10 נובמבר 2011 | 17:40 ~ 4 תגובות | תגובות פייסבוק

החבובות פולשות, ושאר כותרות רגע-לפני-סוף-השבוע

הבליץ של "החבובות" התחיל. קמפיין "החבובות", שהיה עד עכשיו נחלת האינטרנט, הגיע לטלוויזיה. צופי ערוץ דיסני מקבלים כבר שבוע, למעלה מחודש לפני בכורת הסרט, שטיפת מוח חבובותית הגונה. קרמיט וחבריו מופיעים במעברונים, הקליפ של או.קיי גו מקבל רוטציה גבוהה. בנות הבית כבר עומדים עם המעילים ליד הדלת מוכנים לצאת לקנות כרטיסים. לאט, לאט, אני אומר להן, יש עוד חודש.

 

זו סינרגיה בגרסתה הניינטיזית הוותיקה. בישראל לא רואים יותר מדי ממנה, אבל דיסני אלופים בזה: הם יציפו את כל הערוצים שבבעלותם בפרומואים למוצרים שלהם.בגלל שהפרומואים הם תוצרת ערוץ דיסני, אני תוהה של מי היוזמה: האם היא מגיע ממפקדת דיסני העולמית, או שת"פ בין המפיץ הישראלי למפעיל הערוץ המקומי?

 

לעומת זאת, באופן משונה לא ראיתי שום זכר ל"טין טין" בערוץ ניקלודיאון, ערוץ ששותף להפקת הסרט. האם זה רק בגלל שבארץ אין חיבור בין מפעילי הערוץ ובין מפיצי הסרט? או שערוץ ניקלודיאון מראש פחות מאמין שלצופיו יהיה עניין ב"טין טין"?

 

==================

 

ועוד בערוץ דיסני: בשורות טובות למעריצי "פיניאס ופרב", סדרת הטלוויזיה האהובה עליי כרגע – היא חודשה לעונה רביעית. וחדשות עוד יותר טובות: מייקל ארנדט, התסריטאי של "מיס סאנשיין הקטנה" ו"צעצוע של סיפור 3", הובא לשכתב את התסריט לסרט הקולנוע של "פיניאס ופרב" המתוכנן ל-2013. מפיקי "פיניאס ופרב" אומרים שעלילת הסרט תשלב בין עולם האנימציה ובין עולם הלייב אקשן, בסגנון "מי הפליל את רוג'ר ראביט", וזה דווקא לא מלהיב אותי. סרטי ילדים מהעת האחרונה שלקחו דמויות אנימציה והעבירו אותן לעולם האמיתי – "הדרדסים", "אלווין והצ'יפמאנקס", "יוגי דוב" – לא היו כל כך מוצלחים לטעמי האישי. אני מקווה שהם לא יהרסו את פיניאס ופרב.

 

עד כאן כותרות ערוץ דיסני.

 

=================

 

אפרופו החבובות: עכשיו שאדי מרפי פרש מהנחיית האוסקרים הזדרז סקוט וויינברג מ-movies.com להשיק קמפיין פייסבוק וטוויטר לשכנע את העולם שקרמיט וחבריו צריכים להנחות את האוסקרים.

 

================

 

בפייסבוק של סינמה סיטי עלתה טבלה המציגה את כל הסרטים שאמורים לעלות בארץ מעכשיו ועד סוף מרץ 2012, לפי שבוע. תעשו צילום מסך ותראו כמה מהסרטים האלה באמת יופצו, ואם כן, האם יופצו בתאריך המתוכנן.

 

 

==============

 

כבר התלהבתי בעבר ממיזם הסרטים הקצרים של "עין הדג", ועכשיו אני מתלהב בשנית. הנה כרך ב' של המיני-מגזין-הלכאורה-חודשי לענייני סרטים קצרים והוא גדוש בכמה הפתעות מוצלחות למדי. פרויקט העיצוב והווידיאו של בצלאל המציג שדים מהמסורת והמיסטיקה היהודית נהדר בעיניי. ויש שם קליפ חדש שצילם קותימן ללהקת הפשרות, בכיכובו של יונתן קוטנר (שדומה להפליא לאביו, יואב). במקום לאמבד אותם כאן, אני נותן ל"עין הדג" את הקרדיט שמגיע להם ושולח אתכם אליהם (כדי שאם פרטנר יפטרו אותי במהלך השנה הקרובה במסגרת גלי הקיצוצים שלהם, שיהיה בית שיסכים לקלוט אותי).

