21 נובמבר 2012 | 17:50 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

טריילרים חדשים: ענקים נגד גמדים

ברשותכם, נמשיך באסקפיזם. אוקיי? הלב פועם מהר מדי כדי להתחיל לנסות להתמודד עם כל מה שקורה באתרים שאינם שלי. אהיה לכם מרחב מוגן.

 

אז זה הטרנד הנוכחי בהוליווד: גרסאות אקשן לאגדות ילדים. היתה לנו את הצייד קוטל השלגיות. ותכף מגיעים עמי ותמי (או הנזל וגרטל, תלוי איפה גדלתם) קוטלי המכשפות. ובמרץ יגיע "ג'ק קוטל הענקים", הגרסה של בריאן סינגר לאגדת ג'ק ואפוני הפלא. ביומיים האחרונים עלו לרשת טריילרים חדשים לשני מסרטי קיץ 2013 שמציגים את האגדות החדשות. "ג'ק וקוטל הענקים" הנ"ל הוא הראשון. אני מביט בו וחש שמשהו חסר: זה סרט חדש של בריאן סינגר ("X מן") אבל אני לא רואה בו שום התייחסות לשואה. זו בוודאי תקלה בטריילר. במרץ בארץ.

אבל יש עוד סרט.

"הממלכה הסודית" הוא סרטו החדש של כריס וודג'. וודג' זכה באוסקר על סרט האנימציה הקצר "באני", ואז ייסד את סדרת סרטי "עידן הקרח". מאז 2005 הוא לא ביים דבר, כי החלום שלו – הרבה לפני "עידן הקרח" היה לביים את העיבוד שלו לספרו של וויליאם ג'ויס "אנשי העלים והחרקים האמיצים". רצה רצה, אבל זה לא יצא. עד עכשיו. מה גרם לשינוי? אולי העובדה שספר אחר של ג'ויס הפך ל"שומרי האגדות", סרט אנימציה של דרימוורקס בהפקת גיירמו דל טורו, ואולי כי הסרט – לפחות בטריילר שלו – נראה מאוד מאוד "אווטאר". שמו המקורי של הספר שונה והפך ל"Epic". בעברית הוא הפך בתמורה ל"הממלכה הסודית". יותר טוב מ"יער הגשם האחרון". זה הטריילר. במאי בארץ.

נושאים: בשוטף

השאירו תגובה