26 יוני 2014 | 08:33 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

טבלת המבקרים החדשה של ישראל, 26.6.2014

מי אמר שאין סיפוק בעבודה. יש. בשביל שבוע כזה גררתי את טבלת המבקרים עד הנה. לא בשביל שבועות שבהן אני מדביק כוכבים בודדים לסרטים נשכחים כמו ״גרייס ממונקו״ או ״איב סן לורן״, שבועות שבהן אני שואל את עצמי ״בשביל מה לקחתי את הדבר הזה על עצמי״, אלא בשביל שבוע כמו זה, שהוא ממש כמו חג קטן: שני סרטים חדשים בטבלה, האחד מזנק הישר למקום הראשון, והשני צולל הישר למקום האחרון.

הסרט במקום הראשון, לא קשה לנחש, הוא ״אפס ביחסי אנוש״ של טליה לביא, שמאז זכייתו בפסטיבל טרייבקה הפך לאחד הסרטים הכי מצופים של השנה, ומי יודע – אולי הוא יהיה גם אחד הלהיטים הכי גדולים של השנה. הקהל בהקרנות טרום הבכורה הרבות שנעשו לסרט, התגלגל מצחוק. וממולו: ״רובוטריקים 4״. הפקידות של בסיס שיזפון מטאטאות את הרצפה עם הרובוטים של הרובוטריקים ואוכלים אותם בלי מלח.

אבל שימו לב למשהו מעניין לגבי ״אפס ביחסי אנוש״. שניים מהמבקרים בטבלה צצים בסרט להופעות אורח קצרצרות. אור סיגולי מגלם קצין בישיבת מטה, וישי קיצ׳לס מתארח בפסקול כחלק מההרכב פוריטנים צעירים (הנה השיר שלהם המופיע בסרט). שניהם החליטו שההופעות הרגעיות האלה בסרט מונעות מהם לדרג אותו. וכך, שמונת המבקרים הנותרים הם המקסימום שהסרט הזה יקבל בטבלה זו.

הנה הטבלה:

יצאו מהטבלה: ״גרייס ממונקו״, שהיה במקום האחרון ופינה את מקומו ל״רובוטריקים 4״; וגם ״גודזילה״, שהיה להיט גדול בעולם, אבל לא בישראל. בקושי 70,000 איש באו לראות אותו בארץ. גם ״לאנץ׳ בוקס״ ההודי עזב אותנו.

 

הנה לינק לטבלה למי שגולש בטלפון ומתקשה לראות אותה במלואה.

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “טבלת המבקרים החדשה של ישראל, 26.6.2014”

  1. איתן 26 יוני 2014 ב - 23:27 קישור ישיר

    ידעתי שזה יקרה. "אפס ביחסי אנוש" הוא אחלה סרט. באמת. אבל ממש לא סרט של 5 כוכבים בעיניי. אני נתתי לו 4. ונימקתי בבלוג שלי (בניק לינק).


השאירו תגובה