01 דצמבר 2015 | 19:51 ~ 4 תגובות | תגובות פייסבוק

וידיאו: האם פיטר ג׳קסון יביים פרק של ״דוקטור הו״ או עיבוד ל״סילמריליון״?

פיטר ג׳קסון ובתו פוגשים את הדוקטור

פיטר ג׳קסון ובתו פוגשים את הדוקטור

אתמול העלה פיטר ג׳קסון סרטון קומי קצר בדף הפייסבוק שלו (ראו בהמשך). בסרטון נראה ג׳קסון מבריק ומצחצח את פסלי האוסקר שלו, משל היה הוא גולדה מאיר והסמוברים שלה. לידו יושבת בתו שמספרת לו שהתסריטאי סטיבן מופט מנסה ליצור איתו קשר, שולח לו מיילים אבל הוא לא מגיב. ג׳קסון עונה שהוא לא מצליח להבין את המיילים של מופט, שהם כמו התסריטים שלו – חלקם מבריקים וחלקם לא. הבת עונה שמופט רוצה להזמין את ג׳קסון לביים פרק של ״דוקטור הו״. ובינתיים, מאחור אנחנו רואים את פיטר קפלדי, המגלם כעת את דוקטור הו, מתגנב אליו הביתה ומושיט לו חוזה מסטיבן מופט לפני שמגיע דאלק שמבריח אותו. וכל זה נעשה אמנם באופן משעשע, אבל באופן מפתיע למדי עם משחק די מביך. הנה הסרטון ואחר כך ניסיון להבין מה הוא אומר (סבלנות, לסרטוני פייסבוק לוקח רגע להיטען):

 

Home InvasionThis was an interesting weekend…

Posted by Peter Jackson on Sunday, November 29, 2015

 

מה עלינו להבין מזה? אופציה אחת היא שעלינו להבין את הסרטון כפשוטו והיא שבקרוב יעלה פרק של ״דוקטור הו״ בבימויו של פיטר ג׳קסון. אבל מעריצי טולקין התעכבו על פרט אחד בתוך הסרטון: הספר על השולחן הוא ״הסילמריליון״, אחד מספרי הארץ התיכונה של ג׳.ר.ר טולקין, שראה אור אחרי מותו. זה הוליד חרושת שמועות שמא ג׳קסון יעבד כעת את הספר הזה, אחרי שביים את ״שר הטבעות״ ואת ״ההוביט״. ואני אומר: זו בדיחה. מותחים את רגלכם.

כלומר, בהמשך לכותרת. הווידיאו לא נותן תשובה אלא רק מעלה את השאלות האלה. אני מאמין שאם ג׳קסון היה רוצה להכריז על כך שהוא מעבד את ״הסילמריליון״ הוא היה עושה את זה בסרטון קצת פחות חובבני.

נושאים: בשוטף

4 תגובות ל - “וידיאו: האם פיטר ג׳קסון יביים פרק של ״דוקטור הו״ או עיבוד ל״סילמריליון״?”

  1. מר קולנוע 1 דצמבר 2015 ב - 22:44 קישור ישיר

    אבל הוא כבר הכריז על כך לפני כחודש, לפי אתר הבידור האמריקאי פלייליסט. זה הולך להיות הפרויקט הבא שלו

    • איתן 2 דצמבר 2015 ב - 14:43 קישור ישיר

      איפה? לא מצאתי
      מדהים !

  2. עמית איצקר 1 דצמבר 2015 ב - 22:53 קישור ישיר

    לא נמאס לו כבר מהארץ התיכונה הזאת?

  3. יוס ואחיו 24 דצמבר 2015 ב - 23:31 קישור ישיר

    אין לו זכויות עליו. כריסטופר טולקין מחזיק אותן וכל עוד הוא חי (91 בינתיים), הן לא ישוחררו.
    http://www.techtimes.com/articles/96844/20151020/j-r-r-tolkiens-the-silmarillion-will-inevitably-become-a-movie-but-it-really-really-shouldnt-be.htm

    הייתי גם מציע למצוא מישהו אחר, לאור ביצועי ה'הוביט' (אם כי מצאתי את עצמי מתגעגע לג'קסון, תוך כדי צפיה ב'הכוח מתעורר'… מה זה אומר על אייבראמס?)


השאירו תגובה