14 פברואר 2010 | 11:30 ~ 6 תגובות | תגובות פייסבוק

אסקפיזם

שני סרטוני וידיאו שראיתי בסוף השבוע. אחד מצחיק, השני עצוב. אבל גם קצת מצחיק. שניהם מחדירים דמויות קולנועיות בדיוניות לעולמות שהם לא אמורים להסתובב בהן: סרט פרסומת והחיים עצמם.


1. צ'בי צ'ייס ובוורלי ד'אנג'לו מגלמים שוב את בני הזוג קלארק ואלן גריזוולד במה שנראה כמו פרק נוסף – בן 14 דקות – בסדרת סרטי "חופשה מטורפת". שני הסרטים הראשונים – "חופשה מטורפת" ו"חופשה מטורפת באירופה" – הפגישו את בכירי הקומדיה של שנות השמונים: ג'ון יוז, הרלוד ראמיס ואיימי הקרלינג. 25 שנה אחרי, והדמויות האלה צצות פתאום במין סרטון פרסומת מורחב לשירות השכרת בתים לחופשות. אבל האמת, אני מת על צ'בי צ'ייס, אז נהניתי מכל רגע. ופקיד הקבלה גנב את ההצגה. ביזוי המותג, אבל סרטון די משעשע.






(תודה לעמית איצקר על הלינק)



2.


המפגינים נגד הגדר בבילעין ממשיכים את קו המחשבה של ג'וליאנו מר, שראה ב"אווטאר" סרט העוסק במאבק הפלסטיני נגד הכיבוש הישראלי. הם הגיעו להפגנה מחופשי לבני שבט הנאבי – איפור כחול, אוזניים מחודדות וצמות ארוכות. האמת, מנקודת מבט תקשורתית, זה מהלך גאוני. אני מתקשה לחשוב על כלי תקשורת עולמי שלא יזלול אייטם כזה, תחילה באגף האנקדוטות, ואז אולי במבט מעמיק יותר. אם חס וחלילה צה"ל גם יפגע ויפצע אחד מהם, תתקשו למצוא עיתון או תחנת טלוויזיה בעולם שלא יקפצו על ההזדמנות להראות איך החיים מחקים את הסרטים וש"פנדורה, מתברר, איננה כוכב לכת כה רחוק כפי שחשבנו". ככה זה נראה:






(תודה ל"אוף טופיק" בתגובות ולוולווט אנדרגראונד על הלינק).

נושאים: בשוטף

6 תגובות ל - “אסקפיזם”

  1. רותה 14 פברואר 2010 ב - 12:10 קישור ישיר

    צ'בי צ'ייס, מופיע עכשיו בסדרת המופת community של NBC. זו הסדרה השנונה והמצחיקה ביותר שראיתי בשנים האחרונות. תוכלו לראות את הטריילר כאן
    http://www.youtube.com/watch?v=VfjYaivKGJ8

  2. עמית איצקר 14 פברואר 2010 ב - 13:04 קישור ישיר

    צ'בי צ'ייס הוא גאון. אני לא מבין למה במשך כל כך הרבה שנים שנאו אותו והוא לא עבד. אני מחכה שהוא יעשה קאמבק דרמטי כמו ביל מורי ב"אבודים בטוקיו".

  3. היי תראו - סמולנים צבועים 14 פברואר 2010 ב - 14:12 קישור ישיר

    מזמן אמרתי שצריך לצבוע אותם בכחול ולזרוק לים. והנה זה קורה.

  4. כפירם 14 פברואר 2010 ב - 17:45 קישור ישיר

    אני אצטט תגובה הולמת מפורום אנימציה בתפוז:

    אם נזכיר להם שזה מהבמאי של "שקרים אמיתיים", זה יוציא להם את הרוח מהמפרשים?

  5. Taktik 14 פברואר 2010 ב - 17:52 קישור ישיר

    איזה תענוג של רבע שעה העביר לי צ'אבי.
    תודה על הסרטון.

  6. עמית איצקר 14 פברואר 2010 ב - 19:14 קישור ישיר

    אפרופו סרטי החופשה של צ'בי צ'ייס. בקרוב הולכים לעשות מעין רי-בוט לסדרה והפעם להתמקד במשפחתו של בנו של קלארק גריזוולד, הלא הוא ראסטי גריזוולד. את התסריט כותב ג'ון פרנסיס דיילי ששיחק את סאם וויר החנון בסדרה "פריקים וגיקים". צ'בי צ'ייס ובוורלי ד'אנג'לו כנראה יופיעו בתפקידי אורח.


השאירו תגובה