21 אוקטובר 2010 | 18:44 ~ 16 תגובות | תגובות פייסבוק

עוד פוסט עם משחק מילים שנון על תלת מימד בכותרת

תראו מה שתלת מימד יכול לעשות: המפיצים בארץ ובעולם כל כך מתלהבים מהפוטנציאל הכלכלי של תלת מימד, שהם לא יוותרו על האפשרות לגרוף ממנו עוד כסף. נשמע ציני, נכון? אבל עבורנו, בפינה הכי נידחת על כדור הארץ יש לזה לפתע יתרונות. כי תראו מה התלת מימד עושה: הוא יגרון לכך ש"ג'ק-אס 3 " (התלת מימדי) יהיה סרט הג'ק-אס הראשון שיוקרן מסחרית בישראל. זה יקרה ב-25.11. "ג'ק-אס" היא סדרת סרטים שמצליחה לבלבל את כולנו: המפיצים גנזו את שני הסרטים הראשונים – שהיו הרחבות מושקעות למדי לסדרת הטלוויזיה שעסקה בפעלולי אקסטרים ומתיחות סרות טעם – כאילו מדובר בסרט ארט-האוס איזוטרי, ואילו רוג'ר איברט מצידו נתן לסרטים האלה אפס כוכבים, כאילו מדובר באשפה. והאמת הבלתי אינטלקטואלית היא ששני סרטי "ג'ק-אס" הראשונים היו קורעים מצחוק. ברמה בלתי נתפסת ממש. כלומר, לפחות בסצינות שהייתי מסוגל לצפות, שלא היו דוחות ומלאות הפרשות. הסרטים האלה בעטו בכל מוסכמה קיימת, בכל טאבו, בכל שריד של תקינות פוליטית וטעם טוב. הם, למעשה, האב הרוחני של בוראט (וזה לא מקרי שהאב הרוחני של צוות "ג'ק-אס" הוא ספייק ג'ונז, שאוהב לשטות באנשים). אז מה קרה שפתאום "ג'ק-אס 3 " יגיע ארצה אחרי ששני הקודמים נגנזו? תלת מימד. זה כסף.


==============


לפני שנה זה היה "אווטאר", שזכה ליום קדימוני מיוחד, עם הקרנה של כ-20 דקות שיצרה זמזום עצום וציפיה ודיוני אינטרנט והנמכת ציפיות ומה לא. השנה, דיסני ממחזרת את השטיק של פוקס ועורכת ליל פריוויו ל"טרון", עם הקרנה של 20 דקות מהסרט שייצא בדצמבר. ומתברר שזה יקרה גם בארץ, ביום חמישי הבא. גם "ליל טרון" וגם "ג'ק-אס 3 " שיגיע ארצה הם שתי דוגמאות שבהן הגלובליזציה הארורה דווקא משרתת היטב את צרכני הקולנוע בארץ. אלה שני אירועים שהייתי מנחש שהמפיצים בארץ היו שמחים לוותר עליהם, הם בטח עושים לקהם כאב ראש לא קטן, אבל האולפנים בחו"ל שרוצים להפוך את הסרטים האלה לאירועים גלובליים כופים עליהם מדיניות אחידה. הרווחנו.



ובעוד על אירועי "ליל טרון" קראתי בכל בלוג קולנוע אפשרי באמריקה, על קיומו של "ליל טרון" בישראל לא קראתי מילה, ונתקלתי בפרסום של זה במקרה, כשנכנסתי לאתר של יס פלאנט לקנות כרטיסים לחדש של וודי אלן. מצחיק, עכשיו פורום פילם מחרימים את היחצנים שלהם?



אגב, חוץ מ"אווטאר", "טרון 2 " הוא סרט התלת מימד היחיד שאני באמת מחכה לו. קודם כל כי אני מעריץ של הסרט המקורי, ושנית כי העולם של פנים-משחק-המחשב, נראה לי עולם שיהיה נכון ומושלם להציג אותו בתלת מימד. והעובדה שג'ון לאסיטר, ההוא מפיקסאר, הוא הקפטן הראשי של הסרט, מעל לראשו של הבמאי, ג'זף קוסינסקי, די מרגיעה אותי.



============


נמשיך עם "אווטאר": שלשום קיים ג'יימס קמרון אירוע לתקשורת באמריקה לקראת יציאת גרסת התלת-דיסקים המורחבת של "אווטאר" ועידכן שברגע שהוא יקבל אור ירוק מאולפני פוקס לגבי סרטי ההמשך ל"אווטאר", הוא יביים את חלקים 2 ו-3 ביחד. יש לי רק שתי מילים להגיד לו בקשר לזה: "Matrix Revolutions". כשהוא נשאל האם סיגורני וויבר תחזור לסרטי ההמשך, כי הרי דמותה מתה בסוף "אווטאר", ענה קמרון: "מי אמר שהיא מתה? אף אחד לא מת בסרטי מדע בדיוני. השאלה האם דמותה של סיגורני חיה או מתה תלויה בתשובות שנקבל מהסוכנים שלה". והאם קמרון אכן יביים את האפוס ההיסטורי "קליאופטרה" עם אנג'לינה ג'ולי בתפקיד הראשי? אין לו על כך תשובה עדיין, זה רק נמצא בפיתוח, ובכל מקרה הוא לא מתכנן לביים את הסרט לפני "אווטאר 2 ".



==============


הפוסט הבא יעסוק בסרטי איכות. ויש בו בשורה אחת משמחת, ואחת מבאסת.

