13 אוקטובר 2014 | 00:42 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

מיתה טובה מאוד מאוד. וגם: יש לכם אולי סרט קצר?

Screen Shot 2014-10-11 at 9.40.29 PM

סוף השבוע האחרון היה מצוין לקולנוע הישראלי. צילום המסך הנ״ל הוא של הצגת 22:00 של ״גט״ בסינמה סיטי ירושלים. באותה שעה בגלילות, גם כן אולם מלא. כל עולם ההפצה, ההפקה והיח״צ של ״גט״ עובד עם מינימום מגע לתקשורת אז לא הצלחתי להגיע לאף אחד שייתן לי נתונים לגבי מכירת הכרטיסים, אבל קל לחשב שהם כבר עברו את ה-100,000 כרטיסים.

ומהפקת ״מיתה טובה״ מדווחים על פתיחה חזקה מאוד של סרטם. עד היום ראו את הסרט כבר כ-30,000 איש. רגע, אתם שואלים, 30,000 איש בסוף שבוע אחד? זו פתיחה עצומה. אז המשפט הזה מכיל למעשה יותר מסוף השבוע הראשון: זה סך האנשים שצפו ב״מיתה טובה״ עד כה, כולל הצופים שבאו ביום הקולנוע הישראלי (להזכירנו שהקולנוע הישראלי בעצם מתעניינים בכמות כרטיסים ולא בכמות שקלים). ״מיתה טובה״ זכה לביקורת אוהדת מצידי, וקיבל באופן כללי ציונים חיוביים בטבלת המבקרים שלנו.

==================

האתר ״בוקס אופיס מוג׳ו״, שאתמול דיווחנו שהוא נעלם, חזר. וכל זה בלי מילה מאנשי האתר. אז מה קרה כאן? סתם תקלה אקראית? מישהו שכח לחדש את התשלום על הדומיין? או שיש משהו גדול יותר שמתבשל מאחורי הקלעים?

==================

עשיתם סרט קצר בן עשר דקות או פחות ואתם רוצים שהוא יופץ בסינמטקים בארץ? מיזם ״מנה ראשונה״, שאוצר סרטים קצרים ומציג אותם לפני הסרטים הארוכים בסינמטקים, פרסם קול קורא חדש להגשות. בשלוש השנים האחרונות אפשר היה לשלוח לחברת גרין פרודקשנס, יוזמת ומפיקת הפרויקט הזה, סרטים בכל יום בשבוע. מהשבוע, כדי לעשות סדר בהיצע ובביקוש, יהיו שני מועדי הגשה מסודרים. הראשון ייפתח מחרתיים, 15.10, ויימשך עד 1.11. אם יש לכם סרט קצר, אתם יכולים להגיש אותו כאן החל ממחרתיים (או לצאת לצלם אותו מהר מחר ולהגיש בשבועיים הקרובים).

בניוזלטר העונתי של מיזם ״מנה ראשונה״ מתראיינים הפעם טל גרניט ושרון מימון, שהתחילו את דרכם בבימוי סרטים קצרים לפני שהגיעו לבימוי הפיצ׳ר המשותף שלהם, ״מיתה טובה״. סרטם הטוב ביותר, לדעתי, הוא ״להרוג דבורה״, סרט קצרצר ומבריק בן שבע דקות, שהופק על ידי גרין פרודקשנס וגם הוא עשה סיבוב במסגרת ״מנה ראשונה״.

 

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “מיתה טובה מאוד מאוד. וגם: יש לכם אולי סרט קצר?”

  1. מור 13 אוקטובר 2014 ב - 7:41 קישור ישיר

    השבוע התארחה אצלנו קרובה מחו"ל שאיננה דוברת עברית. רצינו מאוד לקחת אותה לצפות באחד מהסרטים הישראליים המוצגים כרגע, אך עד כמה שהצלחתי לברר, רק גט מוקרן עם כתוביות באנגלית, ורק בלב סמדר. זה נראה לי מאוד משונה! אני בטוחה שיש הרבה תיירים וגם תושבים שאינם דוברי עברית יהיו שמחים לצפות בסרטים הללו.מוזר!


השאירו תגובה