05 פברואר 2018 | 23:48 ~ 6 תגובות | תגובות פייסבוק

"סולו: סיפור מלחמת הכוכבים", טריילר

"סולו: סיפור מלחמת הכוכבים". הרפתקאות האן סולו הצעיר

אני יכול למנות רשימה ארוכה של סיבות למה לעשות סרט על האן סולו הצעיר הוא רעיון רע מאוד, ואני חש ש-100 אחוז מבני השנתון שלי מרגישים כמוני. הטריילר הראשון ל"סולו", סרט הסולו של האן סולו, גרם להפרעה חמור ב-force. זה כמו לשמוע מיליוני אנשים נאנחים באכזבה בבת אחת. אני רק מתחנן שלא נראה איך האן סולו עשה את מסלול קסל ב-12 פרסק, תשאירו משהו למיתולוגיה בעל פה. כלומר, הסרט הזה לא מיועד לנו, חסידי "מלחמת הכוכבים".

אז למה בכל זאת אלך לראות אותו? בגלל לורנס קסדן. תנו להריסון פורד כמה קרדיט שתרצו על דמותו של האן סולו (ותצדקו) אבל המומחה הגדול להאן סולו הוא התסריטאי לורנס קסדן, שכותב אותו מאז "האימפריה מכה שנית" וכתב את התסריט לסרט הזה. קסדן היה כה פדנט וקפדן על התסריט שלו שהוא גרם לפיטוריהם של הבמאים המקוריים, פיל לורד וכריס מילר, כשהוא שמע שהם מתחילים לאלתר לו על התסריט ולהפוך את הסרט לפרודיה (אגב, לא בטוח שזה היה רעיון רע). רון הווארד הובא ממש לקראת סוף הצילומים, קיבל זמן ממושך לצילומים נוספים של סצינות חדשות והוכיח שהוא מקצוען אמיתי כשהוא עשה את כל זה במהירות בזק מבלי לגעת בתאריך המקורי של הסרט כפי שנקבע לסוף מאי. הווארד הוא תקתקן והוא הבין שיש לו משימה אחת בלבד: להפוך את "סולו" לסרט הרפתקאות מלהיב. ואני מכריז כאן מעל במה זו: אם זה יהיה באמת פשוט סרט הרפתקאות מלהיב, אנרגטי והומוריסטי, אני אהיה בעדו. הנה הטריילר הראשון לסרט כפי שנחשף הבוקר (שעון ארה"ב) לראשונה ב"גוד מורנינג אמריקה" (אחרי שטיזר שלו הוצג אמש בסופרבול) ובו האן סולו מוצג בדיוק כמו שג'יימס טי. קירק הוצג בפתיחה של "סטאר טרק" בגרסת ג'יי.ג'יי אברמס:

אלדן ארנרייך, שהופיע ב"יחי הקיסר" של האחים כהן, הוא האן סולו. דונלד גלאבר הוא לנדו קרליסיאן.

אבל בעיקר שימו לב איזה רגע נפלא ומצליח למשפחת קסדן: לורנס ובנו ג'ון כתבו את התסריט ל"סולו", וג'ייק קסדן, הבן השני, ביים את "ג'ומנג'י: לשרוד בג'ונגל", הלהיט הגדול של תחילת 2018. בגזרת סרטי הקיץ משפחת הווארד תילחם בעצמה: האבא רון עם "סולו" ב-25.5 ושבועיים אחר כך בתו, ברייס דאלאס הווארד, תככב ב"עולם היורה 2".

נושאים: בשוטף

6 תגובות ל - “"סולו: סיפור מלחמת הכוכבים", טריילר”

  1. צליל 6 פברואר 2018 ב - 8:45 קישור ישיר

    נראה שהבעיה העיקרית של הסרט הזה – ורואים את זה בטריילר – היא… אבוי – האן סולו… זאת אומרת – השחקן שמגלם אותו. (ושמועות צצו ברשת בנוגע לכך שראשי דיסני לא היו מרוצים מהמשחק של ארנרייך). שים לב בטריילר לזמן המסך המועט שארנרייך מקבל. וגם בשניות שהוא מופיע – איך לומר את זה בעדינות – הכריזמה לא נוטפת ממנו…

  2. JNH 6 פברואר 2018 ב - 8:56 קישור ישיר

    לורנס קסדן הוא דווקא אחת הסיבות שאני חושש מהסרט. למרות שהוא אחראי במידה רבה לעיצוב דמותו של סולו בסרטים הישנים, הוא לא כתב תסריט טוב כבר מעל 20 שנה (אם לא מחשיבים את תרומתו ל"הכוח מתעורר", ואני לא). קשה לי לראות איך משיתוף פעולה שלו עם רון הווארד ייצא משהו ראוי, והטריילר הזה לא עוזר להפיג את החששות. הנחמה היחידה שלי לגבי הסרט היא שג'ון פאוול הגאון מלחין אותו (על בסיס נעימת נושא מקורית חדשה של ג'ון וויליאמס), אז לפחות בגזרת המוזיקה מובטחת לנו עדנה.

  3. יוס ואחיו 6 פברואר 2018 ב - 9:50 קישור ישיר

    מצער שאהרנרייך לא חיקה את פורד, כמו שמק'גרגור חיקה את אלק גינס בפריקוולים. נקודה חסרה.

    אגב יאיר, קבל 5 שעות של ביקורת מושקעת (הכי מושקעת שרק יש) על 'אחרוני הג'די' בשלושה חלקים:
    1 – https://www.youtube.com/watch?v=vw7pcCj0ORk
    2 – https://www.youtube.com/watch?v=_gRC4L6lNoc
    3 – https://youtu.be/yFnMMzqjYGw

    אם אחרי השעות האלה (אפילו אם תקצר) עדיין תמשיך לטעון שהסרט טוב (כסרט, בלי קשר לנושא), אז אניח לדיון.

  4. גיא 6 פברואר 2018 ב - 12:25 קישור ישיר

    רון הווארד צילם יותר זמן מהצילומים המקוריים של לורד ומילר וכנראה מחק ועשה סרט שלם ממהתחלה ויקבל קרדיט סולו

    • יוס ואחיו 1 אפריל 2018 ב - 10:18 קישור ישיר

      די בדומה למה שנעשה ב'רוג אחת'. בטריילר לסרט שנערך לפני הצילומים-מחדש ועריכה, יש טקסטים שלא הופיעו בסרט (של מון מות'מה, הגנרל וג'יין). הסרט היה כנראה קודר הרבה יותר…

      אגב רוג אחת – הוא כולל 2 סצינות שמראות שהבמאי (לא ברור מי מהשניים – המקורי או זה שצילם מחדש) לא הבין את התסריט… לפי גילוי של בחור ביוטיוב שעשה עבודה מזהירה.
      דבר *כזה* עדיין לא ראיתי, ומדובר בסרטים שתקציבם קרוב ל-200 מליון דולר… כנראה שהמפיקים שלהם עדיין לא צברו די וותק אחרי ביה"ס לקולנוע. מטיל צל כבד על יכולתה של קת'לין קנדי להנהיג ולייצר סרטים עם ערך כלשהו.

  5. דן 8 פברואר 2018 ב - 2:51 קישור ישיר

    https://m.youtube.com/watch?v=LuwEWIT5coM


השאירו תגובה