06 ינואר 2010 | 13:00 ~ 2 תגובות | תגובות פייסבוק

החלון האחורי שלי

לפני חודש הזמין אותי עמית דקל להתארח בתוכנית הרדיו שלו ב-106fm, "חלון אחורי". שיחה על קולנוע, ביקורת, ומוזיקה של האילז (כמובן), קרן או מתוך "ארץ יצורי הפרא" ושולי רנד ואהוד בנאי (ועוד כל מיני). עכשיו ניתן לשמוע אותה גם בסטרימינג באתר של 106 וגם כאן בנגן שלי: חלון אחורי ב-106. לחצו על הלינק להפעלת הנגן

נושאים: בשוטף

2 תגובות ל - “החלון האחורי שלי”

  1. מישהו 6 ינואר 2010 ב - 16:22 קישור ישיר

    אוף טופיק – יאיר, מישהו שאני מכיר טען בפני שהוא ראה את "אווטאר" בגרסאת האיימקס שלו בקריון, זה אפשרי? לא אמרת שהאיימקס נעלם?

    =============

    רוה למישהו: מכיוון שהוא היה שם, הוא לא יכול לברר מה הוא ראה? אני מניח שהוא ראה הקרנה דיגיטלית רגילה של "אווטאר" שהתקיימה באולם האיימקס, ולא את "גרסת האיימקס". אני מבטיח לך שאם היו מביאים את גרסת האיימקס של "אווטאר" ארצה, היית שומע על זה.

  2. ע 8 ינואר 2010 ב - 9:36 קישור ישיר

    בקופה בקריון אמרו לי לשאלתי הפשוטה האם ההקרנה היא הקרנת איימקס או תלת מימד רגיל שזו הקרנת איימקס. שיקרו לי? בהחלט יתכן

    ==============

    רוה לע: לך למקרינים. שאל איך הם מקרינים את הסרט. אם יגידו לך מאיימקס, תגיד שאתה לא מאמין. שיראו לך את הגלגלים והמקרנה. אני פשוט לא מאמין שהביאו גלגלי איימקס בלי מסע יחצני ופרסומי עצום. אם הם מראים לך, צלם במצלמת הסלולר ושלח לי. אני מהמר שזו מקרנה דיגיטלית Real D או Dolby 3d רגילה, המותאמת למסכים סטנדרטיים ושממילא מכסה רק חלק קטן ממסך האיימקס העצום.


השאירו תגובה