24 נובמבר 2008 | 16:00 ~ 5 תגובות | תגובות פייסבוק

הקול בסדר

מתח שורר בעיירה. הערב תתקיים באולם עזריאלי הקרנת העיתונאים של "ההחלפה", הסרט נטול הקלינט איסטווד של קלינט איסטווד. זו ההקרנה הראשונה באולם מאז שהמייל ששלחתי בשבוע שעבר (ושעשה כותרות אפילו ב"טיים אאוט", להפתעתי) עורר לא מעט עיתונאים לעקוב אחרי מה שקורה שם. מג.ג נמסר שוב ושוב שאכן היו תקלות אבל שמדובר ברצף מצער של צירופי מקרים ושכל תקלה היתה מסיבה שונה ולא קשורה לזו הקודמת. האם הערב תעבור ההקרנה ללא תקלות? אני לא אהיה שם, לכן אשמח לשמוע דיווחים (אפשר בזמן אמת בסמ"ס) ממי שכן.

ממקום מושבי אני יכול לדווח שהבוקר הסרט הוקרן באולם 1: ההקרנה עברה ללא תקלות. העותק בסדר, המקרנה בסדר, הסאונד בסדר (וגם הסרט, עם הופעה מופלאה של אנג'לינה ג'ולי, בסדר. דמיינו את "מיליון דולר בייבי" פוגש את "פשע אמיתי" והתכוננו למטען נפץ רגשי). לכן אם תתרחש תקלה בהקרנה בערב זה אומר אחד משלושה דברים: א. הציוד התקלקל בתשע השעות שבין יציאתי לכניסתכם. ב. הגורם האנושי: המקרין לא יודע את העבודה. ג. לאחד המוזמנים הקבועים בהקרנות האלה יש אנרגיות מחרבות ציוד אלקטרומגנטי.

=========

מתברר שתקלות שגורמות להפסקתן של הקרנות עיתונאים אחרי חצי שעה, קורות גם בהוליווד. ההקרנה של "המקרה המוזר של בנג'מין באטון" של דיוויד פינצ'ר הופסקה לפני כמה ימים אחרי חצי שעה בעקבות תקלה במקרן הדיגיטלי, שאחת מעדשותיו/מעבדיו הפסיקו לעבוד והעבירו למסך תמונה שצבעיה היו לא נכונים. מי ששם לב לזה היה צלם הסרט, שהיה באולם, והתקשר לפינצ'ר שהתקשר ליחצנית וביקש להפסיק את ההקרנה. היחצנית התנצלה, העיתונאים פוזרו והתכנסו שוב שלשום להקרנה חוזרת שבסופה כולם יצאו מעולפים מעונג. כריס טייפלי מנבא לסרט עשר מועמדויות לאוסקר.

הנה אן תומפסון. סשה סטון. וכריס טייפלי.

=========

וכך עברנו בפוסט אחד מאנג'לינה ג'ולי לבראד פיט. פששש… מאז שאורנג' קנו אותי נהייתי כזה זונה של כוכבים.

=========

ואחרי שרוב סרטי דצמבר הוצגו לעיתונאים בהוליווד בשבועות האחרונים, טייפלי מנבא כרגע שחמשת הסרטים המועמדים לאוסקר יהיו "בנג'מין באטון", "פרוסט/ניקסון", "חלון פנורמי", "נער החידות ממומבאי" ו"מילק". עוד לא ראיתי אף אחד מהם. אבל מה שמשמח אותי ברשימה הזאת היא שיש כאן שני סרטים של ג.ג, שניים של קולנוע לב ואחד של וורנר, ואף לא אחד של פורום פילם או של מטלון, מחרימי המבקרים. כך שיש סיכוי לראות את הסרטים האלה מוקדם ולהצטרף לנבואות. אעדכן.

קצת סדר בשמות:
ביולי תהיתי איך יקראו בארץ ל"Revolutionary Road" של סם מנדז, המבוסס על ספר מפורסם למדי שבעברית (ובצרפתית) מוכר כ"חלון פנורמי".
ובספטמבר תהיתי לגבי הקשר בין "Slumdog Millionaire" של דני בויל והספר "Q and A" שתורגם בעברית ל"נער החידות ממובאי".
בשני המקרים החליטו המפיצים בארץ להיצמד לשמות הספרים בעת הפצת הסרטים. אני חושב שזו החלטה מצוינת.

5 תגובות ל - “הקול בסדר”

  1. רותם 24 נובמבר 2008 ב - 16:23 קישור ישיר

    מה שכתבת על בראדג'ולינה הוא אולי הלצה, אבל הוא מראה את הבעיה בלהיות כוכב בסדר גודל שכזה:
    גם כשאתה מציג הופעה מצוינת (אני יכול לומר כרגע לפחות לגביה)וכזו שמשכיחה את היותה כוכבת, תתקשה להתרחק מהפאן הרכילותי ולא כוכבי.
    הם נהיו כוכבים גם בגלל יכולת המשחק שלהם. האם הם הביאו את זה על עצמם או שהם העדיפו לשחק את המשחק?

  2. דרורית 24 נובמבר 2008 ב - 16:26 קישור ישיר

    "חלון פנורמי" הוא אחד הספרים המדכאים והמצויינים ביותר שקראתי בזמן האחרון. מקווה שהסרט יהיה טוב לפחות כמו הספר.

  3. רוג'ר ראביט 24 נובמבר 2008 ב - 16:58 קישור ישיר

    חסר לחברי האקדמיה אם הם לא יתנו לאחים נולן את האוסקר על התסריט המעובד הטוב ביותר.

  4. יוני 24 נובמבר 2008 ב - 18:08 קישור ישיר

    אני חושב שגם "Doubt" הוא בעל סיכוי מצויין למועמדות אולי במקום נער החידות מבומבי או מילק.

  5. חבצלת 25 נובמבר 2008 ב - 8:21 קישור ישיר

    היו טיפה בעיות סאונד, בערך באמצע הסרט, אבל זה נפסק אחרי כמה דקות.


השאירו תגובה