 

=================

 

כזכור, בעוד יומיים יתקיים היום הבריטי של מיזם "החיים ביום אחד": אזרחי, תושבי ואורחי הממלכה המאוחדת יצלמו את עצמם ואת שגרת חייהם, והקטעים הטובים יכנסו לעוד סרט בסדרת "החיים ביום אחד". אבל מחר, 11.11.11, יתקיים מיזם דומה תוצרת ישראל, ובהפקת הפסטיבל לקולנוע גאה בראשות יאיר הוכנר, שנקרא Gay in a Day. כל הפרטים ואיך משתתפים, כאן. מהר, זה מצטלם מחר.

 

==============

 

דארן ארונופסקי חוזר לסמים. כלומר, לאנטי-סמים. הבמאי של "רקוויאם לחלום" ביים ארבעה תשדירי שירות שמנסים לשכנע בני נוער להתרחק מקראק. רוב הספוטים (חוץ מאחד) בשוט אחד. כולם מטרידים למדי.

 

=================

 

ל"אינדי-ווייר" יש עיצוב חדש. ולפרויקט קולנוע של קרן רבינוביץ' (הקרן שמימנה סרטים כמו "פעם הייתי", "שבעה", "הדקדוק הפנימי" ו"עטאש") יש אתר חדש.

נושאים: בשוטף

4 תגובות ל - “החבובות פולשות, ושאר כותרות רגע-לפני-סוף-השבוע”

  1. קסם 10 נובמבר 2011 ב - 19:31 קישור ישיר

    אולי אלו רק הבנות שלך, אבל כל פרומו, קליפ ומעברון בערוץ דיסני רק גורמים לאחותי לא לרצות לראות את הסרט יותר ויותר.

  2. סטיבי 11 נובמבר 2011 ב - 3:04 קישור ישיר

    החבובות גם מככבות בפרסומת החדשה של אורנג' בריטניה במסגרת הקמפיין (הנפלא) שלהם שגם עוזר לגרום לאנשים להפסיק להפריע עם סלולריים בקולנוע.

  3. רני 13 נובמבר 2011 ב - 10:15 קישור ישיר

    נחמד לראות שהסרט התיעודי על ג'ורג' הריסון יופץ בארץ. מקווה שיופץ בהקרנות רגילות ולא רק באיזה סופשבוע אחד שבו לא אוכל לגשת לקולנוע.

    וחוץ מזה: אוי ווי. "מלחמת הכוכבים" בתלת מימד. אולי שמישהו כבר יגיד ללוקאס שיתפנה לפרוייקטים אחרים?

    אגב, את החיים ביום אחד ראיתי, סוף סוף, במהלך הטיסה המאד ארוכה ארצה לפני כמה ימים. בהתחלה חשבתי לוותר – מטוס זה לא בדיוק המקום המועדף לצפות בסרטים שאינם קומדיות חביבות ותו לא. אבל הסקרנות התגברה עלי והסתבר שמטוס, עם הזימזום החדגוני סביב ואווירת הנים לא נים שטיסה ארוכה משרה עליך הוא דווקא המקום האידאלי לצפות בסרט מהפנט מהסוג הזה. יופי של פרוייקט.

  4. רועי 14 נובמבר 2011 ב - 0:04 קישור ישיר

    הסרט הראשון שראיתי היה החבובות לוקחות את מנהטן, זה היה בפרבר בארה"ב. חמש דקות אחרי שהוא נגמר עברנו לאולם שבו הקרינו את הגרמלינס. יחי ה-five way cinema, שכבר מת לגמרי.
    good times.


השאירו תגובה