11 אוקטובר 2012 | 23:37 ~ 4 תגובות | תגובות פייסבוק

עוד אבידה: השחקן והזמר אברהם אבוטבול ז"ל

אברהם אבוטבול ז"ל מתוך "האושפיזין"

הספד שני הערב. כמה נורא. אני עוד מתאושש מהבשורה העגומה על כך שלא אזכה לראות עוד סרטים בצילומו הכביר של האריס סאווידס, ואני רואה עדכונים בפייסבוק שהערב הזה גובה קורבן נוסף למחלות: השחקן והזמר אברהם אבוטבול נפטר בירושלים. פייסבוק מביא הערב בשורות רעות. עצוב. אבוטבול, אחיו הבכור של אלון אבוטבול, חזר בתשובה ב-1998 ומאז מוכר בעיקר כיוצר דתי/ברסלבי. הקהל הלאו-דווקא-דתי הכיר אותו ב-2004 כשגילם ב"האושפיזין" של גידי דר ושולי רנד את דמותו של בן ברוך, החבר שמארגן לגיבור את הסוכה. הוא שיחק גם בעונה השנייה של "תמרות עשן". "סינמסקופ" משתתף בצערו של אלון ושולח תנחומים לכל משפחתו של אברהם ז"ל.

אבל חוץ מכמה הופעותיו בקולנוע ובטלוויזיה, אבוטבול היה מוכר בעיקר כזמר. מעולם לא פגשתי את אבוטבול באופן אישי אבל יצא לנו להחליף כמה משפטים בפייסבוק. אני התלהבתי במיוחד מהשיר "אשרינו" שאבוטבול שר יחד עם גדי פוגטש, גרסת פרוג-רוק סוחפת ללחן ברסלבי מתוך תפילת שחרית, שנכלל לפני שנתיים בדיסק "בשמחה תמיד" שהפיקו עופר גיסין ואיצ ליכטנפלד. הנה, לזכרו של אבוטבול, השיר בליווי וידיאו-קליפ שצילם וביים חברי, אמנון וינר:


נושאים: בשוטף

4 תגובות ל - “עוד אבידה: השחקן והזמר אברהם אבוטבול ז"ל”

  1. אמנון וינר 12 אוקטובר 2012 ב - 0:09 קישור ישיר

    אבדה גדולה , מוסיקאי בחסד , את השיר אשרינו הפכתי להימנון הפרטי שלי. הקליפ הוא אוסף צילומים מאומן שצילמתי , ואין מוסיקה מתאימה יותר ללב המתרחב שם, תודה אברהם על המוסיקה שבאה מהלב ממש . אמנון וינר

  2. חייקיל 12 אוקטובר 2012 ב - 12:33 קישור ישיר

    יהודי יקר ומוזיקאי בחסד.

  3. דידי יזרעאלי 13 אוקטובר 2012 ב - 21:40 קישור ישיר

    לא היכרתיו אך ניראה שזו אכן אבידה. הליכה בטרם עת.תנחומיי למשפחה.


השאירו תגובה