10 דצמבר 2013 | 20:46 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

לסינמטק חולון יש מנהל חדש

לפעמים מודעת דרושים קטנה היא בעצם מבוא לידיעה חדשותית. שלשום קראתי בפייסבוק של אבנר שביט שחברת סרטי אורלנדו – חברת ההפצה של עודד הורוביץ, שאחראית על הפצת ״פרנסס הא״ (אחד מסרטי השנה, כבר אמרנו לכם, נכון?) ו״זרים על שפת האגם״ (סרט השנה של מבקרי צרפת ושאני לא ממש התפעלתי ממנו) ובקרוב על הפצת ״סיפור משפחתי״ של קורה-אדה – מחפשת מנהל הפצה חדש. רגע, למה מנהל הפצה חדש? לאן הלך רוני מהדב, מנהל ההפצה שהיה כה מזוהה עם סרטי אורלנדו בשנים האחרונות? אז הנה התשובה: מהדב, בן 40, נבחר להיות המנהל החדש של סינמטק חולון, במקומה של נועה רגב, שמונתה לפני כמה שבועות למנהלת סינמטק ירושלים.

מהדב יהיה המנהל הראשון של סינמטק חולון, אחרי שלוש מנהלות: מור אלדר, שהקימה את הסינמטק (וכעת מנהלת את ערוצי הסרטים של יס), שירה כרמי (שעברה עם משפחתה לאפריקה והפכה סופרת מסקרנת אחרי שזכתה בפרס הראשון בתחרות הסיפור הקצר של ״הארץ״) ונועה רגב, שעברה לסינמטק ירושלים.

אחד הדברים האחרונים שמהדב עבד עליהם בסרטי אורלנדו היה להילחם בהחלטת הצנזורה להגביל את הצפייה ב״זרים על שפת האגם״ גם למבוגרים מעל גיל 18 וגם בשעת ההקרנה (הצנזורה אסרה על הקרנת הסרט לפני השעה 22:00). היום, אחרי שני ערעורים, סרטי אורלנדו נצחו וההגבלה על שעות ההקרנה הוסרה. כעת יש שיוויון בין הזרגים ההטרוסקסואליים של ״כחול הוא הצבע החם ביותר״ ובין הזרגים ההומוסקסואליים של ״זרים על שפת האגם״: אלה ואלה מוגבלים מגיל 18.

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “לסינמטק חולון יש מנהל חדש”

  1. ניר נ. 11 דצמבר 2013 ב - 17:28 קישור ישיר

    ברכות חמות לרוני ולצוות סינמטק חולון.


השאירו תגובה