר:

    1) השילוב בין סרט נעורים לסרט ערפדים הוא פטנט ישן מאוד. הרבה לפני "דמדומים" היתה לנו "באפי" (שבכלל התחילה בתור סרט, למרות שאנשים היו מעדיפים לשכוח אותו – ודי בצדק), ועוד לפניו היה "נשיכות קטנות", ואני בטוח שחובבי הז'אנר יוכלו להזכיר עוד סרטים שבאו לפניו ואחריו. מהבחינה הזאת, "דמדומים" לא מחדש שום דבר, מלבד אולי הבוחטות שהוא עשה. "הכניסו את האדם הנכון" הוא אכן סרט שמחדש לא-מעט, אבל אני לא בטוח שמדובר בכלל בחיבור בין סרט נעורים לסרט ערפדים, כמו שציינתי קודם. כשהגיבור בן 12, זה כבר סרט נעורים? גבולי. הייתי אומר שיש כאן ניסיון לחבר בין סרטי ילדים לסרטי ערפדים (לא שהייתי ממליץ למישהו לקחת את ילדיו לסרט הזה, חו"ח).

    2) בקולנוע הישראלי אין ז'אנרים? בזה העכשווי אולי מסרבים להכיר בקיומם (למרות שכמו שהדגמת יפה, הם דווקא שרירים וקיימים בו), אבל בהיסטוריה הקצרה של אותו קולנוע היו לנו דווקא ז'אנרים פופולאריים מאוד בקרב הקהל, וגם המבקרים הודו בקיומם (מה שלא הפריע להם לעקם את האף מולם): הבורקס והמתיחות.

  5. trigger sad 19 נובמבר 2009 ב - 3:01 קישור ישיר

    סרט גרוע. 🙁


השאירו תגובה