03 אפריל 2011 | 06:30 ~ 3 תגובות | תגובות פייסבוק

"גרין לנטרן", האמנם?

"הייתי סקפטי. עכשיו אני הרבה פחות סקפטי", כותב דידי חנוך בבלוג שלו על הפרזנטציה בת 4 הדקות ל"גרין לנטרן" שהוצגה אתמול ב-WonderCon, כינוס חובבי פנטזיה. ואם איש מד"ב וקומיקס כחנוך פחות סקפטי, אני רק יכול להיות פחות סקפטי בעצמי. אבל אומר זאת: זה נראה סרט שונה לגמרי ממה שמכרו לנו בטריילר הרשמי והכלל-ציבורי לסרט, שהיה ממש לא מעורר תיאבון. כל כך שונה, עד שאני תוהה למי כאן מוכרים את הלוקש: האם דלו את כל סצינות החיזרים לטובת הגיקים – ואכן, הטוויטריה התעלפה מהסצינות האלה, מעריצי גרין לנטרן פרצו בבכי מהתרגשות בציוצים חיים – והסתירו מהם את כל שאר 90 הדקות הבלתי חיזריות, או שדלו את שתי הדקות הכי נורמליות לטובת כלל-הציבור והסתירו מהם כמה הארד-קור קומיקס הסרט הזה? מה שכן, למרא הטריילר זה קצת נראה כמו הסרט שגיירמו דל טורו היה צריך לביים לא? (אם כי, הוא היה צובע את הכל בכתום).

 


 

אולפני וורנר יפיצו את הסרט בתלת מימד ביוני. ולמראה 4 דקות האלה אני מרגיש די משוכנע שאם הסרט הזה לא יעשה טונות של כסף באמריקה, הוא לא יגיע ארצה (מצד שני, המפיצים בארץ בינתיים לא ששים לגנוז סרטי תלת מימד, כך שאולי מקומו על מסכינו מובטח?). מרטין קמבל ("גולדן איי", "קזינו רויאל", "זורו") הוא הבמאי.

3 תגובות ל - “"גרין לנטרן", האמנם?”

  1. רז-ש 3 אפריל 2011 ב - 11:09 קישור ישיר

    אני לא יודע אם אני "מעריץ", אבל אני בהחלט מחבב מאוד את הקומיקס של גרין לנטרן ומשתדל לקרוא אותו בקביעות. ואני דוקא ממש ממש לא התלהבתי מהטריילר החדש הזה. אפילו התאכזבתי עוד יותר מהטריילר הקודם. כי אם הטריילר הקודם נראה היה כמו קומדיה עלובה בכדור הארץ אבל שטמונה בה הבטחה בכל הסצינות שקורות בחלל. כאן זה נראה, כמו שציינת נכון, כאילו לקחו את כל הסצינות שקורות בחלל ומראים לנו אותן. וזה לא נראה לי מרשים בכלל. ומנוגד לאופי של הגרין לנטרן כורפס (גייסות בעברית) מהקומיקס. נראה פשטני במיוחד והזכיר לי את אווטר (וזו לא מחמאה מבחינתי).
    אגב, למרות מה שאמרתי קודם אלה לפחות בטוח לא כל הסצינות מהחלל, כי הם לא הראו בטריילר את הגארדיאנס. החייזרים הכחולים הקטנים ששולטים בכל הגרין לנטרנס. וכן, אנחנו יודעים בודאות שהם יופיעו בסרט.
    אז הטריילר האחרון לקפטין אמריקה הוא עדיין הטריילר קומיקס הכי טוב של העונה.

  2. אלון רוזנבלום 3 אפריל 2011 ב - 15:59 קישור ישיר

    אני דווקא חולק על רז, אני חושב שאם יש סרט קומיקס שאני מחכה לו זה "ת'ור", כי בניגוד לפחד שלי שהוא יהיה סופר רציני ומגלומני, בקטע של הדקה ששוחרר לאינטרנט מסתבר שיש שם לא מעט הומור. מגלומניה והומור תמיד עבדו טוב. אישית (וסליחה יאיר אני יודע שקפטן אמריקה קרוב ללבך) אבל מבחינתי הוא גיבור פרווה שלא הצלחתי להתחבר אליו בשלושים שנה שאני קורא קומיקס (וניסיתי מספר פעמים), גרין לאנטרן אני מחבב (אבל לא את האל ג'ורדן יותר את קייל ריינר – ואלו שלא מתמצאים, אין גרין לאנטרן אחד, במהלך השנים היו מספר דמויות שלקחו על עצמן או יותר נכון קיבלו על עצמן את התפקיד). אגב, ריאן ריינולדס של הטריילר הכללי, המתחכם והמצחיק הוא יותר קייל ריינר ואילו בארבע הדקות של הקומיקון הוא יותר האל ג'ורדן, הרציני וחסר החוש הומור.
    אבל, מה אני מבין, אני גם חושב שסופרמן ובאטמן (של הקומיקס) הן דמויות לא טובות.

  3. לירוי 3 אפריל 2011 ב - 23:05 קישור ישיר

    לא אוהב את הפנס הירוק.

    בגלל הצבע, לא סובל ירוק.


השאירו תגובה