10 נובמבר 2011 | 07:31 ~ 3 תגובות | תגובות פייסבוק

ברט, אדי ובריאן: הלילה בבלאגן האוסקרים

ובכן, אכן לילה לבן עבר על ראשי האקדמיה. טוב, זה לא היה לילה אצלם, אבל זה היה חתיכת יום היפראקטיבי. תחילה ברט רטנר מתפטר/מפוטר, ואז אדי מרפי מודיע שגם הוא פורש ומוותר על תפקיד המנחה, וחמש שעות אחר כך (ב-2:00 שעון ישראל) מגיעה ההודעה שבריאן גרייזר הסכים להיות מפיק האוסקרים.

 

מבחינת האקדמיה, ההסכמה של גרייזר – שותפו של רון הווארד בחברת ההפקות שלהם "אימג'ן" – היא שיחוק. גרייזר הוא אחד המפיקים הבכירים והעסוקים בהוליווד, פעיל כמעט כמו סטיבן ספילברג בכמות הפרויקטים שהוא מריץ בו בזמן לקולנוע ולטלוויזיה. למעשה, הוא (יחד עם רון הווארד) המפיק של "מיליארד סיבות לשוד" שביים ברט ראטנר. הכל נשאר במשפחה. האם, בתור מי שחתם על הצ'ק של אדי מרפי לככב בסרט הזה, הוא ינסה לשכנע את מרפי לחזור? או שהוא יציע את זה עכשיו לבן סטילר? ומה עם צילומי "Rush", הסרט החדש של רון הווארד שהוא מפיק?

 

גרייזר, האיש עם התפסורת הכי לא הגיונית בהוליווד, חתום כמפיק על "ג'יי אדגר", סרטו החדש של קלינט איסטווד, שיש הצופים לו מועמדות ודאית כסרט, ויש אף החוזים זכייה אפשרית של ליאונרדו דיקפריו בפרס השחקן על משחקו בסרט. הוא הפיק הקיץ גם את "הפלישה למערב" (יחד עם ספילברג). הוא זכה באוסקר על הפקת "נפלאות התבונה" והיה מועמד שלוש פעמים נוספות.

 

==============

 

ובינתיים, ברט ראטנר ממשיך להוכיח כמה שהוא בחור אנין טעם. מיד אחרי פיטוריו מהאוסקר פורסם שהוא מתחיל לעבוד על… רימייק לרימייק של "אסקימו לימון". באמת הגיע הזמן שראטנר ובועז דווידזון יעבדו יחד. ראטנר יביים גרסה חדשה ל"הבתולה האמריקאית האחרונה" (למעשה זה "הבתול האמריקאי האחרון"), אלא שאני לא חושב שבימינו אפשר לשים את המילה "בתולה" על פוסטר של סרט.

 

והאם יש סיכוי שאחרי כל הברדק הזה, הוא עדיין יהיה הבמאי של "39 הרמזים", הסרט הראשון בסדרת המתח לבני הנוער שספילברג מפיק?

נושאים: בשוטף

3 תגובות ל - “ברט, אדי ובריאן: הלילה בבלאגן האוסקרים”

  1. אחד 10 נובמבר 2011 ב - 11:13 קישור ישיר

    אין סיכוי ש"ג'יי אדגר" יהיה מועמד.

    הביקורות בינתיים מעורבות לכיוון השלילי.

  2. לביא 10 נובמבר 2011 ב - 20:15 קישור ישיר

    זה מדהים מה ש"ג'יי אדגר" עושה למבקרים בארה"ב: הם לגמרי נחצים בדעותיהם לגבי הסרט.

  3. איתן 10 נובמבר 2011 ב - 20:59 קישור ישיר

    העניין עם "ג'יי אדגר", לפי מה שהבנתי, הוא המבנה השבור שלו, שזז בזמנים הלוך ושוב, ולא כולם אוכלים את זה טוב. אבל נראה סגור וחתום שדי-קפריו לוקח את אוסקר המשחק השנה.


השאירו תגובה