12 אוגוסט 2010 | 14:00 ~ 3 תגובות | תגובות פייסבוק

עבודות שירות


כמה אירועים סינמטקיים בשבוע הקרוב שאני מרגיש מחויבות לדווח עליהם.

 

 

הערב (חמישי) ב-22:00 יוקרן בסינמטק תל אביב "המשוטט" של אבישי סיון. לכו לראות. סרט יוצא דופן, הנגאטיב של "זוהי סדום" ואחד האקספירמנטים המרתקים שנעשו כאן בעת האחרונה. אני מקווה שהסרט הזה יזכה להפצה מעבר להקרנה הזאת.

 

 

 

ביום ראשון (15.8) ייפתח בסינמטק ירושלים הפסטיבל השלישי לסרטי ילדים ונוער. “גנוב על הירח" הוא סרט הפתיחה. בפסטיבל יוקרנו כמה סרטים באורך מלא המיועדים לצופים מגיל 7 ומעלה, חלקם מוקרנים בליווי דיבוב חי לעברית. אחד המסקרנים שבהם הוא הסרט "יוקי ונינה", המספר על חברות בין ילדה צרפתייה וילדה יפנית.

 

 

 

פסטיבל האנימציה והקומיקס של תל אביב ייפתח בשבוע הבא (יום שלישי, 17.8). הפסטיבל חוגג יום הולדת עשירי ומושק מחדש תחת השם "אנימיקס". הפסטיבל מציג לא מעט הרצאות של אנשי קריקטורה וקומיקס לצד הקרנות של סרטי אנימציה קצרים. אחד הסרטים הארוכים שיוקרנו בפסטיבל הוא "כלבתי טוליפ", סרט מקסים על ידידותו של קשיש עם כלבתו, שהוקרן השנה בפסטיבל ירושלים (ושלמרות היותו סרט אנימציה על כלב, אינו מיועד לילדים).


נושאים: בשוטף

3 תגובות ל - “עבודות שירות”

  1. jaco 12 אוגוסט 2010 ב - 17:28 קישור ישיר

    השם אנימיקס עלוב ולועזי . מי שרוצה להיות באמריקה שיסע לשם .

  2. ליאורה 13 אוגוסט 2010 ב - 2:24 קישור ישיר

    אתה מתכוון להמליץ על חלק מהאירועים ו/או סרטים?

  3. הרצל 14 אוגוסט 2010 ב - 9:21 קישור ישיר

    צפיתי ב"משוטט" ביום חמישי. באתי כמעט בעל כורחי. מין תשלום אתנן לתרבות קולנועית. חברים יקרים, שימו לב – מדובר בלא פחות מיצירת מופת קולנועית. סרט נדיר, שביופי ובאמת שלו שם בצל את כל הסרטים שנעשו כאן השנה. זה סרט שאינך יכול להתיק את עיניך מהמסך. הייתי ממסגר כל פריים ותולה בבית אילו היה לי בית מספיק גדול. אבישי סיוון – – אין מילים. כל שוחר קולנוע חייב לראות. חייב.


השאירו תגובה