02 יולי 2012 | 18:53 ~ 4 תגובות | תגובות פייסבוק

קיץ של חשפנות

 

יש סיכוי ש"מג'יק מייק" של סטיבן סודרברג הוא ההפך המוחלט ממה שחשבתי שהוא יהיה. קודם כל, להיט. לפני בערך חצי שנה כתבתי עליו ככה:

 

– אפרופו סטיבן סודרברג ואפרופו קולנוע לב: בחוברת סרטי 2012 שמחולקת בקופות הקולנוע מצוין שסרטו הבא של סודרברג, "מג'יק מייק", המבוסס על חייו של השחקן צ'אנינג טייטום כחשפן לפני שנהיה מפורסם, יופץ בארץ השנה. יש לי תחושה שהוא לא יופץ. יש לי תחושה שכשהסרט יגיע לשלב סיום יתברר שהוא איזוטרי מדי להפצה. אני די מוכן להתערב על זה. תחושת בטן כזאת.

 

השבוע, כשהתפרסמו נתוני הקופות באמריקה, לשם נכנס "מג'יק מייק" למקום השני כשהוא מחוזק בביקורות מריעות (בחלקן), וכשהפצתו בישראל נקבעה ל-2 באוגוסט (אין גניזות) העליתי את הטוויט הזה:

 

 

ומכיוון שאני מסתובב עם כובע (Magic Nike), יתכן ואצטרך לכל הפחות לכרסם אותו סמלית כדי לא לצאת פארש.

 

אז תחושת הבטן הכזיבה (משונה, כי בדרך תחושות הבטן שלי עובדות). אני חשבתי שבין "בגידה כפולה" ל"ליברצ'ה", סודרברג יקח על עצמו קטן ניסיוני קטן ומאולתר, כמו שהוא עושה מדי פעם. אלא שמתברר שהסרט הזה משלהב את הקהל (הנשי בעיקר). וסודרברג בראיונות לקראת עליית הסרט הודיע שהוא גמר עם הסרטים "הקטנים והניסיוניים". אירועי "צ'ה" צילקו אותו. הוא הולך עכשיו על הכיף. ומכיוון שסודרברג הוא אחד הבמאים האמריקאים האהובים עליי ומכיוון שאני חושב שהוא במאי חכם להפליא, הציפיות שלי מהסרט הפכו מאפסיות לאסטרונומיות.

 

==================

 

זה הולך להיות קיץ על סרטי איכותיים וחכמים שעוסקים בחשפנות. "מג'יק מייק", המספר את סיפורו של צ'נינג טייטום שהתפרנס מחשפנות לפני שנהיה כוכב קולנוע, בשביל חובבות וחובבי הבנים. ו"קרייזי הורס", של הדוקומנטריסט האגדי פרדריק ווייזמן על מועדון החשפנות הפריזאי, שיגיע להקרנות בסינמטק תל אביב מ-23.7 (אחרי בכורה בפסטיבל ירושלים) בשביל חובבי וחובבות הבנות. אני מתאפק שלא להוסיף בציניות שהיינו צריכים לחכות שווייזמן, בן ה-82 ומגדולי הדוקומנטריסטים בעולם, יעשה סרט על חשפניות כדי לראות יצירה שלו מוקרנת באופן סדיר בארץ.

 

נושאים: בשוטף

4 תגובות ל - “קיץ של חשפנות”

  1. איריסע 2 יולי 2012 ב - 19:33 קישור ישיר

    זה שסרט מצליח לא אומר שהוא טוב.

  2. סטיבי 2 יולי 2012 ב - 21:04 קישור ישיר

    השבוע יוצאים בארץ שלושה סרטים עם ריס איוונס.

  3. איריס 3 יולי 2012 ב - 15:17 קישור ישיר

    אוף טופיק שמתאים לאמור לעיל- מכיוון שלכל אחד כאן יש סרטים שאנחנו מלווים אותם עוד ברגעי כתיבת התסריט, אז תסריט נכתב בימים אלה ל"פיפטי שיידס אוף גריי", שהוא רב מכר היסטרי של הניו יורק טיימס וזכויות התסריט כבר נקנו עליו, וגם הוא עוסק בנושאים המתאימים ל"מבוגרים בלבד" וגם בעיקר לבנות. אני כבר מהמרת שרוה יופתע מההצלחה של הסרט, בדיוק כמו מהסרטים פה בפוסט למעלה….
    20/02 של ABC כבר מזמן סיקרו את התופעה (לא לקטינים 🙂 )
    http://www.youtube.com/watch?v=Fpm_1iERyoU&feature=related

  4. מיכאל גינזבורג 3 יולי 2012 ב - 20:46 קישור ישיר

    אוי, סודרברג סודרברג. הכמות מאיבה על האיכות.


השאירו תגובה