16 נובמבר 2011 | 15:38 ~ 3 תגובות | תגובות פייסבוק

טיפות לעיניים

 

"פאני ואלכסנדר" # "2 בלילה" # הצעת עבודה בלוס אנג'לס # הומואים, מוות ואוסקרים # הערב בפריפריה. פוסט גדוש מטעמים

 

חברת קרייטיריון הוציאה את "פאני ואלכסנדר" של אינגמר ברגמן בדי.וי.די ובלו ריי, בעברה דיגיטלית חדשה. וכדי לחגוג את איכות התמונה הם העלו מקבץ פריימים מהסרט לגלריה באתרם. ובצדק: "פאני ואלכסנדר" הוא אחד הסרטים עם הצילום הכי יפה שראיתי אי פעם. כמעט כל שוט וכל פריים שם מרגש אותי. סוון ניקוויסט זכה על הצילום באוסקר. למשל, הפריים בראש הפוסט.

 

==============

 

רוצים לעבוד ב"אינדי-ווייר"? אם אתם גרים בלוס אנג'לס, יש להם הצעה לג'וב ממש מצוין.

 

================

 

רוצים לראות את "2 בלילה", הסרט העצמאי והמקסים של רועי ורנר, עם קרן ברגר וירון ברןבינסקי (שגם כתב את התסריט עם ורנר)? אז במקום לחכות לפברואר, אתם יכולים לראות אותו בטרום בכורה כבר מחר. אני מחבב את הסרט הזה מאוד.

 

=================

 

ג'ונתן רוזנבאום, לשעבר המבקר של ה"שיקגו רידר", מצא את הביקורת הראשונה שהוא כתב, עוד כשהוא היה ג'וני רוזנבאום, בן 15, בעיתון בית הספר התיכון ב-1958.

 

===================

 

טום אוניל מאתר האוסקרים והפרסים "גולד-דרבי", מנסה לחזות מה סיכוייו של כריסטופר פלאמר לזכות באוסקר כשחקן משנה על תפקידו כאביו ההומו של יואן מגרגור ב"בגינרס". הוא סוקר בגלריית תמונות את הזוכים הקודמים באוסקר על משחק שגילמו הומואים או לסביות והגיע למסקנה: כדי ששחקן יזכה באוסקר על גילום גיי הוא צריך א) להיות שחקן סטרייט, ב) שהדמות תמות בייסורים (יש מעט יוצאים מן הכלל). זהירות, המצגת שלו מכילה לא מעט ספוילרים לסרטים שאתם כבר אמורים ממילא לדעת איך הם נגמרו.

 

===============

 

והערב: גם נפתח סינמטק חדש באשדוד (עם הענקת פרס הוקרה להלגה קלר, עורכת הסרטים – היא כבר בת 90 – שגם ערכה את הספר "סיפורי בדים" שאין סטודנט לקולנוע שלא נזקק לו מתישהו); ובבאר שבע מחלקים את פרסי פורום היוצרים התיעודיים.

נושאים: בשוטף

3 תגובות ל - “טיפות לעיניים”

  1. אבנר 16 נובמבר 2011 ב - 15:59 קישור ישיר

    וגם סינמטק תל אביב גולש למשכנו החדש

  2. אלי שגב 17 נובמבר 2011 ב - 16:59 קישור ישיר

    יאי! עשית את התקצור! מאד עוזר, תודה 😉

  3. מיכאל גינזבורג 17 נובמבר 2011 ב - 20:15 קישור ישיר

    פאני ואלכסנדר עם תרגום?


השאירו תגובה