07 אוגוסט 2014 | 08:30 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

הצצה ראשונה אל הסט (ההרוס) של ״באטמן נגד סופרמן״, וכותרות נוספות

מבט אל סט הצילומים של ״באטמן נגד סופרמן״ בדטרויט

מבט אל סט הצילומים של ״באטמן נגד סופרמן״ בדטרויט

מקבץ כותרות מקומיות ובינלאומיות:

1.

צילומי ״באטמן נגד סופרמן (נגד גל גדות)״ מתקיימים כבר כמה שבועות בדטרויט, אבל אתמול הצליח מסוק דיווחי התנועה של ערוץ 7 המקומי לחטוף כמה שניות של צילומים מעל הסט. זו למעשה ההצצה הראשונה אל סט הצילומים של הסרט. ומה שהמסוק חשף הוא… הרס מוחלט. השלט של תעשיות וויין מנותץ, ונראה כאילו איזור עירוני שלם הוחרב לחלוטין. זה מבט חטוף אבל מסקרן מאוד. ובעיקר, כמו שהתמונה בראש הפוסט חושפת, הוא מגלה לנו שהסצינה הזאת מתרחשת במטרופוליס (העיר של סופרמן) ולא בגותאם סיטי (העיר של באטמן). לא ידעתי שיש לברוס וויין סניפים במטרופוליס. כמו שהקריינים בתוכנית הבוקר של הערוץ המקומי אומרים בפתיחת האייטם ובסיומו, ״זה מאוד קול״.

 

ובין לבין מגיעה הבשורה שאולפני וורנר הקדימו את יציאת ״באטמן נגד סופרמן״ בכמעט חודשיים: ממאי 2016 הוא דילג לאחור למרץ 2016. הסיבה: שני סרטי גיבורי על מתחרים הכריזו על יציאה באותו יום בחודש מאי 2016: גם ״באטמן נגד סופרמן״ וגם ״קפטן אמריקה 3״. ומאז שני הסרטים שיחקו צ׳יקן: מי יברח ראשון. אז וורנר מצמצו ראשונים והם למעשה עוזבים את הקיץ. זו החלטה נועזת, כי סרטי גיבורי על בדרך כלל מזוהים עם הקיץ, אבל לזאק סניידר דווקא היתה הצלחה גדולה במרץ עם ״300״. חוץ מזה, אנשי ״באטמן נגד סופרמן״ כבר נמצאים בעיצומם של צילומים, כך שלא תהיה להם בעיה להגיע בזמן למרץ. אנשי ״קפטן אמריקה 3״ עוד לא התחילו צילומים, אז לוח הזמנים שלהם יהיה צפוף יותר.

 

2.

והנה ריכוז של כמה כותרות שהצטברו השבוע לגבי סרטים ישראליים בפסטיבלים בחו״ל.

(א) ״הגננת״ של נדב לפיד יוקרן באוקטובר בפסטיבל לונדון, אחד הפסטיבלים היוקרתיים בעולם. יהיה מעניין לראות האם הוא גם יוצג בפסטיבל ניו יורק, אחרי ש״השוטר״ של לפיד הוצג שם. לפני לונדון יגיע ״הגננת״ לפסטיבל מונטריאול. באותו פסטיבל יוקרן גם, במסגרת הקרנות הקולנוע הבינלאומי, סרטו של דני מנקין, ״האם זה אתה״. במסגרת הקרנות סרטי הסטודנטים, אגב, יוצגו לא פחות מששה סרטים ישראליים.

(ב) עמוס גיתאי לא יציג רק סרט אחד בפסטיבל ונציה הקרוב, הוא יציג שניים: ארוך וקצר. הסרט הארוך, שעליו כבר דווח, הוא ״צילי״, סרט דובר יידיש המבוסס על ספרו של אהרון אפלפלד. הסרט השני נקרא ״עמוס״, והוא חלק מפרויקט אנתולוגיה שהופק לרגל הפסטיבל ושנקרא ״מילים עם אלוהים״, בו מיטב במאי העולם מביימים סרטים קצרים המבוססים על כתבי הקודש. הבמאי עמוס בחר בנביא עמוס.

(ג) נכון לרגע זה אין אף סרט ישראלי בפסטיבל טורונטו. זה מן הסתם ישתנה כשייצאו לפרסום רשימות הסרטים בכל המסגרות. אבל יש סרט אוסטרלי אחד שיש לו קשר ישראלי. במסגרת הקרנות החצות של הפסטיבל יוקרן הסרט התיעודי ״אלקטריק בוגאלו: הסיפור הפרוע שלא סופר על סרטי קנון״. הבמאי הוא מארק הארטלי. כן, זה הסרט השני על גולן-גלובוס שמופק השנה. הראשון היה ״גו גו בויז״ של הילה מדליה שהוצג בבכורה בפסטיבל קאן. על פי השמועות המסתובבות בתקשורת האמריקאית, סרטו של הארטלי מציג את כל הסיפורים הלא מחמיאים על גולן-גלובוס וימיהם ההוליוודיים, ושהשניים סרבו לשתף פעולה עם הסרט, ובמקום זאת יזמו את הפקת ״הגו-גו בויז״, שיציג תמונה מאוזנת יותר שלהם (ולא ש״הגו-גו בויז״ היה חף מביקורת או מאנקדוטות מביכות).

 

 3.

ולבסוף: סינמטק תל אביב מפציץ עם שלוש בשורות מלהיבות למדי לחצי השני של אוגוסט.

(א) בכל יום ראשון סרטים בסינמטק יעלו 19 שקלים בלבד.

(ב) בימים שני ושלישי הבאים יוקרן עותק דיגיטלי משופץ של ״הקוסם מארץ עוץ״ בהצגות יומיות, במלאת 75 שנה לבכורתו. איזה אירוע נפלא שאסור להחמיץ (עם הילדים).

(ג) ובחצי השני של אוגוסט יוקרנו ששה מסרטיו המאוחרים של אלפרד היצ׳קוק, גם הם בעותקים דיגיטליים חדשים ונוצצים. ובראשם, ״חלון אחורי״, עם ג׳יימס סטיוארט וגרייס קלי, במלאת 60 שנה לבכורתו. ואל תחמיצו גם את ״מזימות בינלאומיות״, ״האיש שידע יותר מדי״ ו״הציפורים״.

 

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “הצצה ראשונה אל הסט (ההרוס) של ״באטמן נגד סופרמן״, וכותרות נוספות”

  1. hamlet 7 אוגוסט 2014 ב - 9:18 קישור ישיר

    Marilyn Burns
    מ המנסרים מטקסס נפטרה..
    סרט ענק


השאירו תגובה