16 מרץ 2012 | 13:54 ~ 6 תגובות | תגובות פייסבוק

הכסוף

 

קבלו את החבר החדש במשפחת "סינמסקופ". אחרי ארבע שנים עם המקבוק הלבן (הנה הוא כאן, לפני ארבע שנים, במסעותינו בעולם), אני עובר ברגעים אלה למקבוק פרו הכסוף. כלומר, אני לוקח את הזמן שלי לעשות את ההגירה למחשב החדש, להעביר קבצים וססמאות, להתרגל למערכת ההפעלה החדשה ("ליון") ובאופן כללי לגרגר בהנאה. המשיכו לעדכן מה חדש בעולם. תכף אחזור לחיים, לעדכונים ולשגרה.

נושאים: בשוטף

6 תגובות ל - “הכסוף”

  1. רוני 16 מרץ 2012 ב - 14:32 קישור ישיר

    תתחדש!!

    • מספיק עם הקצף, תביא יותר בירה 16 מרץ 2012 ב - 16:53 קישור ישיר

      הי, קארי ברדשאו- למי אכפת?

  2. אורון 16 מרץ 2012 ב - 14:59 קישור ישיר

    ברוך הבא לעולם טוב יותר. ברכותיי. אני כבר ארבע שנים עם הדבר החתיך הזה – הטראק פד שינה את חיי, המקלדת המוארת נפלאה לבלוגרים הפעילים בלילה ו… טוב, אשאיר לך קצת דברים לגלות בעצמך 🙂

  3. רני 16 מרץ 2012 ב - 21:02 קישור ישיר

    בצירוף מקרים מוזר משהו גם אני עברתי השבוע למחשב חדש. לאחר שהמחשב הביתי המצוין שהיה לי שבק חיים לאחר שמונה וחצי שנות שירות נאמנות, שדרגתי השבוע למחשב ביתי חדש וכוחני, אבל יש לי תחושה שעם כל הכוחניות שלו הוא לא יחזיק מעמד שמונה וחצי שנים. ההוא היה מחשב שהורכב במיוחד בשבילי על ידי חנות מתמחה קטנה שכבר לא קיימת יותר, המחשב הנוכחי הוא מחשב ממותג מבית מצוין, אבל כזו תקופה ארוכה הוא לא יחזיק.

    ומצחיק, אבל לפני שנה וקצת, בעת שגם אני עברתי בהונג קונג בדרכי לסידני, אוסטרליה, המעבר ממטוס אל על למטוס של קאתיי פסיפיק ההונג קונגית היה מהמם. אותה מחלקה בשתי הטיסות, שירות מעולם אחר בטיסה השניה. שלא לדבר על מאות שעות הוידאו שהוטענו במערכת הבידור של המטוס ההונג קונגי. הסרט שצפיתי בו בדרך אל הדאון אנדר: "הוט טאב טיים משין" שלא הוצג בארץ, וחבל. אני מצאתי אותו משובב ופרוע.

  4. מיכאל גינזבורג 19 מרץ 2012 ב - 13:46 קישור ישיר

    מזל טוב יאיר 🙂


השאירו תגובה