מקבץ פרסומות סופרבול. חלק ב': מאנצ'יז
טוב. עוד קצת פרסומות חביבות מהסופרבול. כאלה שאני לאו דווקא יודע מי ביים, אבל הן פשוט מצחיקות או עשויות היטב כמו זה למשל:
או זה:
קוקה קולה עם פרסומת מבריקה עם חומרי גלם מתוך מצלמות אבטחה שמציגות את מה שיפה במין האנושי, ולא מה שמכוער בו:
שתי פרסומות משעשעות לפולקסווגן שמשתמשות בשיר הרגאיי של ג'ימי קליף "Get In. Get Happy" בתור המוטו:
בזאת הם מקבצים כוכבי יו-טיוב למפגש עם ג'ימי קליף:
וזו פרסומת משונה ומקורית למדי שביים נועם מורו (הישראלי שעובד עכשיו על סרט ההמשך ל"300") לטאקו בל:
דוריטוס:
או זאת, לאבקת הכביסה טייד, שעוסקת במשחק עצמו (הפורטי-ניינרז נגד הרייבנז) והיא די משעשעת (למעריצי ג'ו מונטנה, הקוורטרבק של הפורטי-ניינרז שזכה עם הקבוצה מסן פרנסיסקו בארבעה סופרבולים):
(אגב, מונטנה עצמו כיכב בפרסומת לנעלי סקצ'רז, אבל אין שום סיבה להעלות אותה כאן).
למה בארץ מתייחסים לצרכנים כאל מטומטמים? למה מקבץ פרסומות בערוץ 2 נראה מעליב בחלקו וברובו מגוחך ומפוספס?. כמה קריאטיב יש בארצות הברית, כמה השקעה. באמת רק שם מבינים את הכוח שיש לפירסום ויראלי או שפשוט מזלזלים בצופים בארץ וממשיכים את הקו הנחות של תכניות הטלויזיה גם בפרסומות?