04 פברואר 2013 | 17:57 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

מקבץ פרסומות סופרבול. חלק א': הבמאים

כבר ידוע שעבור כל מי שלא מתעניין בספורט, הסופרבול הוא אירוע אטרקטיבי בזכות הפרסומות – הרייטינג העצום גורם לתאגידים להשקיע מיליוני דולרים בהפקת ורכישת ספוטים כדי להגיע לקהל העצום ולהפוך למחרת לשיחת היום. אני קורא כבר כמה שעות מיני כתבות על סיכום הסופרבול ועד לרגע זה לא קראתי מי ניצח במשחק. משני, כאמור. נשאלת השאלה: איך מסכמים את כל הפרסומות ששודרו? הנה דרך אחת: לברור את הפרסומות שבוימו על ידי במאים בעלי שם. חלק גדול מהפרסומות האלה נוצרו עבור שידור חד פעמי רק בערב המשחק.

הנה הראשון: פרסומת לסאמסונג ("סאם סונג?") עם סת רוגן ופול ראד שביים ג'ון פברו ("איירון מן"). זו הגרסה המלאה שלה:


 

הנה השני: פיטר ברג ("הנקוק", "באטלשיפ") מביים את דוויין ג'ונסון, דה רוק, שאיתו הוא כבר ביים ב"המרדף", בפרסומת לחלב:


 

השלישי: ג'ודי היל, שביים את אחד הסרטים יוצאי הדופן של העת האחרונה ("Observe and Report") ביים את הפרסומת הזאת ליונדאי כולל הופעת אורח של פליימינג ליפס עם שיר חדש, ואת ג'ף ברידג'ס בתור קריין:


 

הרביעי: ג'ייק סקוט, הבן של רידלי סקוט, ומי שביים את הקליפ הנפלא של אר.אי.אם ל"Everybody Hurts" (ואת "ברוכים הבאים לריילי") ביים את הפרסומת הזאת לבאדווייזר עם פליטווד מק בפסקול. הניחו לרגע את הציניות בצד, כי זה עשוי יפה:


 

החמישי: סם באייר, מי שביים לפני 20 שנה את הקליפ ל"מריח כמו רוח נעורים" של נירוונה וניסה להיכנס לעולם הסרטים עם האתחול מחדש של סדרת "סיוט ברחוב אלם", ביים לבאד לייט את סדרת הפרסומות הזאת:

 


 


 

 

 

 

 

 

נושאים: בשוטף

השאירו תגובה