נושאים: בשוטף

16 תגובות ל - “עוד פוסט עם משחק מילים שנון על תלת מימד בכותרת”

  1. סטיבי 21 אוקטובר 2010 ב - 19:47 קישור ישיר

    אין לי אלא להסכים לגבי הציפייה "ג'קאס 3" (הייתי מוותרת על התלת ממד, מספיק מסך גדול, כפי שתעיד הצפייה אי אז בסרט השני) ובוודאי לגבי "טרון" (שזה עוד שמונה שבועות… פלוס כמה ימים אחרי זה שייקח לי לצפות בסרט. לגבי הנמכת הציפיות אראה כשייצאו הביקורות הראשונות).

  2. דודי 21 אוקטובר 2010 ב - 20:47 קישור ישיר

    מי לעזאזל ירצה לנסוע לקניון נידח, לחפש חניה, לחכות 15 דקות ארוכות של שעמום באולם עד שכל המוזמנים יטרחו להופיע, להקשיב לעוד חמש דקות דיבורים ריקים של היחצ"ן – רק על מנת ליהנות בסוף כל אלו מהזכות המפוקפקת של צפייה ב-20 דקות מסרט שהוא בכל מקרה יראה בשלמותו עוד שבועיים? אין לאנשים חיים?!

  3. סטיבי 21 אוקטובר 2010 ב - 21:02 קישור ישיר

    ואגב בלוגי קולנוע אמריקאיים, מצחיק ועצוב לראות אותם ואת אתרי החדשות מתרגשים מטריילר חדש ל"אני אוהב אותך פיליפ מוריס", שאמור לצאת שם אחרי אינספור דחיות (וביטול גניזה אחד) בתחילת דצמבר (לפחות יתאים לעונת האוסקרים), בעוד במדינות לא מעטות ברחבי העולם (ואפילו פה, למרות שדי ניסו להשתיק את קיומו) הוא כבר יצא.

  4. Eran 21 אוקטובר 2010 ב - 21:11 קישור ישיר

    לא לשכוח את פרוייקט הביניים שלהם, Jackass 2.5 שיצא ל-DVD והוא בהחלט up to par עם שני הסרטים הקודמים.

    פוקס מתמהמהים בסגירת החוזים עם קמרון בנוגע להמשכים של Avatar אז קמרון מאותת להם שיפסיקו לשחק איתו או שיבלה את השנתיים הבאות בבימוי סרט לסוני ושהחליפות בפוקס יקפצו לו. הסיפור הזה עם קליאופטרה שצץ משום מקום נראה ומריח כמו מניפולציה, זה הכל.

  5. סטיבי 21 אוקטובר 2010 ב - 22:23 קישור ישיר

    ועוד מחדשות היום: מחווה די עצומה לאקירה קורוסאווה בסינמטקים בנובמבר (תוכניית סינמטק תל אביב כבר פורסמה, וכוללת גם את התחלת המחווה למייק לי, עוד הקרנה של "טטרו" – טרום בכורה עלק – ואת "הראנאווייז", שכמובן ייגנז בארץ).

  6. סטיבי 21 אוקטובר 2010 ב - 22:27 קישור ישיר

    ואפרופו, הסרט החדש של מייק לי, שנאמר שהיה אמור לצאת בסוף נובמבר, רשום באתר של לב כיוצא בסוף ינואר.

  7. דני 21 אוקטובר 2010 ב - 22:42 קישור ישיר

    "והעובדה שג’ון לאסיטר, ההוא מפיקסאר, הוא הקפטן הראשי של הסרט, מעל לראשו של הבמאי, ג’זף קוסינסקי, די מרגיעה אותי."

    זה לא הכל יאיר, האם ידעת שגם דיוויד פינצ'ר ובראד בירד צפו שניהם בגרסאות מוקדמות של הסרט ונתנו הערות איך לשפר אותו?

  8. נמרוד 21 אוקטובר 2010 ב - 23:38 קישור ישיר

    לא ראיתי בשלמותם אף אחד מסרטי ג'קאס. אבל האם זה לא מסוג הסרטים שיותר כיף לראות בבית עם חברים ובירות?

  9. Eran 22 אוקטובר 2010 ב - 0:39 קישור ישיר

    סאות' פארק עלו אתמול עם פרק חדש שכולו פארודיה על INCEPTION. אפשר לצפות כאן:
    http://www.southparkstudios.com/full-episodes/s14e10-insheeption

  10. Eran 22 אוקטובר 2010 ב - 6:33 קישור ישיר

    טיזר ל- CARS 2
    http://www.youtube.com/watch?v=tIjPDIozOOI&feature=player_embedded

  11. עדן 22 אוקטובר 2010 ב - 8:53 קישור ישיר

    cars הוא לטעמי הסרט הכי חלש של פיקסאר. לא ממש ברור לי למה דווקא הוא זוכה לסרט המשך וגם הטיזר נראה לא מלהיב.

  12. ארז 22 אוקטובר 2010 ב - 9:34 קישור ישיר

    לעדן
    גם מפלצות בע"מ יזכה להמשך

  13. מיכאל 22 24 אוקטובר 2010 ב - 18:48 קישור ישיר

    נמרוד –
    בהחלט כן. ג'וני נוקסוויל גאון.

  14. free psychic readings 16 ינואר 2011 ב - 23:34 קישור ישיר

    Do not throw pearls to swine.

  15. Online Coupon Codes 28 ינואר 2011 ב - 2:57 קישור ישיר

    I enjoy you because of your whole labor on this web site. Ellie really loves making time for research and it is easy to understand why. Almost all notice all about the compelling means you deliver precious tips and tricks via your website and as well welcome response from others on this matter and our favorite princess is really starting to learn a whole lot. Enjoy the remaining portion of the new year. Your conducting a wonderful job.

  16. Vedo 4 פברואר 2011 ב - 3:33 קישור ישיר

    When I initially commented I clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and now every time a remark is added I get 4 emails with the same comment. Is there any means you possibly can take away me from that service? Thanks!


השאירו תגובה