09 אוקטובר 2014 | 22:44 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

טבלת המבקרים החדשה של ישראל, 9.10.2014

בשבוע שעבר לא התפרסמה טבלת המבקרים בגלל יום כיפור. והשבוע יש לנו כבר ששה סרטים חדשים בטבלה. למעשה, לרגל חופשת סוכות יצאו השבוע הרבה יותר סרטים (וביניהם שלושה סרטי אנימציה בדיבוב לעברית), אבל אלה הסרטים שנכנסו לטבלה: ״מפות לכוכבים״, סרטו החדש של דיוויד קרוננברג, שהוקרן השבוע בפסטיבל ניו יורק, שם הגדיר אותו הבמאי כ״קומדיה״. ״מפות לכוכבים״ מגדיר את המושג ״שנוי במחלוקת״, הוא קיבל ממבקרינו את כל הציונים האפשריים מ-1 ועד 4. תבחרו למי אתם מאמינים. ״מיתה טובה״, סרט ישראלי חדש ומקסים שביימו טל גרניט ושרון מימון ושעליו זכה זאב רוח בפרס אופיר לשחקן ראשי (הסרט גם מקבל קמפיין פרסום חוצות מאסיבי למדי, אבל אני חושש שהתמונה שנבחרה להוביל הקמפיין – קשישים בעירום בחממה – עשויה להרתיע במקום למשוך); ״הקופסונים״, סרט אנימציה מבית אולפני לאיקה (״פאראנורמן״), אבל בלי הנרי סליק כבמאי, שמופץ רק בעברית; ״דרקולה – ההתחלה״, הוא סרט ששמו פחות או יותר מסגיר את תוכנו; ״השקר הטוב״ הוא הסרט השני העונה של ריס וויתרספון. אבל דווקא הסרט השני, שהוקרן לאחרונה בפסטיבל טורונטו, היא מקבלת ביקורות טובות. ו״עבירה״, סרט אוסטרלי שאין לי מושג מה הוא.

צרפו את העובדה ששבעה סרטים יצאו מהטבלה, ואנחנו מקבלים השבוע טבלה עם הרבה שינויים ותזוזות. עשרת הסרטים הטובים, למשל, מכילים שלושה סרטים ישראליים. וסרט ישראלי נמצא גם בראש הטבלה וגם בתחתיתה.

הנה היא:

 

יצאו מהטבלה השבוע: ״איש מבוקש מאוד״ ו״אדם הגון״, ״בתוך הסופה״, ״בלתי נשכחים 3״, ״ג׳ו״, ״שני פנים לינואר״ ו״התחלה חדשה״, שפשט לא תפס.

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “טבלת המבקרים החדשה של ישראל, 9.10.2014”

  1. יצחק 6 דצמבר 2014 ב - 19:17 קישור ישיר

    מוזר שלא פרסמת בקורת על מפות לכוכבים. חשבתי שהוא מאד מוצלח.


השאירו תגובה