18 יולי 2011 | 20:43 ~ 6 תגובות | תגובות פייסבוק

שטוחים

מישהו יכול לדווח על איכות התלת מימד של "הארי פוטר ואוצרות המוות, חלק ב'" בבתי הקולנוע שאינם קולנוע לב בתל אביב?

 

ההמלצה שלי: חפשו עותקים דיגיטליים שאינם תלת מימדיים בבתי הקולנוע הקרובים אליכם. כמי שראה את הסרט הקודם גם בפילם וגם בדיגיטלי, אני מבטיח לכם שאיכות התמונה (והסאונד) בעותק הדיגיטלי טובה בהרבה. אז איפה יש עותקים דיגיטליים דו-מימדיים של "הארי פוטר 7.2"? שאלתי את מפיצי הסרט וקיבלתי רשימה. רושמים?

 

בסינמה סיטי בגלילות ובראשון לציון, ובגלובוסמקסים בנתניה, מודיעין, באר שבע, קרית ביאליק, נהריה ואשדוד. אם הרשימה הזאת אכן מלאה זה אומר שאם אתם לא רוצים לראות את "הארי פוטר" בתלת מימד אין לכם מה לחפש ביס פלאנט ובלב.

 

==============

 

פרשת עמקגייט הירושלמית הגיעה לסיומה הערב בפתרון עקום אבל מספק (לטעמי): הפרס לסרט הביכורים יוענק לשני הסרטים שכנראה פיצלו את השופטים, ובמחווה ג'נטלמנית – המעט שהפסטיבל יכול לעשות אחרי הברדק הזה – יקבל כל אחד מהם את מלוא סכום הפרס: 35 אלף שקלים. הסרטים הזוכים הם "עמק תפארת" של הדר פרידליך ו"השוטר" של נדב לפיד. אה, כן: אמרתי לכם! מהתחלה אמרתי ש"השוטר" יזכה גם בפרס הצילום וגם בפרס הביכורים. והנה, צדקתי. באופן עקלתוני, ובכל זאת.

 

עדכון, 22:00: רגע, זה לא נגמר. מתברר שלא. עכשיו יוצרי "השוטר" מודיעים שהם מוותרים על הפרס. ויגאל מולד-חיו, מנהל הפסטיבל, נכנס במישל ריאק בחזרה. רגע, מאוחר מדי לבטל את כל הפסטיבל?

 

אני שמעתי היום כמה סיפורים מאוד לא מחמיאים על החיים כשופט בפסטיבל. משהו שם מקולקל.

 

=================

 

מחלקת גלגול עיניים: איך יקראו בעברית ל"Cowboys And Aliens"? "בוקרים וחיזרים", כמובן. סתם, צוחקים אתכם: "הפלישה למערב". בנס, בנס ניצלנו מזה שיקראו ל"סופר 8 " "הפלישה למערב התיכון". "הפלישה למערב", שיוצא בסוף השבוע הקרוב באמריקה (כמה מתערבים שזה יהיה פלופ?) יגיע ארצה ב-18.8.

 

==============

 

אם אתם גרים באיזור חולון ובא לכם לראות את הסרט התיעודי שביימתי "שרון עמרני, זכרו את השם", הוא יוקרן בסינמטק חולון ביום שלישי הבא (26.7) ב-20:30, יחד עם "ל"ג בעומר", סרט הגמר של עמרני ז"ל בסם שפיגל, שצולם ברחובות חולון. אחרי ההקרנה יהיה מפגש שאלות ותשובות איתי. כל הפרטים והכרטיסים, כאן.

נושאים: בשוטף

6 תגובות ל - “שטוחים”

  1. יודה 19 יולי 2011 ב - 0:00 קישור ישיר

    אם נאמין לדברי מנהל הפסטיבל המסקנה המתבקשת שהפסטיבל הזמין את מר ריאק להיות שופט בכוח כשבפועל נאסר עליו מראש לשפוט. למי שקצת מבולבל. הדר פרידליך היתה מועמדת לפרסים בכל הקטגוריות! ומכאן שאסור היה למר ריאק להשתתף בשום דיון הנוגע לשום פרס כי הוא ובכל הקטגרויות (אליבא דמנהל הפסטיבל)ייצג את האינטרס של הדר פרידליך. השאלה אם הוא היה קול קובע או לא רלוונטית לכלום משום שהקובע הוא העיקרון. צריך לשים לב שהמנהל אוחז בשקר לבן קטן והוא לא אומר שנאמר למר ריבק להימנע אלא אומר "נתקבלה החלטה". יענו. למי שלא מבין. נתקבלה החלטה אלא שהיא לא הובאה לידיעתו של מר ריבק. אין לי ספק שטרם ההכרזה על הזוכים ידעה הנהלת הפסטיבל את יחסי הכוחות בהצבעות השונות ולא נעלם לה מהעין שמר ריבק היה שותף פעיל לכל הדיונים ןהצביע בכל הקטגוריות. הם תמיד יודעים את הדברים האלה. זה לא הפריע להם . מתי התחילה ההפרעה, או יותר מדוייק הבהלה? כרגיל במקומותנו ברגע שעיתונאי מעלה שאלה (רא' מקרה יאיר לפיד ואודם) הטיפשים המנהלים שלעולם הם מין נחנחים חסרי חוט שידרה שנתונים לאימת הביקורת (נתון קבוע בדרישות התפקיד) ממהרים אל מתחת למזרנים בזעקות גוועאלד מאוסות. עלוב ופאטת.

  2. רותם 19 יולי 2011 ב - 0:40 קישור ישיר

    אם הפלישה למערב ייכשל בארה"ב, הם בכל זאת נזכה לראותו פה?

  3. דודו 19 יולי 2011 ב - 9:59 קישור ישיר

    ראיתי אתמול את הארי פוטר בסינמה סיטי ראשל"צ בהקרנה דיגיטלית רגילה (לא תלת-מימד) וזו היתה חוויה נהדרת. לא מבין למה צריך תלת-מימד בסרט הזה

  4. אחד 19 יולי 2011 ב - 17:25 קישור ישיר

    למה אתה מאמין ש"הפלישה למערב" יהיה פלופ?

    בגלל שהוא יוצא בסך הכל שבוע אחרי "קפטן אמריקה" ו"חברים עם הטבות" שכנראה די יצליחו ושבועיים אחרי "הארי פוטר" האחרון שכנראה עדיין יהיה מצליח?

  5. יניב 19 יולי 2011 ב - 20:21 קישור ישיר

    ראיתי בלב. היה אחלה… אבל אולי אני לא כזה מבין גדול.

  6. שלום ברכה 20 יולי 2011 ב - 16:23 קישור ישיר

    יאיר אתה נהפך לצהובון. יגאל לא נכנס במישל אלא מסביר בצורה רהוטה ושקולה את עמדת הפסטיבל בנושא. לא אתפלא אם תחשף פרשיית ציטוטים לבכירי הפסטיבל ושאתה מעורב בה.


השאירו תגובה