17 נובמבר 2010 | 12:11 ~ 4 תגובות | תגובות פייסבוק

אדוארד נורטון מראיין את ברוס ספרינגסטין

מתברר שאדוארד נורטון וברוס ספרינגסטין חברים כבר עשר שנים. בפסטיבל טורונטו האחרון ראיין נורטון את ספריגנסטין לפני בכורת הסרט התיעודי "ההבטחה", המספר את הסיפור מאחורי ההפקה וההקלטה של התקליט "Darkness on the Edge of Town" שהקליט ספרינגסטין ב-1978. זה התקליט שספרינגסטין הוציא אחרי "Born To Run" מ-1975. השבוע יוצאת מהדורה מיוחדת של התקליט, הכוללת שירים שהוקלטו ולא נכנסו לגרסה הסופית ואת הסרט התיעודי. לקידום יציאת הבוקסה הזאת שידרה שלשום טרי גרוס בתוכניתה "Fresh Air" בערוץ הרדיו הציבורי את השיחה המלאה – כ-45 דקות – של נורטון וספרינגסטין שהוקלטה בספטמבר. ואני מעלה אותה במלואה להאזנתכם.



ספרינגסטין עוזר למקם את הקונטקסט שבו התקליט הוקלט: כמה שנים אחרי סוף מלחמת וייטנאם, המשבר הכלכלי של נשיאות ג'ימי קרטר, מהפכת הפאנק. וכשהוא נזכר בילדותו בניו ג'רזי, כשהוא היה מאזין לבוב דילן, אומר ספרינגסטין: "אני חושב שבשנות הששים, העיירות הקטנות באמריקה היו מאוד לינצ'יות. לכאורה הכל היה בסדר, אבל מתחת לפני השטח הכל היה דפוק". יש המון קולנוע בשיחה שלהם – "נהג מונית", "רחובות זועמים", "שבילי הזעם".



מצחיק, אבל חברי הלהקה של ספרינגסטין, האי-סטריט בנד, הפכו לאייקוני טלוויזיה מפורסמים למדי: סטיבן ואן זאנדט מוכר כיום יותר בתור סילביו מ"הסופרנוס" מאשר בתור הגיטריסט של ספרינגסטין, ומקס וויינברג מוכר יותר כיום בתור המתופף של קונן אובריאן מאשר המתופף של ספרינגסטין. אנשים שלא עלו מימיהם על מטוס לפני שחברת קולומביה החתימה אותם על חוזה, מספר ספרינגסטין.



הנה השיחה המלאה. 43 דקות (לחצו על הלינק להפעלת הנגן):



אדוארד נורטון מראיין את ברוס ספרינגסטין





והנה קטע מהסרט:





נושאים: בשוטף

4 תגובות ל - “אדוארד נורטון מראיין את ברוס ספרינגסטין”

  1. hamlet 17 נובמבר 2010 ב - 12:45 קישור ישיר

    Springsteen rules
    see the dvd concert in England
    London Calling

  2. דני 17 נובמבר 2010 ב - 15:02 קישור ישיר

    יאיר, מה עם הכתבה על "אמזון סטודיוס" שהבאתי בדיון הקודם?

    אתה לא חושב שמגיע לו דיון משל עצמו?

    זה פרויקט מאוד מעניין והוא יכול להביא מהפכה ויותר תסריטים מצוינים מאנונימיים מארצות שונות שאף אחד לא היה נותן להם הזדמנות אם לא האתר הזה.

  3. דני 17 נובמבר 2010 ב - 15:10 קישור ישיר

    אגב, הנה כתבה על העניין מ-דה מרקר:

    http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=rd20101117_03

  4. Carol Dunegan 28 ינואר 2011 ב - 1:02 קישור ישיר

    Do you have twitter or facebook ? i will follow you friend


השאירו תגובה