20 אפריל 2012 | 13:10 ~ 3 תגובות | תגובות פייסבוק

אורות ועורות

ארבעה סרטים ישראליים חדשים יעלו למסכי הקולנוע בחודש הקרוב. זה מתחיל עם "אורחים לרגע" של מאיה קניג בשבוע הבא. ואז עם "ההתחלפות" של ערן קולירין. ואז עם "הסיפור של יוסי" של איתן פוקס, ועם "הנותנת" של הגר בן אשר שמשובצים כרגע לעלות באותו יום. וכמעט במקביל, ארבעה פסטיבלי קולנוע מקומיים: דוקאביב, הפסטיבל לקולנוע גאה, פסטיבל קולנוע דרום ופסטיבל סרטי הסטודנטים. כל אלה יביאו אותנו עד לתחילת יוני.

 

הפוסטר של "הנותנת" עלה בבכורה בדף הפייסבוק של הסרט:

 

 

הפרמיירה העולמית של "הסיפור של יוסי" התקיימה אתמול, ובעוד אני מחכה לקרוא ביקורות כדי לדעת איך הסרט מתקבל שם, אני עוקב בגאווה אחר חוויות הפייסבוק של תסריטאי הסרט, עמיתי איתי סגל (כזכור, את "יוסי וג'אגר" כתב עיתונאי אחר – אבנר ברנהיימר). וגל אוחובסקי, בן זוגו של פוקס, שהפעם לא קשור לסרט כתסריטאי או מפיק, מלווה את מסע הסרט לטרייבקה בטור אישי ב"מאקו".

 

==================

 

בשורה א': Vudu, שירות הסטרימינג של וולמארט, ומתחרה של נטפליקס באמריקה, עומד לאפשר צפייה בתכניו גם מחוץ לאמריקה. בשורה ב': חברת ההפצה של סאנדאנס השיקה שירות סטרימינג לסרטי איכות. רוב הסרטים, כמובן, לא ניתנים לצפייה בישראל. אבל כעת הם הוסיפו שירוות חדש לצפייה בסרטי תעודה, והם עושים את זה במתכונת של פסטיבל קולנועי חודשי. בחודשיים האחרונים הם מציגים שם את סרטיו של ארול מוריס.

 

===================

 

ונסיים עם סרט אנימציה חביב:

 


 

נושאים: בשוטף

3 תגובות ל - “אורות ועורות”

  1. מיכאלה 21 אפריל 2012 ב - 14:26 קישור ישיר

    מאד יפה הפוסטר של הנותנת, אני מחכה לסרט הזה. שמעתי עליו דברים מאד קיצוניים ושונים ורגשיים, בשונה ממרבית הסרטים הישראלים שמשאירים אנשים אדישים. אני מחכה כבר לראות אותו.

  2. אבגד 21 אפריל 2012 ב - 14:27 קישור ישיר

    איפה עולה הנותנת ?

  3. דפנה 21 אפריל 2012 ב - 14:56 קישור ישיר

    ראיתי את הנותנת בפסטיבל ירושלים. אף פעם בארץ לא יצא סרט כל כך מעניין ומורכב ויפה, גם אם יגידו לכם שהוא מזעזע. זה חלק מהעניין שבו. הוא נשאר במחשבה ימים אחרי הצפייה, גם כמחשבות וגם כחוויה אסתטית.


השאירו תגובה