19 דצמבר 2012 | 20:00 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

האזינו: הפסקולים של "כוננות עם שחר" של קתרין ביגלו ו"ג'אנגו חסר מעצורים" של קוונטין טרנטינו

אלכסנדר דספלה ממש קרוב לזכייה באוסקר הראשון שלו. אם לא השנה, אז בקרוב מאוד. לא רק כי הוא אחד המלחינים הכי מוצלחים שעובדים כיום, אלא גם כי הוא אחד המלחינים הכי פוריים. ב-2012 הוא הלחין את הפסקולים ל"ממלכת אור הירח", "ריאליטי", האיטלקי, "חלודה ועצם" (הוא המלחין הקבוע של ז'אק אודיאר) ו"רנואר" הצרפתיים, "ארגו", "שומרי האגדות" ו"כוננות עם שחר". שבעה סרטים. כלומר, השאלה הגדולה היא לא האם הוא יהיה מועמד לאוסקר השנה (הוא יהיה), אלא כמה פעמים הוא יהיה מועמד. אני שמתי לב אליו לראשונה בזכות "לידה" של ג'ונתן גלייזר (אבל כבר אז הוא היה מלחין ותיק, עם עשרים שנים של קרדיטים בצרפת). ואני מודה, הוא כל כך פורה שלא כל הפסקולים שלו מוצלחים. אבל כשהוא משקיע, הוא מהמלחינים האלה שיכולים להרים סרט ולייצר רגעים תזמורתיים עשירים ומורכבים.

עכשיו ניתן להאזין לפסקול המלא שהלחין ל"כוננות עם שחר" של קתרין ביגלו:

 

 

====================

 

וב"ג'אנגו חסר מעצורים" קוונטין טרנטינו ממשיך להגיש מיקס-טייפ במקום פסקול מקורי. הפעם בתפריט: אניו מוריקונה, לואיס בקלוב, ג'רי גולדסמית, ג'יימס בראון, חברים וקטעי דיאלוג.

 

 

 

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “האזינו: הפסקולים של "כוננות עם שחר" של קתרין ביגלו ו"ג'אנגו חסר מעצורים" של קוונטין טרנטינו”

  1. JNH 20 דצמבר 2012 ב - 10:30 קישור ישיר

    מכיוון שבקטגוריית הפסקול המקורי באוסקר מה שמשפיע זה הסרט, ולא המוזיקה, דספלה כנראה יקבל מועמדות על "ארגו" או "כוננות עם שחר" הבינוניים, ולא על הפסקול הנפלא שלו ל"שומרי האגדות".


השאירו תגובה