30 אוקטובר 2009 | 06:32 ~ 15 תגובות | תגובות פייסבוק

"אוואטר", הטריילר הסופי

זה כנראה הטריילר האחרון של "אוואטר", סרט התלת מימד של ג'יימס קמרון, שייצא בעוד חודש וחצי. 3 דקות וחצי בהן נמסרת עלילת הסרט ומוצגים הגיבורים, האקשן והאפקטים. הנה הוא גם כאן (תנו לו כמה שניות להיטען). מה דעתכם?







נושאים: בשוטף

15 תגובות ל - “"אוואטר", הטריילר הסופי”

  1. הוד 30 אוקטובר 2009 ב - 9:09 קישור ישיר

    ההתחלה הזכירה לי את פארק היורה….

  2. אוטו פוקוס 30 אוקטובר 2009 ב - 9:13 קישור ישיר

    מזמן לא ראיתי טריילר שמנבא סרט כל כך מטופש. הוא מנבא ערימה של קלישאות עלילה, קלישאות משחק, קלישאות רומנטיקה וקלישאות פסאודו-היסטוריות, עטופות בעטיפה ויזואלית בומבסטית. לא מפתיע שזה שייך לבמאי של "טיטאניק". 

    ההצלחה, כמובן, מובטחת.

  3. רועי 30 אוקטובר 2009 ב - 9:40 קישור ישיר

    ל-2 , תן לי עוד סרט שבו לחייל משותק יש הזדמנות ללכת שוב על רגליו, דבר מרגש כשלעצמו, ועוד בגוף של חייזר בכוכב אחר, כדי לנסות לפתור סכסוך בין החייזרים לבין בני האדם. קלישאתי זה הדבר האחרון שאפשר להגיד על סיפור כזה מקורי ויפה כ"כ. דיאלוג קיטשי מידי פעם? אוקיי…בסרט של 3 שעות אני מוכן לוותר לו על כמה משפטים בודדים.

    רואים שאתה לא מכיר את ג'יימס קמרון. במאי אדיר שהמוטו שלו הוא "סיפור בא קודם". זה במאי שלא נותן לאפקטים להשתלט על כל הסרט, אלא מתייחס אליהם כאמצעי להעברת הסיפור בצורה המושלמת ביותר. שליחות קטלנית ראית? שליחות קטלנית 2 ראית? התהום ראית? הנוסע השמיני 2 ראית?

    זה טריילר מדהים, אני לא מפסיק לצפות בו, והסרט הזה הוא האירוע הקולנועי של העשור.

    מה דעתך אגב, יאיר?

  4. ערן 30 אוקטובר 2009 ב - 10:20 קישור ישיר

    את הסרט הזה אני אלך לראות אך ורק ב-3D. כל אופצייה אחרת (הבנתי שיופצו גם גירסות רגילות) לא באה בחשבון. וכמה בתי קולנוע בארץ כבר יכולים להקרין סרט 3D כמו שצריך?
    לפני חודש ראיתי סרט 3D בסוני סנטר בברלין, באולם שיועד אך ורק לסרטים מסוג כזה ומדובר בחוויה מדהימה, מפוצצת ומלהיבה ברמות.

  5. Gil_161 30 אוקטובר 2009 ב - 11:03 קישור ישיר

    באותו הקשר, הגיע אליי עותק צרוב של "המסע אל בטן האדמה" בגרסת 3D (הסרט יצא שנה שעברה לקולנוע). אז השאלה האם הוא יפעל לי בתלת מימד גם בטלוויזיות הישנות (המרובעות והשמנות), והאם מישהו יודע איפה אפשר למצוא משקפיים מתאימים לצפייה בסרט כזה (אני מתכוון למשקפיים אמיתיות, כמו שיש בבתי הקולנוע, ולא האדום-כחול, שלא פועלות בסרטי התלת מימד החדשים!)?

  6. אביחי 30 אוקטובר 2009 ב - 11:47 קישור ישיר

    ברור שיופצו גם גרסאות רגילות אתה רוצה שאולפני פוקס יפשטו את הרגל בגלל להסרט הזה??? חחח.

     

    טריילר מדהים אגב…באמת משהו מיוחד, אחלה מוסיקה.

