13 נובמבר 2010 | 18:00 ~ 9 תגובות | תגובות פייסבוק

"פו הדב", הטריילר

טוב, נכנעתי. מישהו העלה את הלינק בתגובות כבר שלשום וחשבתי שאעמוד בפיתוי, אבל אני לא מצליח. מודה, זה כבש אותי. למרות שדיסני דיללו כהוגן את המותג הזה שנקרא "פו הדב" – על ידי סרטי קולנוע לא מאוד איכותיים (אם כי, אני חייב להודות ש"פיל נפיל" היה סימפטי בעיניי) וסדרת טלוויזיה לקטנטנים קצת אידיוטית, עדיין – נראה שהשיבה לבייסיק עם "פו הדב" באנימציה קלאסית מצליחה לדגדג בעיקר את בלוטות הנוסטלגיה של ההורים, שיגררו את הילדים שלהם בכוח לסרט (הבנות שלי שמעו כל תרגום אפשרי של "פו הדב" לפני השינה, אפילו בכוח). במילים אחרות: להיט היסטרי.


ועוד נקודה שצריך לזכור: כל סרט אנימציה שיוצא מדיסני בשנים אלה נמצא באחריותו הישירה של ג'ון לאסיטר, ההוא מפיקסאר, שהוא עכשיו אחד הבוסים הבכירים בדיסני. אני מאמין על לאסיטר שהוא באמת עובד מהלב ובלי גרם ציניות, לכן יהיה מעניין לראות את הטיפול ב"פו הדב" בקדנציה שלו.







וסחתיין על קין שהפכו לשיר הנושא של "פו הדב" בטריילר. עכשיו כל בני השש ובני השבע בעולם יזמזמו את השיר שלהם. זה השיר.

נושאים: בשוטף

9 תגובות ל - “"פו הדב", הטריילר”

  1. aragonzo 13 נובמבר 2010 ב - 19:03 קישור ישיר

    כמה שאני אוהב את פו הדב, וכמה נחמד שהוא חוזר לביקור. שמח שנכנעת.

  2. דני 13 נובמבר 2010 ב - 19:18 קישור ישיר

    יאיר, חוץ מזה שג'ון לאסיטר יפקח על הפרויקט אישית כמו שהוא עושה עכשיו עם כל הסרטים של דיסני, זה כמו שאמרת: בשנים האחרונות הסרטים היחידים שיצאו ל"פו הדוב" היו בעלי תקציב נמוך ולא מאוד מושקעים. והם אפילו לא נעשו על ידי דיסני עצמה אלא על ידי חברת הבת שלה טון-דיסני.

    הפעם מדובר בעניין אחר.

    זה יהיה סרט ה"פו הדוב" הראשון שדיסני יעשו באופן ישיר מזה 35 שנה, וזה גם יהיה סרט ה"פו הדוב" הראשון שיהיה בעל תקציב גבוה וכפרויקט מרכזי לחברה (אפילו לפני הטיפול של טון-דיסני בהם, בדרך כלל סרטי "פו הדוב" היו רק פרויקטים משניים למשהו יותר גדול והם היו בעלי תקציב נמוך בהרבה מסרטי הדיסני האחרים).

    בקיצור, אני מצפה לזה בקוצר רוח.
    לא תיארתי לעצמי כמה אני מתרגש לקראת הסרט הזה וכמה התגעגעתי לדמויות החד-פעמיות האלה עד שראיתי את הטריילר המקסים הזה!

  3. רוני 13 נובמבר 2010 ב - 21:04 קישור ישיר

    אני שמחה שלא התאפקת. הקודמים היו סבירים בעיני, אבל לפי הטריילר זה מתוק כדבש (כמו שפו היה רוצה) ואינטיליגנטי, ונראה שאני אהנה ממנו לא פחות מאשר הילדים.
    קצת עצוב שהפו הדיסני משתלט על הפו הישן, אבל אולי הם עושים פה איזה תיקון קטן בהתייחסות איכותית. מגיע לנו ולפו.
    (ולאיה, אהוב נפשי)

  4. מיקי 14 נובמבר 2010 ב - 2:08 קישור ישיר

    אוי, אי-יה. רק מלראות אותו מתרוצץ שם עם זנב הברווז שלו ואני כבר מצטמרר. פשוט נראה מקסים. לא יכול לחכות. והטריילר מושלם, עם שיר נפלא באמת (הוא נפלא בעיקר בגלל שהוא פשוט נכון לסרט ולחוויה הנוסטלגית). תודה שוב

  5. RealTimePlease 8 דצמבר 2010 ב - 8:31 קישור ישיר

    Man the spam here are driving me nuts! Delte them!

  6. free psychic readings 16 ינואר 2011 ב - 23:52 קישור ישיר

    Its better that it should make you sick than that you dont eat it at all.

  7. Petra 17 ינואר 2011 ב - 22:29 קישור ישיר

    Just wanted to say this blog is kinda awesome. I always like to hear something new about this because I have the similar blog in my Country on this subject so this help´s me a lot. I did a search on the matter and found a good number of blogs but nothing like this.Thanks for writing so much in your blog.. Greets, Petra

  8. Online Coupon Codes 28 ינואר 2011 ב - 2:34 קישור ישיר

    I just wanted to write a word in order to express gratitude to you for those stunning hints you are sharing on this website. My incredibly long internet look up has finally been paid with professional facts and techniques to share with my partners. I would express that most of us site visitors are unquestionably endowed to be in a good network with very many perfect professionals with useful opinions. I feel truly blessed to have discovered the site and look forward to some more thrilling moments reading here. Thanks once again for a lot of things.

  9. Refael 26 פברואר 2011 ב - 1:50 קישור ישיר

    חשוב להדגיש! שזהו הסרט השני של פו
    לאחר מס' רב של שנים מ 1977.
    סרטי חזרזיר,רו,טיגר ופיל נפיל
    אלו סרטים אשר הופקו במחלקת DisneyTOON
    והם שונים במידת הזמן וההשקעה
    מסרטי המקור של מחלקת האנימציה הראשית
    בדיסני Disney Animation Studio
    אשר מפיקים סרטים בפרק זמן של מס' שנים
    מה שכן זהו אותו עולם, אך דיגיטלי יותר
    אותו חמימות של סגנון ציור עיפרון
    אך מפורט יותר וחי יותר.


השאירו תגובה