25 מאי 2010 | 12:08 ~ 5 תגובות | תגובות פייסבוק

אפיצ'טפונג

אינטרנט אלחוטי בפריז הוא מצרך די נדיר אם אתם לא אוכלים במקדונלדס או בסטארבאקס. ביום ראשון, אחרי שחיפשתי נואשות דרך להתחבר כדי למצוא את שמות הזוכים בקאן ולעדכן את האתר, הרמתי סופית ידיים מהאינטרנט החופשי בפריז. את הבשורה על זכייתו של אפיצ'טפונג ויראסתקול בדקל הזהב שמעתי כמו בימים הטובים ההם של שנות התשעים: בסי.אן.אן. השער של "לה מונד" למחרת, לעומת זאת, הציג כותרת קצת יותר צרפתוצנטרית: מבחינת העיתון הזוכה הגדולה של פסטיבל קאן היא ז'ולייט בינוש, שזכתה בפרס השחקנית. ככה זה עיתונים, וזה לא משנה אם זה פריז או תל אביב, כל אחד מחפש לשים על השער את הנבחרת המקומית. זוכים תאילנדים לא מעניינים אותו. הנה רשימת הזוכים.


ואני קצת דופק את הראש בקיר. איכשהו היתה לי תחושה – כשכולם דיברו על מייק לי וקן לואץ' כזוכים אפשריים – שבכל סרט חדש שלו פיצ'פטפונג מקבל עוד ועוד תשומת לב והערצה, ואולי הגיעה שעתו. אבל לא הייתי מספיק אמיץ כדי לכתוב את הניחוש הזה בבלוג, וכך כעת אין לי לינק להציג בפניכם עם ה"אמרתי לכם!". ילמד אותי לקח. לכתוב גם הימורים קלושים. לפעמים הם משתלמים.


האם העובדה שהוא זכה בפסטיבל קאן תגרום לכך שסרטו החדש של אפיצ'טפונג יוקרן מסחרית בארץ? כמדומני, שני סרטיו הקודמים נקנו להפצה על ידי יונייטד קינג – ונדמה לי שאפילו היו עותקי פילם שלהם בארץ. אולי עכשיו הם ימצאו מסך? אבל עד שאני חוזר לקצב עבודה נורמלי מישראל (החל ממחר), אתם יכולים להשלים פערים עם האפיצ'טפונג שלכם בחינם: כפי שכבר דיווחתי לפני כמה שבועות, חברת הבירה סטלה ארטואה מאפשרת לגולשי האתר "מובי" לצפות בחינם במבחר ממשתתפי פסטיבל קאן בשנים קודמות. אחד הסרטים הוא "מחלה טרופית", סרטו מ-2004 של אפיצ'טפונג וירסתקול. ואם אתם רוצים להשקיע דולר אחד, האתר מציע גם את הסרט הקצר (17 דקות) "מכתב לדוד בונמי" מהשנה שעברה, שהוא מעין אטיוד לסרט הארוך שזכה ביום ראשון בקאן.

נושאים: בשוטף

5 תגובות ל - “אפיצ'טפונג”

  1. יואב 25 מאי 2010 ב - 13:13 קישור ישיר

    לפעם הבאה, כדאי לדעת שבכל הגנים הציבוריים בפריז (ויש לא מעט מהם), יש אינטרנט אלחוטי לשימוש ציבורי חופשי.

  2. פליקס אנגר 25 מאי 2010 ב - 16:50 קישור ישיר

    גם כן שם יש לבמאי הזה.

  3. פול קרסי 25 מאי 2010 ב - 22:57 קישור ישיר

    נדמה שהשנה היה קצת משעמם בקאן,גם הסיקור לא היה כזה נרחב.

  4. רז 26 מאי 2010 ב - 10:50 קישור ישיר

    אוף טופיק – אני לא זוכר אם זה כבר עלה כאן ולא הצלחתי למצוא התייחסות לזה במנוע החיפוש, אבל יש טריילר (חדש?) לסרט החדש של סילביאן שומה, The Illusionist:

    http://www.youtube.com/watch?v=URxOpz4oVts

  5. Sherlene Dredge 7 פברואר 2011 ב - 4:04 קישור ישיר

    Get two plants, and set both of them in two different locations. One plant should be put in a box with a light so it can grow. The other plant should be put in a dark box so it will not grow.


השאירו תגובה