11 ספטמבר 2012 | 17:56 ~ 11 תגובות | תגובות פייסבוק

"למלא את החלל", הטריילר


 

אני לא בטוח אם זו הדרך הכי טובה לספר בתמציתיות את הסיפור של "למלא את החלל", אבל הטריילר הזה בהחלט עושה את העבודה הכי טובה: הוא מראה איך כל שוט ושוט בסרט הזה, פנים או חוץ, תקריב או צילום מרחוק – עשוי מזהב טהור.

ל"למלא את החלל" אין עדיין תאריך יציאה בארץ ("אחרי החגים"), אבל הוא מציג השבוע בקניון רננים ברעננה כדי לעמוד בתקנון האוסקרים המחייב הפצה של שבוע לפחות לפני ה-1.10. ב-21.9 הוא יתחרה בפרסי אופיר, וכנראה יזכה. בסוכות, ב-3.10, הוא יוקרן באולם רפפורט בחיפה בתחרות של פסטיבל חיפה, שם הוא יוצג בתנאים מאוד לא נוחים: אם הוא יזכה, יאמרו שזכייתו היה ברורה וסגורה מראש, ואם יפסיד יגידו שהשופטים התנקשו בסרט כי הוא כבר 'גדול מדי' וכי 'הוא את שלו כבר קיבל, עכשיו ניתן משהו גם לאחרים'. כך או כך, זו תהיה תחרות לא הוגנת. ומשם הוא ימשיך לפסטיבל ניו יורק, שם הוא יוקרן שבוע אחר כך ב-9 וב-10 באוקטובר.

 

 

נושאים: בשוטף

11 תגובות ל - “"למלא את החלל", הטריילר”

  1. עמית איצקר 11 ספטמבר 2012 ב - 18:17 קישור ישיר

    אבל איפה הטריילר?

  2. איתן 11 ספטמבר 2012 ב - 19:06 קישור ישיר

    יכול להיות שהמפיצים בונים על הקהל הדתי ולכן הם דוחים את ההפצה ל"אחרי החגים". לעומת זאת, "המשגיחים" בנה לעצמו באז בקרב הקהל הרחב, ואח"כ גם הדתיים באו (והסרט עדיין רץ, ועדיין בהצלחה).

    בימים אלו, הבאז בקשר ל"למלא את החלל" בשמים (ולדוגמא: לפני כמה ימים מישהו אמר לי בשיחה מקרית שהוא ראה בחדשות אייטם על "הסרט שאני מדבר עליו כבר כמה חודשים"), ואם הוא יזכה באופיר – עוד יותר. אז לדחות את היציאה של הסרט בעוד יותר מחודש נדמה לי תמוה.

    ופסטיבל חיפה – זה לא ממש חשוב. כוחו של הפסטיבל הזה, בכל הקשור לקולנוע ישראלי, הוא הקולנוע היותר נסתר מהעין, ולא קולנוע המיין-סטרים (וזו ההסתייגות היחידה שיש לי מ"למלא את החלל". הוא סם-שפיגלי פאר-אקסלנס. "המשגיחים" הרבה יותר משוחרר קולנועית). פסטיבל חיפה היה המקום שחשף לראשונה את "ימים קפואים" ואת "שבע דקות בגן עדן", שניהם לא קונבנציונלים. "למלא את החלל" כאילו לא ב-DNA של הפסטיבל הזה. שיפרוש (גם) משם, וילך למקום שבאמת חשוב: הפצה מסחרית לקהל הרחב. הרי אם הסרט היה יוצא בסוף השבוע הזה, האולמות היו מפוצצים.

    (ובשולי הדברים: השנה הזאת התחילה לא טוב. מאז "זוהי סדום" היה לנו רק להיט קופתי ישראלי אחד: "הערת שוליים". והשנה יהיו לנו שניים גדולים: "למלא את החלל" ו"העולם מצחיק", ועוד הרבה קטנים יותר).

  3. לירון 11 ספטמבר 2012 ב - 19:09 קישור ישיר

    אם כבר בטריילר עסקינן… יצא טיזר טריילר קצר (25 שניות) מ "לינקולן" המאוד מצופה של שפילברג. הטריילר המלא ייחשף מחר כחלק מהאנג אאוט של גוגל פלוס בו ישתתף שפילברג עצמו.
    לא ניתן להתרשם הרבה אולי מלבד מכמה צלילים של ג'ון וויליאמס..

    http://www.youtube.com/watch?v=jo5kiNcEyyg

    =======================

    רוה ללירון: תודה על הלינק. אני מתאפק מלהעלות את הטריילרים לטריילרים, תופעה שבאופן אישי די מביכה אותי. אחכה לטריילר המלא (שזה גם מצחיק, אבל לזה כבר התרגלנו אני מניח).

