30 אוגוסט 2012 | 12:33 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

לא עוד מלחמה א': קאנון וזומבים

"בשר תותחים", הצילומים

בשבועות האחרונים התקיימו פה ושם הקרנות מבחן ראשונות של "בשר תותחים" סרט הצבא/מלחמה/זומבים שמביים איתן גפני (פיצ'ר אימה שהוא גם סרט הגמר שלו מאוניברסיטת תל אביב). עכשיו, לקראת סוף הפוסט-פרודקשן פונה גפני אליכם, צופים וקוראים יקרים, כדי לעזור לו לגייס 25,000 דולר לממן את האפקטים, האון-ליין והמיקס. הקמפיין הזה חושף גם קצת מאיך שהסרט הולך להיראות:

 


 

 

וגם מספק הצצה מאוד מעניינת לגבי שלבי הפוסט-פרודקשן שעומדים לפניו:

 

 


 

גפני מספר שם בדף הקמפיין שהסרט הוא מחווה מבחינתו לסרטי צ'אק נוריס וז'אן-קלוד ואן-דאם, כך שאני מנחש שהשם באנגלית, "Cannon Fodder" הוא הומאז' מופגן לחברת קאנון של גולן-גלובוס שהתמחתה בסרטי "מחץ דלתא" למיניהם (מינוס הזומבים).

 

"בשר תותחים" הוא אחד משלושה סרטי אימה שנמצאים בשלבי הפקה מתקדמים. "עולם אחר" כבר כנראה די מוכן ליציאה (עובר עכשיו המרה לתלת מימד), ואז "בשר תותחים" ואז "אני לא מאמין, אני רובוט" (שבשלב זה אני כולל אותו כחלק מהקבוצה, בעתיד יהיה אפשר להבחין בין תתי הז'אנר של סרטי האימה/מד"ב, ובין הקומדיות ללא-קומדיות).

 

================

 

מה שמביא אותי ללינק הבא: באתר "Ain't it Cool News" מתלהבים לקראת צאתו של סרט התעודה "אלקטריק בוגאלו", שמבטיח לספר את הסיפור המלא והפרוע של חברת קאנון, שמנחם גולן ויורם גלובוס הרימו אותה לשמיים ואז ריסקו אותה. אז הם מקדמים את בוא הסרט עם מדור שסוקר את הסרטים הגדולים (קרי, הקטנים) של קאנון. ואיך קוראים למדור החדש הזה? אכן כן, Cannon Fodder. כלומר, בשר תותחים.

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “לא עוד מלחמה א': קאנון וזומבים”

  1. ערן 31 אוגוסט 2012 ב - 10:07 קישור ישיר

    מר גפני,

    אתה משתמש בביטוי "special effects" ואתה מתכוון ל-"visual effects".
    Special – אפקטים שמצטלמים במצלמה עצמה (פיצוצים "על אמת", מיניאטורות, וכו')
    Visual – אפקטים שעושים בפוסט.

    בהצלחה!


השאירו תגובה