  7. אוטו פוקוס 30 אוקטובר 2009 ב - 13:31 קישור ישיר

    ל-2:

    אל דאגה אני מכיר היטב את ג'יימס קמרון. אני חושב שהשיא שלו היה ב"מצולות", וגם זה רק בזכות העריכה שכפו עליו באולפן.

    לך, לעומת זאת, אני ממליץ ללמוד את ההבדל בין "טקסט" ל"סאב-טקסט", ובין עלילה לבין משמעות.

    יתר על כן, את סיפור הלוחם מערבי הנכה שפוגש את בת השבט האקזוטית, מתאהב בה ולומד להעריך את תרבותה כבר ראינו מספיק פעמים. אתה מוזמן להתחיל עם "רוקד עם זאבים", למשל.

  8. (יובל) 30 אוקטובר 2009 ב - 13:53 קישור ישיר

    רגע, בסרט הזה הצבא האמריקאי הוא הרע והאינדיאנים/עיראקים הם הם הטובים? 

  9. kcm 30 אוקטובר 2009 ב - 16:12 קישור ישיר

    השיא של קמרון היה הגרסה המקורית של"מצולות"..מצחיק. אני אתן לך קרדיט כי צריך להבין קצת בקולנוע בשביל לספר את הבדיחה הזאת.

  10. עמיצי 30 אוקטובר 2009 ב - 16:14 קישור ישיר

    יש בהחלט מצב שאולפני פוקס יפשטו את הרגל בגלל הסרט הזה.
    מי שראה כדוגמה את "דארק אנג'ל", הסדרה שהוא יזם וביים את הפרק הראשון שלה, יודע שמדובר בבמאי שעבר את שיאו, כמו במאים אחרים שנגמר להם מה להגיד, שהאמירה שלהם אינה חדה כשהיתה  והחזון שלהם אבד

  11. רז 30 אוקטובר 2009 ב - 17:03 קישור ישיר

    הפרק הראשון של "דארק אנג'ל" לא בוים על ידי קמרון, אלא על ידי דייויד נאטר. קמרון הובא לביים את אחד הפרקים היותר מאוחרים (האחרון שהופק לסדרה? אני לא זוכר כרגע) כשהרייטינג התחיל לצלול.

  12. דוד 30 אוקטובר 2009 ב - 22:51 קישור ישיר

    מצחיק, מזכיר לי קצת את "מחוז 9", רק פחות טוב.

  13. Yo-man 31 אוקטובר 2009 ב - 8:42 קישור ישיר

    אני ראיתי את 17 הדקות שהוצגו לפני כמה שבועות, והיו בהן פחות ספוילרים על העלילה מאשר בטריילר הזה.

    קראתי לאשתי שתראה איתי את הטריילר (אגב, ב-youtube אפשר ללחוץ על כפתור HD ולראות אותו באיכות מעולה). היא התרשמה מהטריילר אבל מה שהיה לה להגיד בסופו הוא "עצוב שבני אדם הם כאלה".
    למרות שזה סרט מד"ב ושחציו אנימציה, המסר שאנחנו הורסים כל דבר טוב בשביל בצע-כסף (או בשם האמונה או סתם משגיונות אחרים) עובר בטריילר הזה ובטח ישתקף בסרט כולו. הרי אי אפשר היום לעשות סרטים גדולים אם הם לא מותחים ביקורת חברתית כלשהי…

  14. יוני 1 נובמבר 2009 ב - 1:50 קישור ישיר

    חברה,

    חלאס עם השטויות הללו על קמרון.
    האיש חידש כל כך הרבה קולנוע ועשה למדע הבידיוני מה שקובריק החל לעשות לו כבר בשנות הששים. אמת, יש משהו גדול מהחיים במובן המתמתק של המילה בסרטיו, אבל ללא הקולנוע הזה, לא היה כיף לחכות לסוף שבוע. כשמישהו מכם ישב עשר שנים כדיי לבנות עולם אלטרנטיבי דומה, ולחדש את מצלמות הקולנוע כדי לצלם אותו כפי שמעולם לא עשה איש,  אשמח מאוד לראות. יוני

  15. נוי קוגמן 1 נובמבר 2009 ב - 17:53 קישור ישיר

    אז מה, מי שלא מסכים איתכם לא מבין בקולנוע, טיפש ושילך לעשות סרט בעצמו? התרשמתי שרמת הדיון פה בדרך כלל יותר גבוהה.


השאירו תגובה