25 מרץ 2012 | 17:08 ~ 3 תגובות | תגובות פייסבוק

רעבים כמו הזאב (ותראו למי מחמיאים ביס פלאנט)

טוב, זה היה די פשוט וברור: "משחקי רעב" היה הסרט הכי נצפה בסוף השבוע בארץ. הוא נמצא במקום הראשון בטבלאות המכירות של שלוש רשתות הקולנוע בארץ. אבל לצידו תמצאו גם הפתעה: גם ביס פלאנט וגם בסינמה סיטי תמצאו את הסרט הצרפתי "מחוברים לחיים" ברשימת הסרטים הנצפים ביותר. לסרט היתה פתיחה מדהימה ומרשימה למדי עם כ-20,000 כרטיסים שנמכרו לו בסוף השבוע.

 

אין לי מספרים מדויקים עדיין לגבי "משחקי רעב", אבל עם המקום הראשון בשלוש הרשתות אפשר להעריך שהסרט מכר כ-50,000 כרטיסים (עדכון: הגיעו נתוני האמת – באחריות המפיצים, כמובן – והמספר הוא 52,000 כרטיסים. ההערכות שלי היו בול). בינתיים באמריקה, הסרט הכניס כ-155 מיליון דולר בשלושת ימיו הראשונים.

 

אלה הסרטים הנצפים ברשתות הקולנוע בארץ, על פי אתרי האינטרנט ואפליקציות שלהם:

 

סינמה סיטי: "משחקי רעב", "מראה מראה", "חברים עם ילדים", "מחוברים לחיים", "חופשה קטלנית" (סרט עם מל גיבסון שמעולם לא שמעתי עליו עד לרגע זה. מישהו ראה?).

יס פלאנט: "משחקי רעב", "מראה מראה", "מחוברים לחיים", "זאת מלחמה"

גלובוס מקס: "משחקי רעב", "טעון הגנה", "מראה מראה", "את, אני והשאר", "זאת מלחמה".

 

===================

 

ובינתיים ביס פלאנט: מתברר שחינמון הקולנוע המחולק בכניסה לקומפלקס בחר בחשבון הטוויטר שלי (ובבלוג הזה) כראויים לקריאה ברשת. הנה תיעוד, ויה האינסטגרם של אבנר שביט:

 

 

"איש ובלוג הקולנוע הכי טוב ברשת העברית"? פייר, זנ מחמיא לי בטירוף. ועוד להיות לצד דורון צברי? מחמיא לי כפליים. אבל האירוניה, הו האירוניה. האם אנשי המגזין של יס פלאנט לא מודעים לנתק ששורר בין הבוס שלהם ובין הבלוג שהם מחמיאים לו. או שמא ימות המשיח מגיעים? כך או כך, ובכנות: תודה.

נושאים: בשוטף

3 תגובות ל - “רעבים כמו הזאב (ותראו למי מחמיאים ביס פלאנט)”

  1. אבי אבן 25 מרץ 2012 ב - 18:58 קישור ישיר

    יאיר – מה עם מספרי הצופים של הסרטים הישראליים האחרונים?

    =================

    רוה לאבי: כל מה שמגיע אליי, אני מפרסם. אם תשיג מספרים, אשמח לעדכון.

  2. איריס 25 מרץ 2012 ב - 19:09 קישור ישיר

    אוף טופיק – האם היה לך פוסט ביקורת על הסרט של וויל פארל- everything must go?

  3. גיל 30 מרץ 2012 ב - 1:15 קישור ישיר

    "מחוברים לחיים" נושק ל – 40,000 צופים בישראל עוד טרם סוף השבוע הנוכחי וזאת רק להזכיר מאולמות הרבה הרבה יותר קטנים מאלו בהם משחק "משחקי רעב".


השאירו תגובה