08 יולי 2007 | 18:34 ~ 2 תגובות | תגובות פייסבוק

מי יעמוד בראש פסטיבל ירושלים ב-2008?

ב-28 במאי 2006, לפני 13 חודשים וחצי, פרסמתי את הידיעה שהקדימה את זמנה: ליה ון ליר תפרוש מניהול פסטיבל ירושלים והסינמטק המקומי. אני הייתי הראשון שפרסם את זה, אבל רבים מאנשי תעשיית הקולנוע הישראלית דיברו על כך במהלך פסטיבל קאן הקודם. אלא שהמהלך שהיה מתוכנן אז, בו יחליף כתרי שחורי, מנכ"ל קרן הקולנוע הישראלי, את ון ליר בניהול הפסטיבל, מעולם לא קרה. הפוסט ההוא גרר מלחמה לא פשוטה בין הצדדים. "עשית בלאגן גדול", אמר לי איש קולנוע בכיר בשנה שעברה.
והנה זה קורה שוב. בעודי מסתובב בפסטיבל, אני שומע שוב אנשים מדברים על כך. עיתונאי שכותב לעיתון בחו"ל סיפר לי שהדיבורים על כך פשטו גם בפסטיבל קארלובי וארי השבוע. אבל כעת אני מחכה לשמוע כשהעסק יהיה סגור. בקיצור: כולם מדברים על זה, חלק בטון יודע, חלק ספקולציות וקרעי שמועות, אבל איש לא מאשר.
ובינתיים, תראו מה קורה ב"וראייטי", עיתון התעשייה המוביל בהוליווד: ב-23 ביולי ייצא לאור גיליון מיוחד של "וראייטי" שיוקדש לקולנוע הישראלי. "זו הפעם הראשונה ש'וראייטי' מפנה זרקור כזה למדינה אחת", נכתב במייל שנשלח באחרונה לגורמים בתעשיית הקולנוע כדי לעניין אותם בפרסום בגיליון. ומה יכיל הגיליון מבחינה מערכתית? בין השאר את הדבר הבא: We will also be highlighting the fact that Lia Van Leer is leaving the Jerusalem Film Festival
המייל הזה הגיע לכל המפיקים, מפיצים, מנהלי קרנות וסינמטקים. כשאני מחפש תגובות או אישוש לידיעה אני נתקל בסירוב מוחלט. בסינמטק ירושלים לא יודעים על מה אני מדבר.

2 תגובות ל - “מי יעמוד בראש פסטיבל ירושלים ב-2008?”


השאירו תגובה