03 מרץ 2013 | 09:27 ~ 2 תגובות | תגובות פייסבוק

וידיאו: 20 דקות נוספות ונפלאות של "המאסטר"

הווידיאו הבא פשוט מדהים. הוא מופיע על הדי.וי.די של "המאסטר", סרטו של פול תומס אנדרסון, ועורך לרצף אחד 20 דקות של סצינות שלא נכללו בסרט המקורי. בביקורת שלי עליו כתבתי:

יש בסרט גם לא מעט חידות שנותרו לא פתורות. לא בעלילה, בהפקה. היכנסו למשל, ליו-טיוב וחפשו (אחרי הצפייה בסרט) קטעים מתוך הסרט. באופן די מדהים המון מהטיזרים ששוחררו מהסרט לפני צאתו לקוחים מסצינות שלא נכללו בגרסה הסופית. סצינות ושוטים שבעצמם נראים אדירים. כלומר, אי שם באופק מתחבאת לה גרסה ארוכה יותר, ואולי עמוקה יותר, של הסרט.

אז הנה, חלק מהסצינות הגנוזות האלה נחשפות עכשיו, והפרויקט הזה רק הולך ונהיה מיסתורי יותר. מה בדיוק עבר על פול תומס אנדרסון בחדר העריכה שהוא בחר ללכת בנתיב שבו בחר? הסצינות האלה, קודם כל, יוצרות כמעט סרט שלם שעומד בזכות עצמו. אבל הן מראות שלכל רעיון עלילתי בסרט יש המשכיות: הארגז מהמדבר, למשל. הטירוף המיני של פרדי, גם. אבל אני מניח שהרעיון הבסיסי של הסרט נשמר גם בלעדיהם. ויש אפילו שוט של פספוסים בסוף.

אני בטוח שעוד תצא גרסת השלוש שעות של "המאסטר" מתישהו.

הנה הסרטון. זהירות, יש עירום, למי שזה מפריע.


Search engine friendly content

 

(ויה "אינדי-ווייר")

נושאים: בשוטף

2 תגובות ל - “וידיאו: 20 דקות נוספות ונפלאות של "המאסטר"”

  1. שלו 3 מרץ 2013 ב - 21:13 קישור ישיר

    לדעתי, אחד הסרטים הטובים ביותר השנה. זהו המשך ישיר לסרטו הקודם של אנדרסון, מתכתב איתו לעיתים ומשדר את אותם התדרים.
    השוטים בסרט מדהימים, יוצרים אווירה מיוחדת שמתאימה לדמויות העמוקות שיצרו אנדרסון והשחקנים האדירים שלו. יוכאכין פיניקס מטורף פשוט בתפקיד שלו, הסצינות שלו עם סימור הופמן מהפנטות, בית ספר לקולנוע אמיתי.

  2. רועי 17 מרץ 2013 ב - 13:04 קישור ישיר

    היי יאיר וכולם שבוע טוב

    הסירו את הקטע ):

    יש למישהו לינק אחר?

    אני "מת" לראות את זה

    תודה

    ==================

    רוה לרועי: הווידיאו הוחזר.


השאירו תגובה