21 יולי 2011 | 01:14 ~ 9 תגובות | תגובות פייסבוק

"ספיידרמן" החדש, הטריילר

אז איך יקראו ל"The Amazing Spiderman" בעברית? "ספיידרמן המדהים"? "ספיידרמן הגדול מכולם"? בעוד שנה (פחות שבועיים) הואיוצא. מארק ווב הוא ("500 ימים של סאמר") הבמאי. ויש לי דווקא כמה דברים בטריילר הזה שעוררו את סקרנותי, אבל יש לי בעיה אחת: הסרט הזה ייצא בדיוק עשר שנים אחרי שקולומביה ומארוול השיקו את סדרת "ספיידרמן" הקודמת, שיצאה לדרך אחרי שנים של תסבוכות משפטיות. בדרך כלל, כשעושים רי-בוט או רימייק זה לסרט או לסרה שחלף דור שלם מאז הגרסה הקודמת. אבל הבדל של עשר שנים? הרי כל קוראי הבלוג הזה, אני די בטוח, כבר היו צופי קולנוע פעילים ב"ספיידרמן" הקודם, האם הם (אנחנו) צריכים לשמוע איך הסיפור מתחיל מ-ה-ת-ח-ל-ה? נראה כאילו הוליווד פשוט מאוהבת ב-origin stories, סיפורי מוצא, על איך גיבורי על התחילו ונוצרו ונהיו. בשעה שאני מעדיף לקבל את הסיפור מהאמצע. יש גיבור-על, כולנו יודעים איך הוא נהיה כזה, והנה הרפתקאה חדשה שלו.

 

אז הנה, יש כבר טריילר מלא ומקיף למדי, שנה לפני:

 


 

נושאים: בשוטף

9 תגובות ל - “"ספיידרמן" החדש, הטריילר”

  1. אדם 21 יולי 2011 ב - 1:54 קישור ישיר

    מה שכן פה יש את הסיפור של ההורים שלו
    (כנראה לאן הלכו ונעלמו), בעוד בספיידרמן של ריימי הם סתם נעלמו מההתחלה.

  2. שלו 21 יולי 2011 ב - 6:53 קישור ישיר

    אתה יודע למה זה, יאיר. כמה סיבות: הוליווד לא מאוהבת בסיפורי התחלה, הוליווד מאוהבת בסרטים לילדות. אחרי סדרת דימדומים, הבינו את הפוטנציאל של הקהל הזה. זרוק לילדות כוכב גנרי כלשהו, עדיף צעיר, ערבב להן סיפור אהבה ויאכלו את זה חי. הרקע ממש לא משנה, יכול להיות הכל מהחלל החיצון ועד לסופר גיבורים. ההבדל בין עכשיו ללפני עשור? חזור אחורה בזמן ונסה למכור לקהל דאז סרט סופר גיבור שרק חנונים ראו. הדברים השתנו.
    דבר שני, המחזמר בדיוק יצא מחבלי הלידה הקשים שלו ואני בטוח שהם רוצים להחיות מחדש את העסק בשביל העסק.

    ואני מסכים לגמרי לגבי ההשגה שלך עם סרטי התחלה. ממש לא בא לי לבזבז מלא זמן מהסרט על איך הוא קיבל כוחות מיוחדים וכו׳. למה אי אפשר להתחיל מנקודת אמצע כלשהיא ופשוט לזרום עם אקשן טוב??

  3. דניאל 21 יולי 2011 ב - 8:07 קישור ישיר

    מילא בענק הירוק- כשהסרט של אנג לי היה כשלון שנשכח.
    אבל בספיידרמן ? הסרטים עם טובי מגווייר,קריסטן דאנסט וג'יימס פרנקו היו הצלחה עצומה בכל העולם.
    כל צופה קולנוע הוליוודי מעל גיל 20 ראה את הסרטים האלה.
    ההחלטה להשיק את הסדרה מסיפור ההתחלה רק מראה את מי הוליווד סופרת.
    מבחינתה רק ילדים בני 14-15 הם הצופים החשובים וכל השאר שיילכו לעזאזל

  4. X 21 יולי 2011 ב - 9:24 קישור ישיר

    דז'ה וו חזק לשנת 2001.

  5. יואב 21 יולי 2011 ב - 10:42 קישור ישיר

    הטריילר הזה באמת לא מחדש כלום. אבל הבעיה הכי גדולה לטעמי היא שלא נראה כי קיימת כאן איזו התקדמות באגף הויזואלי (ואל תגידו שהסרט נראה אפל יותר. נשבר כבר מאפל יותר וחוץ מזה ספיידרמן השלישי כבר ניסה אפל יותר). לא נראה שיש כאן אינרפרטציה חדשה לזיכיון כמו זו שנולאן הביא לבאטמן ובטח שלא פריצת דרך בעיצוב האפקטים כמו זו שהביא ספיידרמן של ריימי לעולם הסופר הירוס. הניסיון היחידי לחדש משהו היה בשוט הארוך שמובא בגוף ראשון, אבל זה הרי נראה בדיוק כמו כל משחק מחשב שני, ואפילו לא היה ברמה של יציאות מבריקות באמת כמו הטריילר המדהים למשחק bioshock infinite
    תהנו: http://www.youtube.com/watch?v=mqXeAEE0ExY

  6. Eran 21 יולי 2011 ב - 21:31 קישור ישיר

    ספיידרמן: ההתחלה

  7. יאיר 24 יולי 2011 ב - 20:25 קישור ישיר

    "ספיידרמן: ההתחלה". קלאסי

  8. מיכאל 25 יולי 2011 ב - 10:09 קישור ישיר

    ריימי ומגווייר היו חתומים עד השלישי והמו"מ להחזיר את כולם לסרט רביעי נכשל מספר פעמים. כולם רצו הרבה יותר מדי כסף ואחוזים. תוסיפו לזה את העובדה שמארוול התחילו להפיק את הסרטים שלהם בעצמם ומכאן גם האינטרס שלהם (ולא רק של סוני) לסגור את הספרים על הטרילוגיה ולעשות רי-בוט עם חלוקת אחוזים חדשה (הם עשו את אותו הדבר עם פוקס ואקס-מן).


השאירו תגובה