  4. שלום ברכה 11 ספטמבר 2012 ב - 19:36 קישור ישיר

    שמעתי בטורונטו שיחות בין מפיצים ואנשי תעשיה אמריקאים והיו שם מילים חמות דברים טובים על הסרט

    • דוד 11 ספטמבר 2012 ב - 19:44 קישור ישיר

      אהבתי את התמונה שלך.

    • שלום ברכה 12 ספטמבר 2012 ב - 22:31 קישור ישיר

      אופס, שכחתי שיש לי חשבון בוורדפרס.

  5. איתן 11 ספטמבר 2012 ב - 20:09 קישור ישיר

    התפרסם שורט-ליסט ארוך למדי (47 שמות) שמתוכם יבחרו הסרטים שיזכו למועמדות לפרס בטקס האקדמיה האירופית לקולנוע.
    לינק
    http://blogs.indiewire.com/thompsononhollywood/european-film-academy-names-47-contenders-for-efa-awards-from-in-darkness-tinker-tailor-to-rust-and-bone-amour

    קודם כל: יש שם שני סרטים ישראלים: "ההתחלפות" ו"השוטר" (פרס סרט הבכורה לנדב לפיד?)
    שנית: מבט על הרשימה הזו מכיל שמות שאני מעריך שנפגוש שוב בקרוב בקרב על אוסקר הסרט הזר: צרפת תבחר, כנראה, אחד משניים: "מחוברים לחיים" או "חלודה ועצם" של ז'אק אודיאר. שניהם ברשימה האירופית. "ברברה" הגרמני להערכתי סגור למועמדות לאוסקר. "אהבה" של האנקה סגור (עד כמה שסגור יכול להיות בקטגוריה הזו) לזכיה. "קיסר חייב למות" יהיה כנראה הנציג האיטלקי, וגם הוא כנראה יגיע רחוק. "הציד" יהיה כנראה הנציג הדני, וכנראה יגיע רחוק (ואני כבר התייאשתי לגמרי מתומס וינטרברג. וגם לא ממש נפלתי מ"החגיגה" שלו). וגם "סיפור מלכותי" מדנמרק נמצא ברשימה (למקרה שמישהו שם, בדנמרק, לא אוהב את וינטרברג, הם ישלחו את זה. וגם זה עשוי להגיע רחוק). הסרט הזה יוצא בסוף השבוע הזה בארץ. אני מסוקרן.

    ואגב: בפרסומים של הסרט הזה כתוב שזה סרט מאת היוצרים של "נערה עם קעקוע דרקון". אז ראשית, זה לא שהטרילוגיה הזו היתה כל כך גאונית. שנית: ניקולאי ארסל אכן כתב את התסריט (לבמאי שחירב את הסרט הראשון), אבל הוא במאי לא רע בזכות עצמו: דרמה פוליטית שהוא ביים לפני כמה שנים היתה עשויה טוב מאוד (ראיתי בפסטיבל ירושלים לפני כמה שנים).

  6. אבישי 12 ספטמבר 2012 ב - 12:43 קישור ישיר

    הסרט לא כל כך טוב ולא בטוח שידבר לקהל הרחב. אווירתי ואיטי מצד אחד ועילג ולא לגמרי סגור מצד אחר. הדס ירון משחקת ומצטלמת יפה, אבל יפתח קליין לא מתאים לתפקידו. יש צרימות קשות ברמת הדיאלוג ובאמינות הסוציולוגית. האם תיתכן חתונה חרדית קאמרית אצל משפחה לא-עניה? הצילום רווי בקלוז אפים מייגעים כשחצי מסך באאוט-אוף-פוקוס "אמנותי". יש כמה רגעים יפים, אבל הסך הכל לא מעורר הזדהות. אם חייבים להשוות ל"משגיחים", הערסים הברסלבים מבת ים לוקחים בענק. הייתי בין ששת הצופים של הסרט ברעננה במוצ"ש: לא נשמעו קריאות התפעלות.

  7. ק 12 ספטמבר 2012 ב - 13:35 קישור ישיר

    ככה הסרט מצולם? הפריימים יפים אבל יש על הכל פילטרים של סרטי פורנו משנות השבעים. משונה מאוד.

  8. ערן 13 ספטמבר 2012 ב - 15:21 קישור ישיר

    משהו פה מזכיר את תינוקה של רוזמרי. זה כבר הישג גדול כל הכבוד .התמימות בפנים היפות של הדס ליד הפנים הקודרות של אמה מזכירות את מיה פארו ורות גורדון . כמו כן הטופ שוט של התינוקת השוט הכי טוב בטריילר מלא באימה .לא ראיתי את הסרט אבל עושה רושם מפחיד

  9. איילה 14 ספטמבר 2012 ב - 14:49 קישור ישיר

    אני חושבת שמה שנעשה כאן זה עוול לצילום, במקום צילום סרטים מה שאנחנו רואים כאן זה יותר http://www.dorbanot.com/76083, האיכות נמוכה והרזולוציה נראית כאילו יצאה משנות ה60 בחתונה של אימי.


השאירו תגובה