18 מרץ 2012 | 21:30 ~ 5 תגובות | תגובות פייסבוק

שלגיה ושלושת הדובים

"מראה, מראה: הסיפור האמיתי" היה הסרט הכי נצפה בסוף השבוע בארץ. הוא היה במקום הראשון ביס פלאנט וברשת גלובוס מקס ובמקום השני בסינמה סיטי. הסרט מוקרן גם בגרסה באנגלית וגם מדובב לעברית (העיתונאי שבי סקרן לראות איך דיבבו את ג'וליה רוברטס לעברית, חובב הקולנוע שבי מקווה לעולם לא להיחשף לזה. וגם את הסרט הזה, כמו רבים אחרים שהחמצתי בשבוע האחרון, אני צריך להשלים).

 

"זאת מלחמה" ו"ג'ון קרטר" נאבקים על המקום השני והשלישי מבין סרטי האולפנים. אבל אני שומע שחוץ מ"פרידה" שעדיין עובד בתחום הארט-האוס, נרשמה היענות גבוהה למדי ל"בושה", כנראה מצד צופים וצופות שבאו להעיף מבט בג'ון קרטר של מייקל פסבנדר.

 

הסרטים הנצפים בסינמה סיטי בסוף השבוע היו (לפי הסדר): "שטח פראי", "מראה, מראה", "את, אני והשאר", "זאת מלחמה" ו"ג'ון קרטר".

 

בגלובוס מקס: "מראה, מראה", "ג'ון קרטר", "זאת מלחמה", "טעון הגנה", "את, אני והשאר".

 

ביס פלאנט: "מראה, מראה", "זאת מלחמה" ו"ג'ון קרטר".

 

=================

 

ובינתיים באמריקה: "הערת שוליים" מתרחב לששה מסכים, כולל לוס אנג'לס ושיקגו ומגיע בסוף השבוע השני ל-144,000 דולר. מבחינת הכנסות פר-מסך, הוא יורד למקום השלישי בטבלת סרטי הארט-האוס עם ממוצע של 12,000, לא רחוק מ"הילד עם האופניים", סרטם של האחים דארדן, שיצא השבוע (ושפתח עם נתונים פחות מרשימים מאלה של "הערת שוליים" בשבוע שעבר). הנה כל המספרים.

נושאים: בשוטף

5 תגובות ל - “שלגיה ושלושת הדובים”

  1. דוד 18 מרץ 2012 ב - 21:46 קישור ישיר

    מה עם התייחסות לכך שמראה מראה הוא סרט של טרזים סינג? (או איך שלא מאייתים אותו)

  2. גמצופה 18 מרץ 2012 ב - 22:08 קישור ישיר

    עד כמה שהבנתי מראה מראה מתאים יותר לבוגרים… מעניין למה אותו החליטו לדובב…

  3. דובי 18 מרץ 2012 ב - 22:37 קישור ישיר

    מראה מראה היה סרט ממש נחמד.
    לא יצירת מופת או משהו. אבל ממש כיפי ומלבבץ ג'וליה רוברטס הייתה נהדרת. היא אחראית לרבות מהבדיחות בסרט.
    התפקיד הזה נותן לה איזשהו עוקצנות משעשעת שלא ממש יצא לה להביע מאז "החתונה של החבר שלי" (ובעיניי התפקיד הטוב ביותר בקריירה שלה אם לא סופרים את ארין ברוקוביץ')
    הסרט הזה פשוט ממתק! ובנוסף יש לו יופי ויזואלי נהדר!

  4. אבי אבן 19 מרץ 2012 ב - 8:06 קישור ישיר

    מה עם הנתונים של הקולנוע הישראלי? כמה צופים הביא "אודם"?כמה הביא "אנחנו לא לבד"? כמה הביא הסרט של אסי דיין? אנא עדכן אותנו!!!

  5. אחת שכותבת עבודה אקדמית על הסרט 27 מרץ 2012 ב - 14:15 קישור ישיר

    מאיפה יש לך נתונים סטטיטים על הסרט "מראה מראה" כי הוא מקום ראשון לאותו סוף השבוע? אני מנסה למצוא נתונים אך לא מוצאת בשום מקום…. בתודה מראש…


השאירו תגובה